۱۰ رفتاری که نشان می دهد مرد زندگی تان شما را دوست ندارد

۱۰ رفتاری که نشان می دهد مرد زندگی تان شما را دوست ندارد

گرچه مردها ادعا می کنند زن ها رفتارهای غیر قابل درکی دارند، اما حقیقت آن است که بیشتر زن ها در روابط عاطفی شان با مردهایی سر و کار داشته اند که رفتارهای خیلی عجیبی داشتند و از درک آن ها عاجز بودند. با این حال، همه ی ما می دانیم که هیچ رفتاری بی دلیل نیست. این رفتارهای به ظاهر عجیب هم بی معنی نیستند و گاهی نشان دهنده ی بی علاقگی شریک عاطفی تان به شما هستند. در حقیقت، مردها گاهی روش های عجیبی برای نشان دادن احساسات شان دارند. در ادامه به کارهایی می پردازیم که مردها بی علاقگی خود به شما را با آن ها نشان می دهند. دقت داشته باشید که این رفتارها می توانند مربوط به هر نوع و سطحی از روابط عاطفی باشند، از مراحل اولیه ی رابطه گرفته تا روابط عاطفی جدی.

۱- ماه ها از او خبری نمی شود و وقتی هم که برمی گردد طوری رفتار می کند که انگار اتفاقی نیفتاده

نشانه های بی علاقگی مردان

چه اتفاقی می افتد؟ مدت ها از او خبری نمی شود و ناگهان به شما پیغام می دهد یا زنگ می زند.

برداشت احتمالی شما از رفتار او: آنقدر سرش شلوغ بوده که اصلاً فرصت خبر دادن به من را نداشته./ او را دزدیده بودند و همین امروز صبح از دست آدم رباها فرار کرده!/ بازداشتش کرده بودند، اما بی گناه بوده و آزادش کرده اند. و البته قطعاً هر لحظه در فکر من بوده.

معنای واقعی رفتار او: برای او مهم نیست که شما اصلاً زنده هستید یا هنوز دوستش دارید یا نه.

۲- مکالمه را او شروع می کند اما دنبالش را نمی گیرد

چه اتفاقی می افتد؟ با شما شروع به مکالمه کردن می کند اما ناگهان غیبش می زند.

برداشت احتمالی شما از رفتار او: حتماً کار مهم و فوری ای برایش پیش آمده و مجبور شده برود. /شارژ گوشی اش تمام شده./ آدم رباها او را دزدیده اند! /تلفنش را دزدیده اند. اما او حتماً دوست داشت که با من حرف بزند.

معنای واقعی رفتار او: او فقط می خواست که اگر حال روحی تان خوب است و گذشته را فراموش کرده اید، شما را یاد خودش بیندازد.

۳- سعی نمی کند رابطه ی مجازی تان را واقعی کند

چه اتفاقی می افتد؟ مدت ها است که طریق فضای مجازی باهم در ارتباط هستید اما هنوز به شما پیشنهاد یک ملاقات رو در رو را نداده.

برداشت احتمالی شما از رفتار او: خیلی با شرم و حیا است و می ترسد که به او نه بگویم./ از احساسات خودش ترس دارد./ فعلاً آمادگی ملاقات با چنین دختر فوق العاده ای را ندارد. اما حتماً بعداً از من می خواهد که باهم قرار بگذاریم.

معنای واقعی رفتار او: او تمایلی به قرار گذاشتن با شما ندارد. او فقط به کسی نیاز دارد که با او حرف بزند… اما نه در دنیای واقعی.

۴- شما را بازیچه ی نقشه های پیچیده اش می کند

چه اتفاقی می افتد؟ رابطه ی خوبی باهم دارید و همه چیز خوب به نظر می رسد که ناگهان ناپدید می شود.

برداشت احتمالی شما از رفتار او: به فرصت احتیاج دارد که قبول کند حالا گنج ارزشمندی مثل من را دارد./ می خواهد صبر من را امتحان کند./ مشکلات کاری دارد و حالا فرصتی برای عشق و عاشقی ندارد.اما فردا، یا پس فردا، یا یک روز دیگر، همه چیز درست می شود و رابطه ی ما خوب می شود.

معنای واقعی رفتار او: به عنوان یک شریک عاطفی دائمی جذابیتی برای او ندارید.

۵- دوست دارد رقیب مردان دیگری باشد که از شما خوششان می آید

چه اتفاقی می افتد؟ فقط وقت هایی سر و کله اش پیدا می شود که مرد دیگری از شما خوشش می آید.

برداشت احتمالی شما از رفتار او: آدم حسودی است./ از حالا به بعد، دیگر همه چیز تغییر می کند. بالاخره فهمید مردهای دیگری هم هستند که از من خوششان بیاید، پس حالا می ترسد که من را از دست بدهد.

معنای واقعی رفتار او: او احتیاج دارد که دائماً در رقابت باشد. رابطه ای که چنین ویژگی ای نداشته باشد برای او جذابیتی ندارد.

۶- دنبال یک رابطه ی «خاص» است… نه عشق

چه اتفاقی می افتد؟ به شما پیشنهاد می دهد که باهم دوست معمولی بمانید، اما به خوش و بش ها و رفتارهای معنادارش ادامه می دهد.

برداشت احتمالی شما از رفتار او: متوجه نیست که عاشق من شده./ می ترسد که از من نه بشنود./ نمی تواند در برابر جذابیت های من مقاومت کند./ فکر می کند باید قبل از اینکه رابطه ی عاشقانه ای باهم داشته باشیم، دوست های خوبی برای هم بشویم.

معنای واقعی رفتار او: او کاملاً متوجه است که شما به او علاقمند شده اید. تا زمانی که برایش سرگرم کننده باشد، شما را بازی خواهد داد. اما به زودی خسته خواهد شد، یا با زن دیگری وارد رابطه خواهد شد و دیگر نیازی به شما نخواهد داشت.

۷- به اندازه ی کافی برایتان وقت نمی گذارد و فقط وقتی سر و کله اش پیدا می شود که به شما نیاز دارد

چه اتفاقی می افتد؟ هر از گاهی در تعطیلات همدیگر را می بینید.

برداشت احتمالی شما از رفتار او: خیلی سرش شلوغ است. تنها وقت خالی اش را برای یک دیدار عاشقانه با من می گذارد.

معنای واقعی رفتار او: چه چیزی بهتر از داشتن کسی که هر وقت که دلش بخواهد در اختیارش باشد و نیازهایش را برطرف کند؟ با این حال، او به زودی با زن دیگری وارد یک رابطه ی واقعی خواهد شد و از آن زمان دیگر کارش اهمیت حالایش را نخواهد داشت. آنوقت علت این مسأله برای شما تبدیل به یک سؤال بزرگ می شود.

۸- شما را به خانواده یا دوستانش معرفی نمی کند

چه اتفاقی می افتد؟ شما از قرار معلوم با هم در رابطه هستید، اما به ندرت خانواده یا دوستانش را می بینید. یا ممکن است اصلاً آن ها را نشناسید. شما هیچ مناسبت یا مراسم مهمی را در کنار هم نیستید.

برداشت احتمالی شما از رفتار او: دوست ندارد من را در رودربایستی بگذارد./ آنقدر رابطه ی خوب و صمیمی ای با خانواده و دوستانش دارد که بیشتر از من با آن ها وقت می گذارد./ نگران است که یک وقت از آن ها خوشم نیاید.

معنای واقعی رفتار او: شما به اندازه ی خانواده و دوستانش برای او اهمیت ندارید. او دوست ندارد که آن ها فکر کنند شما شریک عاطفی او یا بدتر از آن، همسرش هستید. چون اصلاً برای او چنین جایگاهی ندارید.

۹- با شما مثل یک دوست رفتار می کند

چه اتفاقی می افتد؟ شما تمام وقت در فضای مجازی باهم در ارتباطید. زیاد همدیگر را می بینید اما فقط در جمع دوستان مشترک تان. به هر دوی شما در کنار هم خوش می گذرد اما هیچ نکته ی عاشقانه ای در رابطه ی شما وجود ندارد و نه خبری از ابراز علاقه است، نه رفتارهای عاشقانه.

برداشت احتمالی شما از رفتار او: من را دوست دارد، اما زخم هایی که از رابطه ی قبلی اش خورده هنوز التیام پیدا نکرده و به همین خاطر نمی خواهد عجله کند./ من بهترین دوستش می شوم و می فهمد که من را دوست دارد.

معنای واقعی رفتار او: شما دوست خیلی خوبی برای او هستید و او از بودن در کنار شما لذت می برد. اما شما شریک عاطفی او نیستید. در حقیقت، شما برای او چیزی بیشتر از یک دوست معمولی نیستید.

۱۰- دوست ندارد درباره ی آینده ی مشترک تان باهم حرف بزنید و هیچ علاقه ای به تغییر شرایط ندارد

چه اتفاقی می افتد؟ وقتی سعی می کنید درمورد آینده ی رابطه ی خود با او حرف بزنید، تبدیل به آدم مرموزی می شود و عصبانی می شود. گاهی هم خیلی راحت می گوید: «نمی دانم.»

برداشت احتمالی شما از رفتار او: هنوز به جدی بودن رابطه مان عادت نکرده./ می خواهد از من خواستگاری کند، به همین خاطر حرفی نمی زند که غافلگیر شوم. البته یک مقداری هم مشکلات مالی دارد و دوست ندارد که من را درگیر این مشکلات کند. وقتی مشکلاتش را حل کند، با هم ازدواج می کنیم.

معنای واقعی رفتار او: او شما را بهترین کاندیدا برای تبدیل شدن به همسر و مادر فرزندان آینده ی خود نمی داند. او از شکل فعلی رابطه تان راضی است اما دنبال چیز بیشتری نیست. او تمایلی به حرف زدن در مورد آینده ندارد چون دوست ندارد چیزی را تغییر دهد.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود