جاذبه های گردشگری اروپا در نوروز ۹۸

جاذبه های گردشگری اروپا در نوروز ۹۸

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اروپا یک قاره جالب و متنوع است. هر کشوری که در اروپا واقع شده، فرهنگ و تاریخ منحصر به فرد و جذاب خود را دارد.

بازدید از هر یک از کشورهای اروپایی یک تجربه شگفت انگیز می باشد زیرا شما چیزهای زیادی را برای دیدن و انجام دادن خواهید یافت. اگر تا به حال به این قاره کهن سفر نکرده اید، تور اروپا می تواند برای شما یک تجربه کاملا متفاوت باشد. هر جاذبه ای که از آن بازدید می کنید، یک خاطره به یاد ماندنی برایتان رقم خواهد زد و به شما در درک تاریخ و فرهنگ کشور کمک خواهد نمود.

در ادامه با پنج جاذبه مهم گردشگری اروپا آشنا می شوید.

قصر ورسای – ورسای، فرانسه

جاذبه های گردشگری اروپا در نوروز 98

این دژ سلطنتی در ورسای در منطقه Ile-de-Franceواقع شده و قصر آن گاهی به نام ورسای نامیده می شود. هنگامی که قصر در قرن ۱۱ساخته شد، ورسای فقط یک جامعه روستایی کوچک بود، اما امروز ورسای به یک شهر پرجمعیت و ثروتمند تبدیل شده است. از سال ۱۶۸۲، اینجا مقر قدرت سیاسی پادشاهی فرانسه بود.  Louis Le Vaueمعمار معروف، مسئول گسترش قصر از سال ۱۶۶۱میلادی، تحت فرمان لوئی چهاردهم بوده است. این ساختمان بخشی از رویدادهای مهم تاریخی در طول تاریخ فرانسه می باشد که در حال حاضر تنها به عنوان یک موزه استفاده می گردد و تبدیل به یکی از محبوب ترین جاذبه های توریستی در فرانسه شده است.

استون هنج – ویلتشایر، انگلستان

جاذبه های گردشگری اروپا در نوروز 98

استون هنج یک بنای تاریخی است و از جاذبه های غیر معمول در اروپا می باشد. این بنا که حد فاصل بین Salisburyو Amesburyدر Wiltshireانگلستان واقع شده، شامل یک حلقه از سنگ های ایستاده بزرگ می باشد. هر کدام از این سنگ ها وزنی در حدود ۲۵تن و ارتفاعی در حدود ۱۳فوت دارند. اعتقاد بر این است که این تندیس فرهنگی بریتانیا بین ۳۰۰۰سال تا ۲۰۰۰قبل از میلاد ساخته شده باشد اما هدف از ساخت این مجموعه هنوز مشخص نیست. سنگها محور یک مجموعه پیچیده از بناهای مربوط به عصر نئولیتیک و برنز می باشند که همچنین شامل چند صد محل دفن است. در سال ۱۸۸۲، این سایت به صورت قانونی به عنوان یک بنای تاریخی محافظت شد و در سال ۱۹۸۶به عنوان یک میراث جهانی یونسکو تبدیل گردید. Stonehengeمتعلق به پادشاهی انگلستان است که توسط میراث انگلیس مدیریت می شود.تور ارزان اروپا را با لست تورز تجربه نمائید.

کلیسای نوتردام – پاریس، فرانسه

جاذبه های گردشگری اروپا در نوروز 98

این ساختمان به عنوان یکی از بهترین نمونه های معماری گوتیک فرانسوی شناخته شده و یکی از بزرگترین کلیساهای فرانسه می باشد. نوتردام قلمرو مذهبی اسقف اعظم پاریس است. خزانه ی آن محل نگهداری بسیاری از مهم ترین آثار کاتولیک می باشد که شامل یکی از ناخنهای مقدس، قطعه ای از صلیب واقعی و تاج خاردار است. ساخت کلیسای جامع در سال ۱۱۶۳آغاز شد و در سال ۱۳۴۵تکمیل گردید و دارای دو برج با ارتفاع ۲۲۶فوت می باشد. نوتردام در طول دهه ۱۷۹۰به علت انقلاب فرانسه متحمل خسارت زیادی شد و مرمت آن تا سال ۱۸۴۵آغاز نگردید.

ساحل آمالفی – آمالفی، ایتالیا

جاذبه های گردشگری اروپا در نوروز 98

اگرچه بسیاری از نقاط زیبا در اروپا وجود دارد، اما ساحل آمالفی باید در جایی بالای فهرست قرار داشته باشد. این بخش از ایتالیا با کلبه های رنگارنگ شناخته می شود که در دامنه های کوهستانی و رو به منظره دریا واقع شده اند. ساحل آمالفی در استان سالرنو و در امتداد ساحل جنوبی خلیج سالرنو در دریای تیررین قرار دارد. این مکان زیبا از سال ۱۹۹۷به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شد. برخی از محصولات معروف این منطقه شامل لیمو، سرامیک رنگی و کاغذ دست ساز است. هر ساله هزاران بازدید کننده جذب ساحل آمالفی می گردند.

موزه ون گوگ – آمستردام، هلند

جاذبه های گردشگری اروپا در نوروز 98

ونسان ون گوگ یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین هنرمندان در جهان است. این موزه تقریبا به طور کامل به این هنرمند اختصاص دارد، اما شامل آثار دیگر هنرمندان معاصر آمستردام نیز می شود. موزه ون گوگ در جنوب آمستردام در ناحیه ای به نام میدان موزه واقع شده که در سال ۱۹۷۳امکان بازدید عموم از آن فراهم گردید و  یکی از موزه های هنری مشهور در جهان می باشد.

اروپا قاره ای کاملا متفاوت است که با معماری خیره کننده، کوه های بلند، سواحل زیبا و بسیاری جاذبه های دیگر شناخته می شود. این تفاوت ها، اروپا را به مقصدی هیجان انگیز و محل مناسبی برای ماجراجویان تبدیل کرده است تور اروپا یک فرصت طلایی برای تحقق آرزوهای شماست. با  تور لحظه آخری سفری خارق العاده و پر هیجان را با کمترین هزینه تجربه کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود