برنامه «ماه ماه» با اجرای بنیامین و حضور احسان علیخانی و محمد رضا گلزار

برنامه «ماه ماه» هر روز ساعت ۱۹ از شبکه ۳ سیما

برنامه «ماه ماه» با اجرای بنیامین و حضور احسان علیخانی و محمد رضا گلزار

بنیامین بهادری، خواننده پاپ و هم بازی محمد رضا گلزار در فیلم سلام بمبئی، مجری گری برنامه «ماه ماه» را که به مناسبت ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه۳ می رود را بر عهده خواهد داشت. گفته شده که احسان علیخانی، مجری برنامه ماه عسل و محمد رضا گلزار، مجری برنامه برنده باش شبکه ۳، مهمانان ویژه این برنامه هستند.

احسان علیخانی به دلیل اجرای عصر  جدید، امسال «ماه عسل» پر بیننده اش را ندارد و به جای او، بنیامین با برنامه جدید، عصرهای اردیبهشتی و خرداد ماهی رمضان ۹۸ شبکه ۳ را مدیریت می کند. امسال برخلاف سال گذشته تلویزیون قرار است برنامه ماه ماه با اجرای بنیامین بهادری را در ساعت پیش از افطار پخش کند.

ایده اولیه ماه عسل مصاحبه و گفتگو با کسانی بود که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردن اما نتوانستند از پس آنها بر بیایند و یا حوادث بعدی برای آنها پیش آمده که زندگی آنها را دگرگون کرده است به نظر می رسد برنامه ماه ماه نیز با همین رویکرد از شبکه سه پخش خواهد شد .

برنامه ماه ماه به بررسی زندگی نفرات پرداخته و با نشان دادن تلاش و پشتکار آنها به موفقیت الگوی خوبی را پیش روی جامعه خواهد گذاشت. در واقع برنامه ماه ماه بنیامین بهادری تلاش می‌کنند تا با ایجاد تلنگر در افراد آنها را به ایجاد تغییر در زندگی شان ترغیب کند. برنامه ماه ماه هر روز پیش از افطار حدود ساعت ۷ از شبکه ۳ پخش خواهد شد.

ماه ماه
تصویر سلفی بنیامین بهادری در پشت صحنه »برنده باش» با حضور محمد رضا گلزار و هوادارانش

البته اگر این اتفاق رخ دهد باید دید این سیاست تا پایان ماه رمضان ادامه دارد و روال برنامه ماه ماه میزبانی از سلبریتی‌ ها است یا این اتفاق فقط برای استارت برنامه رقم می‌خورد. جزییات اتفاقات ماه ماه را در  اینستاگرام ۱.۳ میلیون فالوری  بنیامین بهادری دنبال کنید.

ماه ماه، ویژه برنامه گفتگو محور با رویکرد مثبت نگری ،مهربانی و امید بخشی و تمرکز بر مقولاتی چون ایثار ،از خود گذشتگی و بخشش ، در ماه مبارک رمضان هر روز قبل از افطار روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد و توسط علی  احمدی تهیه شده است. هنوز جزییاتی درباره  سایت و اینستاگرام این برنامه، اطلاعاتی منتشر نشده است. اما باید منتظر قسمت  های اول جذاب این برنامه بود.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود