صدها هزار ایرانی در صف مهاجرت به کانادا و طعمه‌های شیادان

افزایش حجم ریجکتی متقاضیان دریافت ویزا کانادا

صدها هزار ایرانی در صف مهاجرت به کانادا و طعمه‌های شیادان

مهاجرت به کانادا و استرالیا و نیوزلند، سه مستعمره بریتانیا در هزاره سوم میلادی، در فهرست مهاجرت ایرانیان در نیم قرن اخیر قرار داشته و پس از سوئد و آلمان و فرانسه و آمریکا و برخی کشورهای همسایه، شمار زیادی از تحصیل کردگان و سرمایه گذاران ایرانی، این کشورها را برای ادامه زندگی در انسوی آب ها انتخاب کرده اند. زبان انگلیسی، بهداشت و رفاه عالی، سبب شده تا این سه مقصد محبوب مهاجرتی ایرانیان، همواره مخاطبان زیادی از هر صنف و سن و سلیقه داشته باشد.

برای مهاجرت به این کشور مهاجر پذیر، راهکارهای زیادی پیش روی شما قرار دارد. می توانید به عنوان نیروی کار تخصصی به این کشورها مهاجرت کنید. پیشنهاد شغلی بگیرید و برای کار اپلای کنید. ویزای دانشجویی گرفته و سپس اجازه کارت پیدا کنید و سپس بعد از فراغت از تحصیل، برای ویزای اقامت دائم اقدام کنید. میتوانید به عنوان خود اشتغال (self-employed) اقدام کنید و یک کارآفرین باشید. مثل سیستمی که اخیرا کانادا برای هنرمندان، نویسندگان و فعالان فرهنگی در نظر گرفته است و ۲۵ ماه هم  پروسه آن طول می کشد و حدود ۱۶۰۰ دلار کانادا نیز هزینه دارد.

می‌توانید به عنوان سرمایه گذار در برنامه های مهاجرتی استانی اقدام کرده و بر اساس امتیازهای اعلامی ادارات مهاجرتی استانی مثلا در کانادا ، با در اختیار داشتن سرمایه مشخص، مثلا از ۳۰۰ هزار دلار تا ۱ میلیون دلار، ویزای اقامت دائم بگیرید. خلاصه، راه رفتن قانونی برای عشق مهاجرتی ها بسیار است و نه وکیل می خواهد و نه هزینه های سنگین و نه هیچ چیز دیگر. تنها نیاز به سابقه کار و تسلط به زبان و گواهی تمکن مالی و یک بیزینس پلن قابل توجیه دارد. اما برخی از هموطنان عجول و کم تحمل!، به جای ۲ ساعت وقت گذاشتن برای مطالعه شیوه و نیازمندی‌های اپلای انواع و اقسام ویزاهای تحصیلی و گردشگری و مهاجرتی و کاری این سه کشور، به مراکز غیر معتبر رجوع کرده و پول و وقت خود را هدر می دهند.

مهاجرت به کانادا
گزارش روزنامه عصر شهروند درباره ریجکتی متقاضیان ایرانی سفر به کانادا

توصیه‌هایی به متقاضیان ویزا استرالیا، نیوزلند و کانادا 

  • تا مشکل زبان انگلیسی یا فرانسه خود را حل نکرده اید، دنیال ویزای مهاجرتی و کاری و اشتغال و سرمایه گذاری نباشید. چون هم وقت زیادی هدر می دهید و هم اثربخشی خوبی در شروع کار نخواهید داشت.
  • دریافت ویزای گردشگری ۵ ساله مالتی پل کانادا، اصلا تضمینی نیست. گول آگهی های تبلیغاتی و پیامکی نخورید.
  • دریافت ویزای گردشگری ۵ ساله مالتی پل کانادا، مشروط به داشتن ویزای شنگن نیست.
  • دریافت ویزای گردشگری ۵ ساله مالتی پل کانادا، شرط لازم یا شرط کافی برای دریافت ویزای تحصیلی نیست.
  • دریافت ویزای گردشگری ۵ ساله مالتی پل کانادا، شانس دریافت ویزای شنگن شما را افزایش می دهد.
  • دریافت ویزای گردشگری  ۵ ساله مالتی پل کانادا، اصلا اجازه اشتغال و تحصیل در کانادا را به دارنده ویزا نمیدهد.
  • دریافت ویزای گردشگری ۵ ساله مالت پل کانادا، صدها میلیون تومن قیمت ندارد! به سایت اداره مهاجرت بروید.
  • دریافت ویزای گردشگری ۵ ساله مالتی پل کانادا، نیازمند گواهی تمکن مالی قوی با توجیه بازگشت به کشور است.
  • اگر متقاضی ویزای کانادا هستید و برچسب جعلی ویزای شنگن روی پاس خود بزنید، احتمال اینکه تحت تعقیب قضایی بین المللی قرار بگیرید یا شانس ورود شما به کانادا و منطقه  شنگن بسیار کم شود وجود دارد.
  • به دلیل احتمال زیاد استعلام اصالت اسنادی که در اختیار اداره مهاجرت کانادا برای دریافت انواع ویزا قرار داده اید، از جعل اسناد خودداری کنید.
  • اگر با مدارک جعلی و صوری برای دریافت ویزا این سه کشور اقدام کنید، سفارت و اداره مهاجرت این کشورها هر  زمان متوجه شوند، از کشور اخراج خواهید شد.
  • شمار ریجکتی متقاضیان ایرانی مهاجرت به کانادا و دریافت ویزا این کشور در سال ۲۰۱۸ افزایش یافته است. اگر دعوت نامه محکم ندارید یا شنگن ندارید یا گواهی تمکن مالی خوب ندارید یا سابقه بیمه یا گواهی اشتغال به کار خوب ندارید، تا حصول اطمینان از شانس دریافت ویزا، تامل را بر تعجیل، مقدم شمارید.
  • آژانس‌هایی که به شما ویزای تضمینی فلان کشور را ظرف مدت کوتاهی با چند میلیون تومان وعده می دهند را به پلیس فتا و سازمان بازرسی کل کشور قوه قضاییه معرفی کنید.
  • موسسات گردشگری غیر مجاز، با ترفندهای پیچیده و عوام فریبانه، میلیون‌ها تومان از شما پیش پرداخت می گیرند و پس از چند ماه، درصدی از بیعانه شما را پس می دهندو ما بقی را به بهانه خدمات و هزینه های بین المللی، کسر  می کنند.
  • بهترین راه دریافت ویزای مهاجرت به این سه کشور، طرح نیروی متخصص یا خود اشتغالی است.
  • هیچ تضمینی برای دریافت ویزا استرالیا، کانادا و نیوزلند حتی با تمکن مالی قوی و سابقه کار عالی وجود ندارد.

حتما بخوانید: مدارک و روش دریافت ویزا مالتی پل کانادا

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • مرجان بهمن ۷, ۱۳۹۷

    سلام

    یک اژانس تو سعادت اباد به اسم کاروانیک پول منو دوستمو به بهانه ویزا شینگن خورد بعد از ۹ ماه گفت ریجکت شدی و حدود ۱۲ میلیون هم هزینه ازمون بابت مدارک جعلی گرفت که هرگز مدرک هم نزاشته بودش

    • علی زمانی بهمن ۷, ۱۳۹۷

      مراتب را به اتحادیه اژانس ها و دادگستری تهران اطلاع دهید تا از سرکیسه شدن هموطنان دیگر جلوگیری شود. متاسفانه این رفتار زشت را برخی از موسسات گردشگری در دستور کار دارند. ۸۰ درصد درخواست های ویزای ایرانیان به کانادا در ماه های پایانی سال ۲۰۱۸، ریجکت شده است و متاسفانه طعمه خوبی برای موسسات گردشگری برای استقاده از نادانی متقاضیان است