کدام قسمت بدن‌تان را اول از همه در حمام می‌شویید؟ جواب این سؤال شخصیت شما را آشکار می‌کند

کدام قسمت بدن‌تان را اول از همه در حمام می‌شویید؟ جواب این سؤال شخصیت شما را آشکار می‌کند

بسیاری از ما روزهای خود را با دوشی لذت بخش هنگام صبح یا شب ها قبل از خواب، شروع یا تمام می کنیم. با این حال، همه ی افراد به یک شکل حمام نمی کنند. شاید تا به حال متوجه این مسأله نشده باشید اما همه ی ما تمایل داریم حمام کردن مان را با قسمت خاصی از بدن مان شروع کنیم. ما این تصمیم را ناخودآگاه را می گیریم و این مسأله نکات جالبی را درباره ی شخصیت ما آشکار می کند.

۱- صورت

شخصیت شناسی حمام کردن

اگر در حمام اول از همه سراغ صورت تان می روید، یعنی اهمیت زیادی برایتان دارد که از نظر دیگران چطور به نظر برسید. از آنجایی که صورت اولین جایی است که به چشم می آید، شما می خواهید بیشترین مراقبت را از آن داشته باشید.

شما همیشه نگران افکار دیگران درباره ی خودتان هستید و گاهی هم احساس یأس یا اضطراب و احتمالا خجالت می کنید. برای چنین افرادی بسیار سخت است که چیز بدی در مورد خودشان بشنوند.

۲- پاها یا دست ها

اگر از آن دست افرادی هستید که اول پاهای خود را می شویند، شما شخص متواضعی هستید و رفتار خودمانی ای دارید. اما این مسأله وجه دیگری هم دارد. دست ها یا پاها سمبل قدرت و اراده هم هستند. بنابراین، اگر آن ها را اول از همه می شویید، این مسأله نشان می دهد که شما هیچ ترسی از اعلام انتخاب هایتان ندارید. شما یا از چیزی یا متنفرید یا شیفته اش هستید.

اگر اول زیر بغل تان را می شویید، به احتمال زیاد در گروه های اجتماعی خود، به قابل اعتماد و رازدار بودن مشهور هستید. علاوه بر این ها، شما واهمه ای از سخت کار کردن ندارید.

۳- قسمت های خصوصی بدن

اگر اول از همه، قسمت های خصوصی بدن تان را می شویید، شما احتمالا شخص بسیار خجالتی ای هستید. چنین افرادی درون گرا هستند یا اعتماد به نفس پایینی دارند. شما در جمع ها توجه زیادی را به خود جلب نمی کنید. با این حال، کسانی که شما را از نزدیک می شناسند می گویند که شما شریف ترین آدم دنیا هستید. شما به سختی می توانید حق تان را بگیرید و اغلب دست از تلاش برای آن بر می دارید، با این حال، دوستان نزدیک تان در کنار شما احساس راحتی می کنند.

۴- قفسه ی سینه

اگر متوجه شده اید که در حمام اول سراغ قفسه ی سینه تان می روید، به طور قطع آدم با اعتماد به نفسی هستید و از توانایی های خود مطمئن هستید. شما شخصی اهل عمل و بسیار رک هستید. چنین افرادی اراده ی زیادی دارند و به ندرت دچار سردرگمی می شوند. شما دوست دارید مستقل باشید و دیگران به خاطر این ویژگی تحسین تان می کنند.

۵- موها

اگر اول سر یا موهایتان را می شویید، از آن دست افرادی هستید که نظم و ترتیب را دوست دارند. بالاترین قسمت بدن معمولا نشان دهنده ی قدرت است و اگر آن را اول از همه می شویید، این مسأله نشان می دهد شما در مورد هر چیزی نظر قاطعانه ای دارید و معتقدید باید واقع بین بود. علاوه بر این، شما زمان تان را خیلی خوب مدیریت می کنید و به وقت شناس بودن معروفید. شما هنگام انتخاب دوست، اغلب عقل و منطق را به ثروت ترجیح می دهید.

۶- شانه ها و گردن

سختکوش ترین آدم ها در حمام اغلب ابتدا سراغ گردن و شانه های خود می روند. شانه ها نمادی از باری هستند که بر روی دوش تان احساس می کنید. شما می خواهید به بهترین هر چیزی برسید و این مسأله باعث می شود بار سنگینی روی خودتان احساس کنید، بنابراین با شستن شانه هایتان می خواهید خود را از سنگینی این بار خلاص کنید. شما شخصی مثبت اندیش، جاه طلب و با اراده هستید و از دیگران هم انتظار دارید همینطور باشند. شما بسیار رقابت جو هستید و می خواهید همیشه یک قدم جلوتر از بقیه باشید.

۷- پشت

پشت بدن نمادی از هوشیاری است. چون ستون فقرات و دستگاه عصبی در ناحیه ی پشت قرار دارند و آن ها نقش مهمی در عملکرد مغز دارند. اگر پشت تان را اول از همه می شویید، این مسأله نشان دهنده ی ذات محتاط شما است. شما همیشه به شدت محتاط هستید و به دیگران راحت اعتماد نمی کنید.

شما عادت دارید هر مسأله ای را عمیقاً کندوکاو کرده و با دقت تصمیم گیری کنید. تنهایی برای افرادی مثل شما نه اوقاتی ناخوشایند، بلکه فرصتی برای لذت بردن از زمانی است که صرف خودتان می کنید.

بیشتر بخوانید:

عادت های غذایی ما رازهای زیادی را درباره شخصیت ما آشکار می کنند

در پس هر خنده رازی نهفته است؛ با انواع خنده و معنای هر یک آشنا شوید

قضاوت مردم از روی ظاهر ؛ وقتی فرم دست و صورت رازهای زیادی را درباره شخصیت‎تان برملا می‌کنند

شکل نشستن ما چه نکاتی را درباره شخصیت ما آشکار می کند؟

عکس پروفایل شما بازگوکننده شخصیت شماست

۱۲ عاملی که تأثیری منفی در قضاوت دیگران درباره شخصیت شما دارد

خانه شما چه نکاتی را در مورد شخصیت تان آشکار می کند؟

۹ ویژگی شخصیتی که دیگران تنها با نگاه کردن به شما به آن ها پی می برند

چگونه از روی ظاهر افراد به شخصیت درونی آنها پی ببریم؟

میز کار شما چه رازهایی را درباره شخصیت تان برملا می کند؟

۶ قضاوتی که دیگران در نگاه اول درباره ما می کنند

۸ عادت ساده ای که پیام مهمی در روانشناسی زبان بدن دارند

۱۰ عادت ساده ای که نکات زیادی را درباره شخصیت ما آشکار می‎کنند

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود