۱۳ عضو بدن که نشانه هوش بالا هستند؛ از بینی خمیده تا موی بدن

۱۳ عضو بدن که نشانه هوش بالا هستند؛ از بینی خمیده تا موی بدن

شاید برایتان عجیب باشد اما طبق تحقیقات علمی صورت گرفته بعضی از ویژگی های بدنی ما نشان دهنده ی هوش بالا هستند. بعضی از این ویژگی ها اصلاً چیزهایی نیستند که انتظارشان را داشته باشیم. در ادامه به ۱۳ عضو بدن می پردازیم که نشان دهنده ی باهوش بودن هستند.

۱- قد بلند

کسانی که قد بلندتری دارند باهوش تر از افرادی هستند که قد کوتاه تری دارند. طبق یک نظریه، قد بلند به افراد اعتبار خاصی می دهد. در گذشته هم افراد قد بلند فرصت بیشتری برای قرار گرفتن در جایگاه رهبری داشتند و همین مسأله باعث می شد آن ها دسترسی بیشتری به دانش و اطلاعات داشته باشند. بعد از آن هم این افراد، قد و جایگاه اجتماعی خود را برای فرزندان شان به ارث می گذاشتند. طبق تحقیقات، افراد بلند قد معمولاً شغل بهتری دارند، به همین دلیل می توانند شرایط آموزشی بهتری برای فرزندان خود فراهم کنند. این فرزندان هم احتمالاً قد والدین خود را به ارث می برند و این چرخه ادامه پیدا می کند.

۲- چشمان آبی

داشتن چشم های آبی رنگ احتمالاً نشان دهنده ی برخورداری از هوش زیاد است. بسیاری از نوابغ دنیا مانند استفن هاوکینگ و ماری کوری، چشم های آبی داشته اند. در چشم های آبی رنگ کمتر از چشم های تیره، رنگدانه وجود دارد، به همین دلیل نور در چشم های آبی بیشتر از چشم های تیره نفوذ می کند. با این حال، همین مسأله می تواند حساسیت چشم ها به نور را بیشتر کند.

۳- بزرگی سر

مسأله ی تأثیر اندازه ی مغز بر میزان هوش هنوز در میان دانشمندان مورد بحث است. با این حال، بزرگی سر می تواند باعث بیشتر شدن هوش شما شود، اما نه به دلایلی که تصور می کنید. کمتر بودن تراکم نورونی در مغز می تواند به مؤثرتر شدن عملکرد مغز کمک کند.

۴- پیشانی پهن

در علم چهره خوانی چینی، پهن بودن پیشانی یکی از نشانه های برخورداری از هوش و مهارت به شمار می رود. به طور کلی، کسانی که این ویژگی را دارند را افرادی می دانند که قادرند کارها را زودتر از بقیه به اتمام برسانند و معمولاً نیازی به توضیح دیگران درباره ی چیزی ندارند.

۵- قرینه نبودن گوش ها

تحقیقی نشان داده است کسانی که در ظاهر خود قرینگی کمتری دارند، مثل افرادی که لاله ی گوش یا یک انگشت شان از عضو متناظرشان بلندتر است، به رهبران بهتری تبدیل می شوند و این توانایی را دارند که نفع شخصی خود را نادیده بگیرند. شاید واکنش های دیگران به اندام های غیر طبیعی این افراد است که باعث می شود آن ها اراده ی خود را بیشتر کنند.

۶- لب های باریک و خنده رو

طبق تحقیقات، داشتن لب های باریک و خنده رو به مردان کمک می کند ظاهر باهوش تری پیدا کنند. این تحقیقات نشان داد غمگین بودن حالت لب ها از نظر دیگران نشانه ی کمتر بودن هوش در مردان تلقی می شد. البته هنوز معلوم نیست چه رابطه ای بین این دو مسأله وجود داشت، اما این طرز نگاه به مرور و به طور ناخودآگاه در افراد شکل گرفته است.

۷- چانه ی نوک تیز

مورد دیگری که به مرور و به صورت ناخودآگاه در طرز نگاه افراد شکل گرفته این است که مردم چانه های نوک تیز و باریک تر را در مردان نشانه ی هوش تلقی می کنند و در مقابل، بزرگی چانه ی مردان را نشانه ی کمتر بودن هوش آن ها می دانند.

۸- موی بدن

طبق تحقیقات، مردانی که بدن پرمو تری دارند، از آی کیو بالاتری برخوردارند. این تحقیقات نشان داد مردانی که پرمو تر بودند، دانشجویان بهتری هم بودند. در پژوهشی با حضور دانشجویان پزشکی آمریکا مشاهده شد نزدیک به نیمی از پزشکان کارآموز این کشور، مردان پرمویی بودند.

۹- بینی رومی

در قرن نوزدهم، شبه علمی به نام بینی شناسی یا نیزولوژی (Nasology) وجود داشت که مدعی بود بین شکل بینی و ویژگی های اخلاقی افراد ارتباط وجود دارد. طبق این شبیه علم، داشتن بینی رومی یا خمیده نشان دهنده ی توانمند بودن فرد در تصمیم گیری است، بینی صاف نشانه ی علاقه ی زیاد به هنرهای زیبا است و کسانی که سوراخ های بینی بزرگی دارند از ذهنی متفکر و جدی برخوردارند.

۱۰- کوتاه تر بودن انگشتان اشاره

طبق تحقیقات، طول انگشتان افراد می تواند نمره ی آزمون SAT آن ها را پیش بینی کند (آزمون اس ای تی، مهارت های تفکر انتقادی و توانایی تحلیل و حل مسائل را ارزیابی می کند و اغلب معیاری برای سنجش موفقیت در کالج محسوب می شود). در تحقیقی مشاهده شد پسرانی که انگشت اشاره ی کوتاه تری داشتند در ریاضی عملکرد بهتری داشتند و دخترانی هم که چنین ویژگی ای داشتند، از هوش بالاتری برخوردار بودند.

۱۱- چپ دست بودن

افراد چپ دست در مقایسه با راست دست ها، در مغز خود، به طور متوسط، از جسم پینه ای بزرگ تری برخوردارند، ویژگی ای که به آن ها کمک می کند اطلاعات را با سرعت بیشتری پردازش کنند. علاوه بر این، نیمکره ی راست مغز در چپ دست ها رشد یافته تر از افراد راست دست است.

۱۲- کم تر بودن پهنای کمر نسبت به پهنای باسن

تحقیقات نشان داده زنانی که پهنای کمرشان کمتر از باسن آن ها است یا زنانی که اندام ساعت شنی دارند، در مقایسه با زنانی که اندام باریک تری دارند، از هوش بیشتری برخوردارند. به گمان دانشمندان، علت این مسأله آن است که زنانی که چنین ویژگی ای دارند، سطح اسیدهای چرب امگا ۳ در بدن آن ها بیشتر است. این مواد انرژی بیشتری می بخشند و حتی در دوران بارداری زنان، به رشد عصبی جنین آن ها کمک می کنند.

۱۳- وزن متناسب

در تحقیقی مشاهده شد در زنان و مردان چاق، در اغلب موارد، میزان ماده ی خاکستری و سفید مغز در نواحی مورد نیاز کمتر از آن هایی بود که وزن متناسبی داشتند.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲۸ نظر

ورود

  • man اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۸

    یکی از بی ربط ترین مقالاتی بود که خونده بودم. هرچند که براساس پژوهش روی افراد بود، ولی این دست پژوهش ها اعتبار چندانی ندارن. چرا؟ به این دلیل که پژوهشگر ابتدا یک فرض رو در نظر میگیره و بعد براساس اون فرض و جامعه ی مطالعاتی سعی میکنه الگوهایی رو پیدا کنه و به هم دیگه ربط بده. پیدا کردن این الگو ها میتونه کامل وابسته به طرز فکر و قدرت تحلیل پژوهشگر وابسته باشه و میتونه کامل بی ربط باشه. اشتراکات این چنینی که در این مقاله نوشته شده میتونه بین میلیون ها انسان مشترک باشه و نمیتونه تعیین کننده ی میزان هوش افراد باشه. همونطور که تعداد زیادی افراد بلند قد باهوش داریم، تعداد خیلی بیشتری افراد با قد متوسط یا کوتاه با هوش بسیار بالاتر داریم. همونطور که افراد چشم آبی باهوش داریم. تعداد خیلی بیشتری افراد با رنگ چشم قهوه ای یا مشکی داریم که قدرت تحلیلی و سطح هوشی بسیار بالاتری دارن. من نمیتونم بپذیرم که مشخصات ضاهری و فیزیکی انسان ها سطح هوش افراد رو تعیین کنه، مگر اینکه در پژوهش های علمی وابستگی قدرت فکری به ژنوم های انسانی مشخص باشه و بعد متوجه بشن که اون ترکیب های ژنی میتونه چنین مشخصات ظاهری رو ایجاد کنه. در غیر اینصورت من افراد چشم آبی و قد بلند بسیاری رو در اطراف خودم (همکار، همسایه، دوست و …) دارم که سطح هوشی متوسطی دارن. (ساکن اروپا هستم) و از طرف دیگه ژاپنی ها یا چینی ها یا هندی ها یا خود ما ایرانی ها رو میبینم که با قد متوسط و کوتاه و رنگ بندی زرد و سیاه و قهوه ای باهوش تر از اروپایی ها دیده میشن و موفق تر هستن.

  • هانیه مرداد ۱, ۱۳۹۹

    کلا بگو اروپایی ها و باربی ها دیگه نه خدایی خجالت نکش بگو خوشگلا و پلنگا باهوش ترن

  • پارسا اسفند ۱۸, ۱۳۹۹

    این مشخصات بیشتر به ستارگان صنعت پورن میخورد تا نخبگان جهان. اندازه سر با اندازه مغز متفاوت است. بزرگترین موجود جهان نهنگ است که با آن سر بزرگ مغزش اندازه انسان است.

  • تارا اردیبهشت ۱۶, ۱۴۰۰

    قد بلند ،چشم آبی و وزن کم و باربی ….قضیه یه کن بودار نیست :)) انگار میخواستن بگن نژاد اروپاییی باهوشتره..اگه اینجوریه مردم کره و ژاپن با قد کوتاه و چشم سیاه و کله کوچک باید خیلی کم هوش باشن خخخ در حالی که اتفاقا خیلی هم پیشرفته اند خخخخ

    • م آذر ۲۷, ۱۴۰۰

      لایک داری انقدر بدم میاد از اینایی که هوشو تو ضاهر میبینن

    • ف بهمن ۱۴, ۱۴۰۱

      پیشرفته از تو و امثال تو اره هستن ولی اگه یکم زحمت بدی مطالعه کنی میبینی اکثر دانشمندای و نبوغ جهان المانی،انگلیسی و فرانسوی بودن

  • ناشناس خرداد ۴, ۱۴۰۰

    به هیچ هنوان چپ دست بودن ملاک نیست
    ما توی فیزیک قاعده دست راست داریم که نشون میده فیزیک دان راست دست بوده

  • حسام تیر ۱۱, ۱۴۰۰

    پرمو بودن و بینی رومی و چشم آبی و قد بلندش کامل ضد آسیای شرقی بود که می بینیم که چقدر نابغه هم دارن و خفنن

    • ف بهمن ۱۴, ۱۴۰۱

      مطمئنی اسیایی ها نابغه ان؟
      اونا فقط خلاقیتشون خوبه وگرنه اگه نگاه کنید متوجه میشین اکثر دانشمندا و فیلسوفای جهان المانی.یا انگلیسی ، فرانسوی بودن.
      لطفا یکم منطقی تر فکر کنید

      • ا خرداد ۸, ۱۴۰۲

        اولا همه جا نابغه داره نمیتونی بگی فلان جا نابغه ان فلان جا نیستن.
        دوما یکی از نشونه های برجسته نبوغ خلاقیته و هیچ ادمی اینطور نیس که فقط خلاقیت داشته باشه و از جنبه های دیگه محروم باشه این حرفت خنده دار بود
        سوما ما کم نابغه نداشتیم و هنوزم داریم(به جز اروپا درباره کشورهای دیگه مثل ایران خودمونم تحقیق کن)
        چهارما درباره چیزی که نمیدونی نظر نده لطفا

      • کوروش تیر ۱۴, ۱۴۰۲

        اتفاقا آسیای شرقی(سنگاپور،هنگ کنگ،چین،کره،تایوان)ضریب هوشیشون بالای صده و بیشترین میانگین ضریب هوشو دارن

  • Zahra مرداد ۲۸, ۱۴۰۰

    چقدر افتضاح و بی اساس بود مطالب دقیقا برعکس مطرح شده متاسفم برای اینهمه بی سوادی

  • H.s مهر ۲۷, ۱۴۰۰

    باسلام واقعا آدمای کم سواد و کم هوش به یک مقاله علمی اینجور نقد میکنن چرا به خود میگیرین برید با تحقیق ثابت کنید اشتباه اونی که تحقیق کرده نگفته همه در کل اگر قد کوتاه باشید یعنی کلسیم بدنتون کمتر بوده اگه کم مو باشید یعنی زینک بدنتون کمتر بوده و غیره

  • پروفسور (ش) آذر ۱۱, ۱۴۰۰

    با اینکه مطالب کاملا چرت بود ولی هوش بالا موجب افسردگی و بسیاری از بیماری های فکری و روانی میشود ، این حرف در افراد نابغه و کسانی که متفکر هستند و هوش خیلی زیادی دارند صدق میکند ، اگر این افراد را مسخره و یا به آنها توجه نکنیم و تلاش کنیم هوش آنها را خاموش و به شکوفا شدن او کمک نکنیم قطعا دوار بیماری روانی و دیوانگی میشود … خود من حتی به مرز جنون رسید افکاری که در ذهن ما میگذرد با بقیه فرق دارد شاید فکر کنید ما دیوانه شده ایم ، اما… افرادی بودند که هوش بالایی داشتند و بخاطر استفاده نشدن از هوش آنها العان بیمار روانی هستند…

    • ف بهمن ۱۴, ۱۴۰۱

      ببخشید ولی شما اگه نابغه بودی اسمتو پرفسور نمیذاشتی جناب پرفسور! یا از خودت نمیگفتی که نابغه ای…
      این از نظر روانشناسی خودش یعنی شما دیدگاه خودبزرگ بینی یا توهم نبوغ داری گلم.

  • م آذر ۲۷, ۱۴۰۰

    من خنگم

    • رضا اردیبهشت ۹, ۱۴۰۲

      خیلی بده کسی که محقق نیست و سواد علمی درستی نداره دست به قلم میشه.من خودم محقق هستم و در این زمینه تحقیق زیاد کردم از اول تا آخر مقالتون بی ربط بود. مثلا قد خواهشا مقالات انگلیسی معتبر بخونید و ببینید اصلا داستان چیه . استیون هاوکینگ نمونه یکی از باهوش ترین انسان ها بود چرا ظاهرش اونطور بود. شما بیشتر خواستید نظریه پورن بدید تا مقاله علمی یا اینکه خواستید تبلیغات سو کنید

  • Milad96 اسفند ۱۰, ۱۴۰۰

    طبق آمار های جدید جهانی بالاترین آی کیو رو مردم شرق آسیا (ژاپن و سنگاپور و کره و چین..) داشتن که جزو نژاد های کوتاه قد محسوب میشن و هیچکدوم از نشونه های ظاهری که نوشتید رو ندارن!!!

    ایران میانگین قد: ۱۷۳ بهره هوشی: ۸۴
    ترکیه میانگین قد: ۱۷۶ بهره هوشی: ۸۶
    ژاپن میانگین قد: ۱۷۱ بهره هوشی: ۱۰۶
    بلاروس قد: ۱۷۸ بهره هوشی: ۱۰۲
    هلند میانگین قد: ۱۸۴ بهره هوشی: ۱۰۰

    • Milad96 اسفند ۱۱, ۱۴۰۰

      بین قد و قیافه و هوش هیچ ارتباط مشخصی نداره

    • فاطمه بهمن ۱۴, ۱۴۰۱

      ببین گلم شاید امارهای جدید نشون میده اسیایی شرقی هوش خوبی دارن به ظاهر اما در خلاقیت!
      نه نبوغ و دانشمندی اکثرا اگر مطالعه کنید متوجه میشید اکثر نوابغ و دانشمندان جهان المانی،انگلیسی و فرانسوی بودند

  • رضوان تیر ۲۵, ۱۴۰۱

    سلام من خیلی هاش را داشتم من کشف بزرگی کردم که چند بدن نابغه داشتم که اونا هیچ یک از دیپلم و لیسانس فراتر نرفتند تازه یکیشان لیسانس شده و تقریبا هیچی نشدند حتی می دونم یکیشان متولد ۲۲ تیر یکیشان متولد مهر یکیشان متولد۲۱ اردیبهشت بوده و … اما من متولد ۲۸ تیر هستم یکیشان که خیلی نابغه بوده صورت گرد و چشمان ناجوری داشته با چشم باز مثل ربات خواب می دیده من در گذشته زیباترین چشمان دنیا را داشتم چشمان پاکستانی که کمی شیطنت آلمانی داشته باشه و چشمان خاصی داشتم و صورتم کاملا لاغر و مستطیل بودالانم مستطیل هست چاق شدم دیگه اون طور مشخص نیست چقدر صورتم دراز بوده اونا تفاوتی که با من دارند هوش هیجانی بسیار ضعیفی دارند طوری که در یک معاشرت و گپ ازشون زده میشی احساسات و عاطفه ضعیف باری به هرجهت و چون برای موفق شدن فقط هوش کافی نیست باید اعصابت ناراحت نباشه که بتونی تحمل کنی تا دکترا و بالاتر بخونی چند رشته بخونی جذابیت و زیبایی خیلی مهم طرز نگاه مهم و هوش عاطفی هیجانی خیلی مهم شوهر داشته عاشق یک‌پسر شده بعد اونو مدتی با من به دیوانه خانه آوردند که او را بکشند در من زنده کنند من بعد از عمل بینی از چشم افتادم و فهمیدم زیبایی در موفقیت بسیار تاثیر داره عواطف اینکه تو بتونی با رئیس دانشگاه چطور حرف بزنی زمانی که عصبانی شدی چکار کنی تو هر شرایطی عاشق هر کسی نشی اینا موانع ایجاد می کنه که سر شوهرش عاشق شده و شوهر بی غیرتش تحمل می کنه البته اون یکم زیبا هست اما زیبایی تلخی داره چیزی شبیه اوتیسم من می گم وقتی من چند بدن داشتم طوری که برخی بدن هام را شناختم خوب شاید برخی بدن ها ربات باشه این طور نیست ربات گوشتی که هیجان و احساس داره و چقدر ازشون بدم میاد و من هرگز توهم نداشتم بعد از دیوانه خانه کم کم یادم اومد که چند بدن داشتم و برخی بدن هام را شناختم طوری که دایی یک بدنم و اقوام چند بدنم را شناختم و اونا دیگه باور نمی کنند من اونا نیستم من متاسفانه بعد از عمل زیبایی که زشت شدم شبیه اونا شدم قبل عمل کمترین شباهتی به اونا نداشتم و از خودم متنفرم که شبیه اونا هستم و من میگم شاید چون قیافه هاشون اینجوری بوده مردم خوششان نیومده نگذاشتند موفق بشوند بعد فهمیدم نه تنها خودم خیلی از فامیل و برخی از برادرهایم چند بدن داشتند و طوری که دیدم فامیل خیلی از من بدشون اومده در حالی که تمام فامیل منو بسیار دوست داشتند و ستایش می کردند که خیلی دختر خوبی حالا فهمیدم اولا من چند بدن داشتم اون بدن بی نمک عصبی ها می رفته سراغ فامیل اخم و تخم می کرده دوما خود فامیل هم چندتا بودند دانشمندها درست کردند طوری که عمه اعظم من ودخترش که بسیار با من خوب بودند دیگه نیستند عمه من جوان که بود پیری زودرس داشت این که خود را جای عمه جا زده هم بی دین تر و هم بچه هاش اونا نیستند هم از جوانی اون جوانتر اینا ۷۰ سالشان از جوانی اونا جوان تر هستند اون ۳۰ سالگی پیر بوده و فرم بینی و گردی صورت فرق داشته عمه اهل عمل زیبایی هم نبود بعد باشه عمل انقدر چهره را عوض نمی کنه اگه می کرد خانم گوگوش با اون ثروتش خودش را جوان می کرد پس اینا رباتند که جوان ماندند اونا آدم بودند مثل من که چند بدن داشتم اون بدن منم میرفته پیش اینا اخم و تخم و کم محلی خیلی بد آدم افرادی شبیهش باشند بروند تو خیابان و فامیل او را تابلو کنند

  • Reyhane تیر ۳۰, ۱۴۰۱

    تو عصر پیشرفت علم و تکنولوژی واقعا زشته که یک سایتی انقدر دور از ذهن و چرت بنویسه

  • بی نام آذر ۲۱, ۱۴۰۱

    کاملا با شرایط فیزیکی من درست بود، تست هوشم هم ۱۲۹

  • سامان تیر ۱۱, ۱۴۰۲

    بنظر من این غلطه که کسی که بدن پرمو تر یا قد بلند تر باشه باهوش تره من تحصیلاتم زیر دیپلمه چون حافظه کوتاه مدتم خوب نیست اما شاید باورتون نشه حافظه دراز مدتم خیلی خوبه اولین صحنه ایی که توی حافظم ظبط شد این بود که تو دوسالگی یه سه سالگی داشتم شیر میخوردم توی بغل مادرم و پسرعموم و خواهرم که اختلاف سنیشون بامن دوساله داشتن از سر کول تلویزیون بالا میرفتن
    همین دوساعت پیش مشکل مهندس ها کسایی که تو اون کار تجربه ایی بالا داشتن رو حل کردم شاید باورتون نشه ولی تا مشکلی پیش میاد بجای اینکه ناراحت بشم خوشحال میشم و میرم و با یک ایده که تو شاید سی ثانیه یاکمتر نیاز به فکر داشته باشم توذهنم میاد و اون مشکل رفع میشه قبلا گره ایی از کار فرد یا جمعی باز میکردم برام مهم نبود اما الان چون تو یک شرکت ساختمان سازی حقوق کارگر ساده رو میگیرم سعی میکنم بهشون بفهمونم بخدا من بابقیه کارگرهای ساده فرق میکنم اما احساس میکنم منو نمیفهمن یا ایده که میدم برای یک مشکل پیش اومده بعضیا سعی میکنن اول ایده های خودشون رو امتحان کنن ووقتی ایده شون بی ثمر شد میان از ایده من بهر میبرن باورکنید بارها این اتفاق افتاده برام

  • خ اسفند ۱۰, ۱۴۰۲

    این دیدگاه متناسب با نشانه های آدمهای عوضی است که میتونن خودشونو تطبیق بدن با بدی ها. البته نه همشون بعضی هاشون مثلا چشمای آبی و یا سبز بیشترشون جزو همین آدمهای عوضی هستن استثنا منظورمون نیست..موی بدن ولی خب از نشانه های هوشه.تناسب بدن خیر کم خیلی از مواد چاق دیدم بسیار تیزهوش.چپ دست بودن هم بی ربطه.. بزرگی سر هم در مواردی صدق میکنه اما سخته تشخیص بزرگی سر.

  • خ اسفند ۱۰, ۱۴۰۲

    نشانه هوش فقط یک چیزه و اون هم پیش بینی درست از آینده….هوش بالا ینی از بالا دیدن به واقعیت ها و موجودات دید کلی و باز و راهی که از همه به انسان و دیگران کمتر آسیب میزنه و پیشگویی آینده. .چهره خوانی برای تشخیص شخصیت و اصالت انسانهاست .هوش هیچ معیاری حتی تست هم نداره. فقط و فقط پیشگویی آینده که درست باشه. باهوش ترین انسان تازه اونم بر اساس تست هوشی که اصلا معیار درست نیس در جنگل زندگی میکنه و کاملا در حال مبارزه با عاداتی که در دنیای سرمایه داری هست. و سالها هم در امریکا زندان بوده. بحاطر مبارزاتش با دنیای سرمایه داری. کسی که با آدمهای عوضی کنار میاد این هوش نیس این عوضی بودن اون شخصه

  • خ اسفند ۱۰, ۱۴۰۲

    میانگین قد در کل ایرانی ها تقریبا ۱۵۸ هستش نه ۱۷۳…فقط میانگین قد درباره هلند که ذکر شد درسته و هوش ایرانی ها بشدت پایین هستش. البته در مجموع. هوش بی ارتباط با رفاه نیس.هر چقد فقر بیشتر شود هوش پایین می آید. از روابط ایرانی ها و تعاملاتشان در جهان کاملا مشخصه میزان هوششان چقد هس و میزان پیشگویی از آِینده.

  • خ اسفند ۱۰, ۱۴۰۲

    این مقاله در ارتباط با عوضی ترین های دنیاست معیارهاش چشم آبی که واضح ترینشونه. و اینکه جهان برای دروغگوهاست هانیه خانوم. ما خلق شدیم برای اینکه برای متظاهرها و به ظاهر زیبارویان و پلنگای جهان و دروغگویان جهان که تشویقشون کنیم.هدف از خلقت همین دروغگوها و متظاهرهای و خرابکارهای دنیا بوده و هس. خرابکارترین و آسیب رساننده ترین افراد به جهان شما بررسی کنین ببینین چخ کسانی و یا افرادی بودند و یا خالق بمب اتم کی بوده به عنوان مثال . تمامشون همین به اصطلاح باهوش ه و ضریب هوشی بالا از نگاه قراردادهای خودشون بوده که هیچ بویی از هوش هم نبرده اند.