دلایل استقبال بالا برای سکونت در شهر جدید پردیس چیست؟

دلایل استقبال بالا برای سکونت در شهر جدید پردیس چیست؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مهاجرت معکوس که چند سالیست اوج گرفته، به نوعی از مهاجرت می‌گویند که در آن افراد از مراکز شهرهای شلوغ و پرجمعیت، به محدوده‌های آرام، بکر، باصفا و خوش آب و هوا می‌روند. پردیس، این امکان را برای خیلی از پایتخت‌نشینان فراهم کرد؛ به خصوص برای آنانی که می‌خواهند خیلی هم از تهران دور نباشند. و حالا خرید آپارتمان در پردیس به دلایل مختلف به خصوص قیمت کم آن به گزینه اول اقامت برای بازنشستگان، سالمندان و زوج‌های جوان تبدیل شده است؛ با خانه‌هایی ویلایی یا آپارتمان‌هایی چند طبقه که همه آن‌ها تازه‌ساز هستند که از نظر دوام و ایمنی حرف ندارند.

اما بگذارید کمی بیشتر از شهر جدید پردیس برایتان بگوییم. اگر ساکن یکی از خانه‌های مسکونی این شهر باشید، سه سوته می‌توانید خودتان را به رودخانه جاجرود برسانید و از طبیعت معرکه‌اش لذت ببرید. ارتفاعات البرز شرقی نیز در سوی دیگر پردیس دیده می‌شود. هنوز تمام نشده؛ آبشار کمرد، پیست اسکی آبعلی، پل تاریخی شاه عباسی، امامزاده قاسم و … نیز در اطراف این شهر قرار دارند. بنابراین اهالی پردیس هیچ‌گاه بابت گذراندن اوقات فراغت دغدغه نخواهند داشت. همچنین با اهتمام ویژه شهرداری و مسئولین شهرستان پردیس امکانات ورزشی، رفاهی و … در این شهر به سرعت بالا رفته است و این سیر صعودی همچنان ادامه دارد.

آپارتمان در پردیس متری چند؟

شاید گمان کنید خرید آپارتمان در پردیس با همه توجهات و رونق گرفتن‌های اخیرش احتمالا برایتان گران تمام می‌شود. اما اینطور نیست؛ این را می‌توان از آگهی‌های خرید آپارتمان در پردیس در سایت دیوار متوجه شد. برای مثال در این سایت آپارتمانی ۶۰ متری با ۵ سال سن ساخت، ۲۳۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. این آپارتمان در فاز سوم پردیس قرار دارد، جنوبی است و به گفته فروشنده نیاز به بازسازی دارد. با یک حساب و کتاب سرانگشتی می‌توان فهمید حدودا هر متر مربع این آپارتمان ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

در آگهی دیگری خانه‌ای ۸۷ متری و نوساز، واقع در فاز ۵ شهر جدید پردیس تنها به قیمت ۱۸۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ یعنی حدودا متری دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان. این آپارتمان جنوبی است و ضمنا مالک آن می‌گوید تخفیف ویژه‌ای پای معامله نیز می‌دهد. از مزیت‌های سایت دیوار همین است. مواردی یافت می‌شود که به دلیل وضعیت خاص فروشنده یا مالک کمتر از قیمت واقعی ارزش‌گذاری شده‌اند. از سوی دیگر از آنجایی که در دوره خرید و فروش آنلاین محصولات هستیم، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند از این طریق در وقت خود صرفه‌جویی کنند. اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد فروشندگان نیز با آگهی املاک یا دیگر اجناس خود در سایت دیوار شانس فروششان را بالا می‌برند؛ البته در این بین قیمت‌گذاری منصفانه فراموش نشود تا مبادا آگهی‌تان به دست فراموشی سپرده شود. بگذریم.

برج‌های ساخته شده یا در حال احداث در پردیس نیز در حال حاضر به یکی از بهترین گزینه‌های سکونت برای زوج‌های جوان و لاکچری‌پسند تبدیل شده است. مثلا در میان آگهی‌های خرید آپارتمان در پردیس در سایت دیوار، یکی از واحد‌های ۱۰۰ متری برج یاسمن در فاز ۲، ۱۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد، یعنی دقیقا متری یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان.

منبع: ویرلن
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • پردیسیها آذر ۱۶, ۱۳۹۸

    ممنون بابت مطالب شما از شهر پردیس. به سایت ما نیازمندیهای پردیس pardisiha.com هم سر بزنید