کجای تهران سوشی بخوریم؟

کجای تهران سوشی بخوریم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

خیلی‌ها با شنیدن نام غذاهای آسیای شرقی به یاد تصاویری از حشره‌خواری می‌افتند و گمان می کنند غذاهای آسیایی به هیچ وجه با ذائقه ایرانی‌ها سازگار نیستند. برای برخی دیگر نیز غذاهای آسیای شرقی یادآورغذاهای خوش‌آب‌ورنگی است که در مجموعه تلویزیونی جواهری در قصر دیده بودند و با این حال تردید دارند که مزه این غذاها نیز مثل ظاهرشان خوب هست یا نه.

واقعیت این است که غذاهای آسیایی تنوع بسیار زیادی دارند و بسیاری از این غذاها نه‌تنها هیچ چیز مشمئزکننده‌ای ندارند بلکه ممکن است با ذائقه‌شان هم سازگار باشد.

ود چند سالی است که رستوران‌های آسیایی در تهران طرفداران پروپاقرصی پیدا کرده‌اند. از بین غذاهای آسیای شرقی شناخته‌شده‌ترین غذا برای ایرانی‌ها احتمالا سوشی است. سوشی که یک غذای ژاپنی است، نوعی خوراک برنجی همراه با ماهی خام و چاشنی‌های مختلف است. اگرچه خوردن ماهی خام در نگاه اول ممکن است چندان خوشایند به نظر نرسد، ولی خیلی از افرادی که سوشی را امتحان کرده‌اند از آن خوششان آمده. اسنپ تریپ، سرویس رزرو آنلاین هتل در این مطلب چند رستوران معرفی کرده که بهترین سوشی پایتخت را سرو می‌کنند.

رستوران کنزو

معروف‌تربن رستوران شرقی ایران کنزو است. رستورانی ژاپنی که همه چیزش ژاپنی است، از مواد اولیه به کار رفته در غذاها گرفته تا دکوراسیون و ظروف رستوران و حتی سرآشپزها. در این رستوران انواع غذاهای آسیایی با شیوه‌ای که درست مثل رستوران‌های ژاپنی است پخته و سرو می‌شوند. کنزو رستورانی قدیمی است و مشتریان پروپاقرص بسیاری دارد. معروف‌ترین غذای کنزو سوشی است و به اعتقاد بیشتر کسانی که اهل سوشی و غذاهای آسیایی هستند بهترین سوشی تهران را باید در کنزو میل کنید. علاوه بر کیفیت و اصالت غذاها، فضا و محیط این رستوران نیز جذاب است و حس حضور در یک رستوران در توکیو به آدم دست می‌دهد. نقطه ضعف کنزو قیمت‌‌های بالایش است و پیش از رفتن به این رستوران و سفارش غذا باید حواستان به قیمت غذاها باشد!

آدرس: میدان ونک، حیبان خدامی، پایین‌تر از هتل هما، نبش کوچه لیلی، پلاک ۲۶.

رستوران سوشی‌ بار خانه آسیایی

خانه آسیایی یکی دیگر از بهترین رستوران‌های آسیایی پایتخت است که انواع غذاهای چینی و ژاپنی را با کیفیت بالایی سرو می‌کند. در این رستوران نیز همه چیز رنگ‌وبوی آسیای شرقی را دارد. سرآشپز این رستوران در تایلند آموزش دیده و به همین دلیل غذاهای خانه آسیایی واقعا آسیایی هستند. خانه آسیایی انواع بسیار متنوعی از سوشی را سرو می‌کند. سوشی سالمون دودی با آووکادو، سوشی مغز درخت خرما و سوشی دراگون از جمله پرطرفدارترین سوشی‌های این رستوران هستند. غذاهای رستوران خانه اسیایی نیز مثل کنزو قیمت بالایی دارند.

آدرس: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان زاینده رود، مجتمع پارک و پرنس، واحدهای تجاری

برای رزرو هتل در تهران، می‌توانید به صفحه هتل های تخفیف دار تهران بروید.

رستوران سوشی کو

کجای تهران سوشی بخوریم؟

سوشی کو، یک رستوران زنجیره‌ای است که در شهرهای مختلف ترکیه مثل استابول، آنکارا، آنتالیا و ازمیر شعبه دارد. شعبه تهران این رستوران که در محدوده الهیه است غذاهای متنوع ژاپنی، چینی و تایلندی را با کیفیت مطلوبی سرو می‌کند. همان‌طور که از اسم رستوران پیداست، مهم‌ترین و بهترین غذای این رستوران سوشی است. میگوهای این رستوران نیز طعم لذیذی دارند و میگو با سس ترش و شیرین از جمله محبوب‌ترین غذاهای این رستوران است. سوشی کو نیز جزو رستوران‌های گران قیمت محسوب می‌شود.

آدرس: الهیه، بلوار افریقای شمالی، مقابل خیابان گلنار، مجتمع تجاری مدرن الهیه

برای رزرو هتل های ایران می‌توانید به سایت اسنپ تریپ بروید که علاوه بر تخفیف‌های هفتگی در سه شنبه هفته بیشترین‌ تخفیف‌ها را ارائه می‌کند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود