برنامه کنسرت های تهران تا آخر اسفند ۹۷: از «محسن یگانه» تا «سیروان خسروی»

استقبال گسترده از کنسرت «۲۰ سال با رضا یزدانی»

برنامه کنسرت های تهران تا آخر اسفند ۹۷: از «محسن یگانه» تا «سیروان خسروی»

روزهای پایانی سال را سپری میکنیم و بسیاری از استیج های پایتخت، روزگار شلوغ و داغی را تجربه می کنند. sold out  شدن بلیط بسیاری از کنسرت های اسفند ماهی تهران نوید بخش روزهای خوب برای موسیقی پاپ و سنتی در سال آینده است. هنوز برنامه نوروزی خوانندگان پاپ در مراکز استان ها اعلام نشده است. گزارش امروز سرویس هنری، شما را با ده ها برنامه کنسرت که تا پایان اسفند ماه در استیج های تهران برگزار می شود، آشنا می کند.

با کنسرت گردی امروز ما همراه باشید.

محسن یگانه

این خواننده روزهای ۳، ۴ و ۲۶ اسفند در دو سئانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت. یگانه در کنسرت بهاری پیش روی خود با منتخبی از قطعه‌های پرطرفدارش مانند سکوت، رگ خواب، درکم کن، “روی صحنه می‌رود.

محسن ابراهیم زاده

ابراهیم زاده روزهای ۴ ،۵ و ۸ اسفندماه در دو سالن برج میلاد و نمایشگاه بین المللی کنسرت برگزار می‌کند.

قطعات دورهمی، شبگردی، امشب، برداشت رفت، مگه داریم، درد دل، غلاف، این دل رفت، از قطعاتی است که این خواننده برای مخاطبان اجرا خواهد کرد. رضا لمعانی نوازنده گیتار، کارن زیاری کیبورد، سیاوش کریمی‌نژاد درام”، مجید ترکاشوند ساکسوفون و فارق آزادیان تار، این خواننده را در کسنرت همراهی می کنند.

گروه پالت

این گروه روز ۶ اسفند در دو سئانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش برج میلاد برای دیدار با مخاطبان خود روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت به خوانندگی امید نعمتی و با اجرای قطعاتی از آلبوم های آقای بنفش و شهر من بخند برگزار خواهد شد. امید نعمتی(خواننده) روزبه اسفندیار مز (کلارینت) مهیار طهماسبی(ویولنسل) داریوش آذر(کنتر باس) کاوه صالحی (گیتار) امین طاهری (درامز) سردار سرمست(آکاردئون)اعضای ارکستر این گروه را تشکیل می‌دهند.

احسان خواجه امیری

کنسرت احسان خواجه امیری روز شش اسفند در دو سئانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در برج میلاد روی صحنه می رود. این خواننده قرار است در این برنامه قطعات جدید و قدیم خود را برای مخاطبان اجرا کند. احسان خواجه امیری من و بابا، برای اولین بار، سلام آخر، فصل تازه، یه خاطره از فردا، ز آلبوم های احسان خواجه امیری است که تا کنون منتشر شده و گلچینی از این قطعات برای این کنسرت اجرا خواهد شد.

سیامک عباسی

کنسرت سیامک عباسی روز ۹ اسفند در دو سئانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

میثم ابراهیمی

این هنرمند روز ۹ اسفند ساعت ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

آوای موج

کنسرت آوای موج روز ۱۰ اسفند ساعت ۲۰ در برج آزادی برگزار خواهد شد. قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شوند برگرفته از موسیقی هرمزگان، بوشهر و خوزستان است. موسیقی بوشهر وام گرفته از موسیقی اقوام است. با توجه به اینکه در بوشهر منطقه‌های لُرنشین از جمله شبانکاره، لیراوی، ریزجم وجود دارد، در این کنسرت علاوه بر موسیقی کردی قطعه‌هایی از موسیقی لری همراه با رقص چهار دستمال اجرا می‌شود.

ماکان بند

گروه موسیقی ماکان بند پس از اتمام جشنواره موسیقی فجر در جدیدترین کنسرت خود را روی صحنه می‌برد. این دو خواننده ۱۱ اسفندماه در دو سئانس ۱۹ و ۲۲ روی صحنه سالن میلاد می‌روند.

فرزاد فرزین

جدیدترین کنسرت فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور طرفدارانش برگزار می‌شود.

فرزین قرار است در این برنامه آلبوم جدیدش شانزه لیزه و قطعات منتشر شده جدید و قدیم خود را برای مخاطبان اجرا کند. این کنسرت روز ۱۳ اسفندماه در دو سئانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهد رفت.

رحیم شهریاری

رحیم شهریاری خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین کنسرت خود روز ۱۵ اسفند ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در برج میلاد به دیدار مخاطبان می‌رود.

گروه سون

گروه موسیقی سون متشکل از آرش قنادی، امیر قنادی و کیارش پوزشی در آستانه آغاز فصل جدید فعالیت‌های موسیقایی خود کنسرتی را روز ۱۶ اسفندماه دررویال هال هتل اسپیناس تهران برگزار خواهد کرد. این کنسرت در دو سانس ۱۸ و ۲۱ برگزار می‌شود.

محمد علیزاده

کنسرت محمد علیزاده روز ۱۷ اسفند در دو سئانس ۱۸ و ۲۱  در رویال هال هتل اسپیناس برگزار خواهد شد. علیزاده در این کنسرت قطعات منتشر شده قدیم و جدید خود از جمله زندگی را برای مخاطبان اجرا می کند.

بهنام بانی

این خواننده در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهد رفت. خوشبختانه بهنام سرحال شده  است. این کنسرت در دو شب ۲۰ و ۲۱ و هر شب دو سئانس ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

بابک جهانبخش

خواننده پاپ روز ۲۳ اسفندماه در دو سئانس ۱۸:۳۰ و در سالن همایش‌های برج میلاد کنسرت برگزار می ‌کند.

سیروان خسروی

کنسرت این هنرمند روزهای ۲۴ و ۲۵ اسفندماه در رویال هال هتل اسپیناس برگزار می‌شود. قطعاتی چون دوست دارم زندگی رو، به همین زودی، اگه تو مال من نیستی و بارون پاییزی و … در این کنسرت اجرا خواهد شد. در گروه سیروان خسروی مجید پروریان (گیتار باس)، علی طاهایی (درامز)، نریمان نایمی (ساکسیفون)، یاشا حکمی (کیبورد)، علیرضا ثنایی ( گیتار الکتریک و آکوستیک) و امیر دانایی (گیتار الکتریک) به عنوان نوازنده حضور دارند و سیروان نیز خوانندگی را برعهده دارد.

گروه عشاق

کنسرت گروه عشاق دوم اسفند ساعت ۲۰:۳۰ در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. گروه موسیقی عشاق به تهیه‌کنندگی مجید فلاح پور و مدیریت اجرایی آیدا امیری مقدم و با حضور حمیدرضا پنجه پور، غلامرضا کزازی و استاد محمدعلی قدمی(ساقی) به عنوان خوانندگانی که این گروه را همراهی می کنند،در تالار سوره حوزه هنری به روی صحنه می‌روند.

گروه زریاب

کنسرت هم‌نوازی عود و گیتار زریاب به سرپرستی و آهنگسازی مجید ناظم‌پور یازدهم اسفند ساعت ۲۱:۳۰ به همت موسسه فرهنگی هنری “رادنواندیش” در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

دف نوازان جم

کنسرت دف نوازان جم به خوانندگی داوود آزاد ۶ اسفند ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار خواهد شد. این کار برخلاف اجراهای قبلی این نوازنده و خواننده دارای یک ارکستر شصت نفره است که تجربه متفاوتی محسوب می‌شود.

کنسرت بختیاری مهرگان

کسرت بختیاری مهرگان به خوانندگی کوروش اسدپور روز ۸ اسفندماه ساعت ۲۰:۳۰ در تالار اندیشه برگزار می‌شود.

در این کنسرت سیدمهدی سیدصالحی(سنتور)، بنیامین گلپایگانی(بم تار)، امین کریوند(نی)، محمد گودرزی(تنبک)، میلاد فلاحی(کمانچه) و سعید اکبری‌نسب (نوازنده تار، سرپرست و تنظیم‌کننده قطعات) گروه مهرگان را همراهی می‌کنند.

گروه قاصدک

کنسرت گروه قاصدک به خوانندگی حشمت رجب زاده روز ۱۴ اسفندماه در تالار اندیشه برگزار خواهد شد. این کنسرت ساعت ۲۰ در تالار اندیشه برگزار خواهد شد.

ارکستر ملی ایران

کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی جمال الدین منبری، پوریا اخواص در تالار وحدت برگزار خواهد شد. جلوه دریا ، یاد تو (دلارام)، کعبه دلها ،فریاد از تو ، کیستم من ، او نیامد، در انتظار، نوای دل ، ماه من ، پیشه عاشقان و.. قطعات اجرایی برای این کنسرت خواهد بود.

به نظر شما بهترین خواننده پاپ و سنتی ایران در سال ۹۷ کیست؟

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود