نگاهی به پرفروش‌ترین مایکروفرهای بازار ایران

نگاهی به پرفروش‌ترین مایکروفرهای بازار ایران

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هیچ آشپزخانه‌ای بدون مایکروفر کامل نیست. ممکن است بعضی از افراد از این وسیله خانگی تنها برای درست کردن پاپ کرن یا گرم کردن مجدد قهوه استفاده کنند اما در واقع دلایل بی‌شماری برای سرمایه‌گذاری روی خرید مایکروفر باکیفیت وجود دارد.

آب کردن یخ گوشت، حرارت دادن نوشیدنی‌ها و غذاهای سرد شده، پختن غذاهایی مانند پیتزا و … همگی به لطف این وسیله خانگی کوچک میسر می‌شود.

همچنین هنر زمان‌بندی در مایکروفر موهبتی است که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت، هر چند که طراحی و ساخت آن به هیچ‌وجه کار ساده‌ای نبود.

پیش از خرید مایکروفر، باید چند فاکتور را در نظر گرفت: قیمت، فضای آشپزخانه، اندازه و نوع آن، مانند مدل‌های توکار، روی پیشخوان و بالای پیشخوان.

در ادامه، چند برند معروف که در زمینه تولید مایکروفر موفق عمل کرده‌اند، معرفی خواهیم کرد.

پاناسونیک

پاناسونیک همواره یک برند قابل اعتماد در میان انواع و اقسام لوازم‌ خانگی به شمار می‌رفت. مایکروفر این شرکت نیز از این قضیه مستثنا نیست. ظرفیت آن عمدتا ۲۳ لیتر و قدرت خروجی مایکروفرهای پاناسونیک ۱۰۰۰ وات است. در سایت دیوار خرید مایکروفر پاناسونیک چند آگهی دارد که از آن‌ها می‌توان قیمت این وسیله خانگی در بازار را متوجه شد. مثلا در این سایت یک دستگاه مایکروفر پاناسونیک مدل رومیزی با کنتور سنسوری، پوشش داخلی استیل و حافظه ثبت دستور غذا به قیمت یک میلیون تومان به فروش می‌رسد. در خرید این وسیله خانگی باید به یک نکته توجه کرد: اگر علاقه‌ای به پختن غذا در مایکروفر ندارید و از آن صرفا توقع گرم کردن دارید، بهتر است به سراغ مدل‌های پیچیده نروید. مثلا خرید مایکروفر پاناسونیک با ظرفیت ۴۰ لیتر و قابلیت‌هایی مانند قفل کودک، قدرت گریل بالا، جوجه گردان با توان تردسازی، حالت دستور پخت دیالوگی و … در سایت دیوار ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آگهی شده است. قاعدتا این دستگاه برای حرفه‌ای‌ها یا کسانی که با گاز سر و کار زیادی ندارند، مناسب است.

خرید مایکروفر

سامسونگ

برند سامسونگ را دیگر همه می‌شناسند؛ از گوشی موبایل تا مایکروفرهای آن همگی مطمئن و جذاب است. از آنجایی که مدیران این کمپانی در نظر دارند محصولاتشان در دست همه اقشار قرار گیرد، در خصوص مایکروفر نیز از ارزان‌ترین یا گران‌ترین قیمت‌ها را ارائه کرده‌اند. مثلا در سایت دیوار مایکروفر ۲۸ لیتری با قابلیت‌هایی مثل صفحه لمسی اما امکاناتی کم به قیمت ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این وسیله آکبند است. اما در عین حال اگر به دنبال مایکروفرهایی مدل‌ بالا از این برند هستید اما توان پرداخت آن را ندارید، نگران نشوید. مثلا در سایت دیوار مایکروفر لاکچری سامسونگ که کارکرد آن به گفته فروشنده بسیار کم بوده، به دلیل مهاجرت و به صورت فوری به قیمت ۱ میلیون تومان آگهی شده است.

دوو

چنانچه طراحی آشپزخانه‌ برایتان مهم است، بهتر است سری به محصولات دوو در سایت دیوار بزنید. این کمپانی با ارائه مایکروفرهایی با استایل بسیار جذاب و قیمت عالی در خدمت مشکل پسندان است. مثلا خرید مایکروفر دوو در حد نو با ظاهری زیبا و امکاناتی از قبیل گریل و اشعه سه بعدی ۵۵۰ هزار تومان در سایت دیوار قیمت‌گذاری شده است. همچنین در آگهی دیگری، یک مایکروفر دوو سیلور با آپشن‌هایی مانند تایمر کنترل‌شده، حافظه دستور پخت و … به قیمت ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این آگهی، گران‌ترین آگهی خرید مایکروفر دوو در سایت دیوار است.

منبع: ویرلن
بدون نظر

ورود