نگاهی به گران قیمت ترین خانه های سلبریتی های ثروتمند دنیا

نگاهی به گران قیمت ترین خانه های سلبریتی های ثروتمند دنیا

این حقیقت را نمی توان انکار کرد که سلبریتی ها یا دست کم اغلب آن ها، عاشق آن هستند که از هر چیزی بهترینش را داشته باشند؛ از سفرهای پرخرج و ماشین های لوکس گرفته تا جواهرات و لباس های گران قیمت. طبیعتاً این مسأله در مورد محل زندگی آن ها هم صدق می کند. البته شاید هر کس دیگری هم جای آن ها باشد زندگی در یک عمارت بسیار بزرگ، با جدیدترین امکانات را به زندگی در یک خانه ی معمولی ترجیح دهد. در ادامه با گران ترین خانه هایی آشنا خواهیم شد که سلبریتی ها تا به حال خریداری کرده اند.

۱- اپرا وینفری

گران قیمت ترین خانه های سلبریتی ها

اپرا وینفری، مجری مشهور تلویزیونی، یک ملک ۲۶۳،۰۴۶ متر مربعی در ایالت کالیفرنیای آمریکا به ارزش حدوداً ۱۰۰ میلیون دلار دارد.

گرچه وینفری عمارت ۲،۱۳۷ متر مربعی این ملک را در سال ۲۰۰۱ به مبلغ ۵۰ میلیون دلار خریداری کرد، اما طبق تخمین ها، ارزش کنونی آن به دو برابر افزایش یافته است. علت این افزایش قیمت، اضافه شدن زمین های اطراف به ملک و بازسازی های پرخرج آن است.

این خانه، شش اتاق خواب، چهارده حمام و دستشویی، ده شومینه، دو سالن سینما (یکی در داخل و یکی در خارج)، انبار شراب، چایخانه، انبار کاه، چندین برکه و باغ، زمین تنیس، دریاچه و مهمانخانه ی عظیمی مجهز به استخر دارد.

۲- بیانسه و جی زی

بیانسه و جی زی، خوانندگان مشهور، که به گفته ی سایت فوربس، جمعاً ۱/۱۶ میلیارد دلار ثروت دارند، یک عمارت مدرن در شهر لس آنجلس، به مبلغ ۸۸ میلیون دلار خریداری کردند. این خانه یک سالن اسپای کاملاً مجهز، سالن سینما و چهار استخر در فضای باز دارد. این ملک همچنین یک زمین بسکتبال، پارکینگی با ظرفیت پانزده ماشین و خانه ای برای مستخدمین دارد.

۳- برد پیت و آنجلینا جولی

برد پیت و آنجلینا جولی، زوج سابق، در سال ۲۰۰۸ قصری در جنوب فرانسه را به مبلغ حدوداً ۶۷ میلیون دلار خریداری کردند.

مراسم ازدواج این زوج در سال ۲۰۱۴ در کلیسای کوچک و قدیمی ای که در محوطه ی این ملک وجود دارد، برگزار شد. این ملک همچنین دارای زمین هایی پوشیده از جنگل، درخستان های زیتون، دریاچه ی خصوصی، چندین فواره، تاکستان و خندق است.

این ملک ۴،۸۵۶ مترمربع مساحت دارد و دارای چندین ساختمان است که همگی در قرن هفدهم بنا شدند. عمارت اصلی، ۳۵ اتاق دارد.

۴- تام کروز

تام کروز، بازیگر مشهور هالیوودی، در ایالت کلرادوی آمریکا خانه ای به ارزش ۵۹ میلیون دلار دارد. این ملک ۱/۲۰۵ کیلومتر مربعی، مسیرهایی پوشیده از جنگل، تپه هایی وسیع و چندین اصطبل دارد. این خانه یک باند هلیکوپتر هم دارد، چون احتمالاً پیدا کردن مسیر در بخش اعظمی از این ملک بدون هلیکوپتر غیر ممکن است.

عمارت ۹۲۹ متر مربعی این ملک، هفت اتاق خواب، نُه حمام و دستشویی، کتابخانه، اتاق تفریح و سرگرمی و یک مهمانخانه ی جداگانه دارد.

۵- تایگر وودز

تایگر وودز، ستاره ی ورزش گلف، در جزیره ی جیپیترِ ایالت کالیفرنیای آمریکا خانه ای با ارزش تقریبی ۵۴/۴ میلیون دلار دارد.

در این ملک ۴۸،۵۶۲ مترمربعی، یک زمین گلف به مساحت ۱۴،۱۶۳ مترمربع و همینطور یک زمین تنیس، اتاق اکسیژن درمانی، باشگاه ورزشی کاملاً مجهز، انبار شراب، اتاق بازی، اتاق نمایش و دو اسکله ی قایق وجود دارد.

گرچه وودز این خانه را به مبلغی حدود ۴۴/۴ میلیون دلار خریداری کرد اما طبق شنیده ها او ۱۵ میلیون دلار را هم صرف بازسازی این ملک کرده است.

۶- گوئن استفانی

گوئن استفانی، خواننده ی مشهور، خانه ای در تپه های هالیوود به مبلغ ۳۵ میلیون دلار خریداری کرد. این خانه هفت اتاق خواب و یازده حمام و دستشویی دارد. پیش از او، جنیفر لوپز از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ در این خانه زندگی کرده بود. این ملک همچنین یک استخر بی انتها، زمین بازی، زمین تنیس و مرغدانی دارد.

۷- لیدی گاگا

لیدی گاگا در سال ۲۰۱۴، عمارتی به مبلغ ۲۳ میلیون دلار در شهر ملیبوی ایالت کالیفرنیای آمریکا خریداری کرد. این ملک ۲۴،۲۸۲ مترمربعی، منظره ای رو به اقیانوس دارد و علاوه بر این، یک باشگاه ورزشی، سالن بولینگ، سالن سینما، اتاق بازی و انبار شرابی با ظرفیت ۸۰۰ بطری مشروب دارد.

این ملک همچنین چندین اصطبل، میدان اسب دوانی، استخر شنای آب شور، خانه ای ییلاقی برای اقامت مهمانان و زمین بوچیا دارد.

۸- کیم کارداشیان و کانیه وست

کانیه وست، رپر مشهور و همسرش، کیم کارداشیان، در سال ۲۰۱۴، در ایالت کالیفرنیای آمریکا عمارتی به مبلغ ۲۰ میلیون دلار خریداری کرده و طبق شنیده ها، ۲۰ میلیون دلار را هم صرف بازسازی ان کردند.

این خانه ی ۱۲،۱۴۰ مترمربعی، هشت شومینه، دو استخر، تاکستان و یک استودیوی موسیقی کاملاً مجهز دارد.

طبق تخمین ها، این ملک حالا ۶۰ میلیون دلار ارزش دارد.

۹- جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در سال ۲۰۱۶، در شهر لس آنجلس عمارتی به مبلغ ۲۸ میلیون دلار خریداری کرد. لوپز این ملک ۳۲،۳۷۴ مترمربعی را از هنرپیشه ای به نام سلا وارد خریداری کرد. وارد این عمارت را در سال ۲۰۰۳ به مبلغ ۳/۸ میلیون دلار خریده بود و آن را با مبلغی حدود ۴۰ میلیون دلار به فروش گذاشته بود.

این عمارت حدود ۱،۳۰۰ مترمربعی در سال ۱۹۴۰ به دست معمار مشهوری به نام ساموئل مارکس ساخته شد. این ملک سیزده حمام و دستشویی، هفت اتاق خواب، یک سالن سینمای ۳۰ نفره و حتی یک دریاچه ی مصنوعی همراه با ساحل دارد.

منبع: insider
مطالب مرتبط
۲ نظر

ورود

  • پادشاه شهریور ۱, ۱۳۹۸

    مطمئنین ملک تام کروز ۱۲۰۰ متر مربعه ؟
    ۱۲۰۰ متر چیزی نمیشه که شاید خود ملک ۱۲۰۰ متر مربعه و زمین ده بیست هکتاره