سلبریتی های زنی که بعد از ۴۰ سالگی مادر شدند

سلبریتی های زنی که بعد از ۴۰ سالگی مادر شدند

با وجود آنکه در بیشتر کشورها پزشکان توصیه می کنند  زنان قبل از ۳۰ سالگی فرزند اول خود را به دنیا بیاورند، اما سن بارداری اول در حال افزایش است. اشتغال به کار، بی سرانجامی روابط و ناباروری، تنها برخی از دلایل تصمیم زنان برای به تعویق انداختن مادر شدن خود هستند. گاهی اولین فرزند یک خانواده زمانی به دنیا می آید که مادر بیشتر از ۴۰ سال سن دارد، مواردی که بسیار جالب توجه هستند. در ادامه با زنان سلبریتی ای آشنا خواهیم شد که شجاعت کافی برای زیر پا گذاشتن عرف جامعه را داشته اند و ریسک آنکه بعد از ۴۰ سالگی برای اولین بار بچه دار شوند را پذیرفته اند.

۱- اوا مندس: ۴۰ سالگی

بارداری اول زنان سلبریتی در سن بالا

اوا مندس، بازیگر هالیوودی از سال ۲۰۱۱ با یکی از محبوب ترین بازیگران مرد هالیوود، یعنی رایان گاسلینگ، زندگی می کند. این زوج در این مدت صاحب ۲ دختر به نام های ازمیریلدا و آماندا شده اند. بعد از آن، مندس و گاسلینگ بی سر و صدا و مخفیانه با یکدیگر رسماً ازدواج کردند. اوا مندس در یکی از مصاحبه هایش بیان کرده که او آنقدر دلباخته ی رایان شد که با آنکه هرگز قصد بچه دار شدن نداشت، اما تصمیم گرفت از رایان بچه داشته باشد. حالا مندس همه ی اوقات فراغتش را با دخترهایش سپری می کند و علاقه ای به برگشتن به هالیوود ندارد.

۲- اما تامپسون: ۴۰ سالگی

اما تامپسون، بازیگر و فیلمنامه نویس بریتانیایی که ۲ جایزه ی اسکار هم در کارنامه ی حرفه ای خود دارد، اولین و آخرین دخترش را در سن ۴۰ سالگی به دنیا آورد که حاصل ازدواج دوم او بود. همسر او، گرگ وایز بود که تامپسون در جریان فیلمبرداری فیلم «عقل و احساس» (Sense and Sensibility) با او آشنا شده بود. تامپسون و وایز علاوه بر دخترشان، یک پسرخوانده هم به نام تیندیبوا آگابا دارند که اهل کشور رواندا است. آگابا یک کودک سرباز بود و بعد از مرگ خانواده اش، به فرزند خواندگی پذیرفته شده بود.

۳- نیکول کیدمن: ۴۱ سالگی

نیکول کیدمن، یکی از پرطرفدارترین هنرپیشه های هالیوودی، زمانی که با همسر سابق خود، تام کروز، دیگر بازیگر مشهور، زندگی می کرد، ۲ فرزند داشت که هر دوی آن ها فرزندخوانده ی این زوج بودند، یک دختر به نام ایزابلا و یک پسر به نام کانر. بعد از جدایی این زوج از یکدیگر، کیدمن با کیت اربن، خواننده و موزیسین استرالیایی، ازدواج کرد. در سال ۲۰۰۸، یعنی زمانی که کیدمن ۴۱ سال داشت، او و همسرش صاحب یک دختر به نام ساندی رز شدند. ۲ سال بعد هم دختر دیگری به خانواده ی کیدمن- اربن اضافه شد که نام آن را فیث مارگارت گذاشتند. دختر دوم آن ها از طریق یک رحم جایگزین متولد شده بود.

۴- هلن هانت: ۴۱ سالگی

هلن هانت، ستاره ی فیلم «آنچه زنان می خواهند» (What Women Want) و بسیاری از دیگر فیلم های محبوب هالیوودی، یک ماه قبل از ۴۱ ساله شدنش برای اولین بار مادر شد. هانت دو بار ازدواج کرده که هر دوی آن ها به طلاق انجامیده، اما در ازدواج دومش بود که او بالاخره صاحب یک دختر به نام ماکینا لی گوردون شد. هلن علاقه ی زیادی به بچه دار شدن داشت و از اینکه هنوز صاحب فرزندی نشده بود ناراحت بود، اما یک سال قبل از آنکه ۴۰ ساله شود با ازدواج دوباره اش فرصت دیگری به خود داد و بالاخره به آرزوی مادر شدنش رسید.

۵- گلن کلوز: ۴۱ سالگی

گلن کلوز از رکوردداران بیشترین نامزدی اسکار در میان بازیگران است. شاخص ترین نقش آفرینی های او در فیلم های «روابط خطرناک» (Dangerous Liaisons)، «جذابیت مرگبار» (Fatal Attraction) و «صد و یک توله سگ خالدار» (۱۰۱ Dalmatians) بوده. کلوز در سومین اما نه آخرین ازدواج خود، در سن ۴۱ سالگی، برای اولین بار مادر شد. دختر او، آنی استارک، جا پای مادرش گذاشته و او هم بازیگر شده است.

۶- هلی بری: ۴۱ سالگی

هلی بری، بازیگر مشهور و محبوب هالیوودی، اولین فرزندش که دختری به نام نهلا است را در سن ۴۱ سالگی به دنیا آورد. گرچه بری دیگر تصمیم نداشت دوباره بچه دار شود اما تصادفاً در سن ۴۷ سالگی دوباره باردار و صاحب پسری به نام ماکئو شد. بری در شوی تلویزیونی الن دی جنرس توضیح داد که بارداری دومش یک شوک واقعی بود چون در آن زمان علائم دوره ی پیش از یائسگی در بری ظاهر شده بود و او اصلاً انتظار باردار شدن را نداشت. ­

۷- سلما هایک: ۴۱ سالگی

سلما هایک، هنرپیشه ی هالیوودی، در سال ۲۰۰۹ در حالی که ۴۱ سال سن داشت صاحب دختری به نام ولنتینا شد. هایک در مصاحبه ای گفته که تصور می کرد برای باردار شدن نیاز به کمک های پزشکی داشته باشد اما در نهایت نیازی به این کار نشد و او فرزندش را کاملاً طبیعی به دنیا آورد. با این حال، او بارداری بی دردسری هم نداشت و در این دوران دچار دیابت بارداری شده بود که مشکل شایعی محسوب می شود و نیاز به مراقبت پزشکی دارد. علیرغم تمامی این مشکلات، او در یکی از مصاحبه های خود اظهار کرده از اینکه زودتر بچه دار نشده پشیمان نیست چون خود ۴۱ ساله اش را بهتر از خود ۳۱ ساله اش می داند و معتقد است اگر در سن کمتری باردار شده بود مادر خوبی نمی شد.

۸- جینا دیویس: ۴۶ سالگی

جینا دیویس، بازیگر و عضو انجمن بین المللی تیزهوشان منسا، ۳ بار ازدواج کرده است. اما نه ازدواج اولش با یک رستوران دار و نه ازدواج دومش با جف گلدبلوم، کارگردان هالیوودی، جینا را صاحب فرزند نکرد. بالاخره در ازدواج سوم دیویس با یک جراح زیبایی ایرانی به نام رضا جراحی بود که او برای اولین بار مادر شد. دیویس ۴۶ ساله بود که دخترش، الیزه کشوار را به دنیا آورد و در سن ۴۸ سالگی هم صاحب دو پسر دوقلو به نام های کایس و کیان شد.

۹- بورلی دی آنجلو: ۴۹ سالگی

بورلی دی آنجلو بعد از بازی در فیلم «تعطیلات ملی لامپون» (National Lampoon’s Christmas Vacation) و ۴ دنباله ی آن، به شهرت زیادی رسید. دی آنجلو از ازدواج اولش با دون لورنزو سالویاتی که یک اشراف زاده ی ایتالیایی بود، صاحب فرزندی نشد. اما ثمره ی رابطه ی عاشقانه ی او با آل پاچینو، بازیگر مشهور هالیوودی، یک دختر و پسر دوقلو به نام های اولیویا رز و آنتون جیمز بود. دی آنجلو وقتی صاحب فرزند شد ۴۹ سال سن داشت.

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • ملینا مرداد ۲۵, ۱۴۰۰

    پس خوبه دیگه هیچ وقت دیر نیست. منم ۳۷ سالمه و هنوز مجردم چون درگیر درس و کار بودم. پس منم تو ۴۲ سالگی خخخ