سریال طلاق‌ها در سینمای ایران به «مهدی هاشمی» و «گلاب آدینه» رسید

کوتاه از ازدواج مهدی هاشمی با «مهنوش صادقی»

سریال طلاق‌ها در سینمای ایران به «مهدی هاشمی» و «گلاب آدینه» رسید

سال نود و هشت را که سال خوک است، باید سال اتفاقات عجیب دانست. از رکورد زنی پی در پی شاخص کل بورس تا ممنوع التصویر شدن آقای خندوانه بخاطر تولد فرزند در کانادا و قتل میترا استاد توسط شهردار سابق تهران و سقوط پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری بر فراز خلیج فارس تا تثبیت مصنوعی دلار زیر ۱۳ هزار تومان و طلاق استاد مهدی هاشمی و گلاب آدینه، زوج مشهور و محبوب و دوست داشتنی سینمای ایران! شوخی شوخی، خیلی چیزها جدی شد.

باید منتظر اخبار باور نکردنی دیگر بسیاری در این سال باشیم. سالی که روزهای سعد و نحس آن طبق تقویم «قمر در عقرب ۹۸» بسیار است و سال شگفتی ها لقب گرفته است. پایان این سال، انتخابات مجلس یازدهم است و معلوم نیست که قرعه فال، دوباره به نام چه کسانی زده شود و همه ما سورپرایز شویم.

در پایان نخستین هفته تیر ماه نود و هشت، سورپرایز دیگری سینمای ایران را تحت الشعاع قرار داد و این بار نه از بابت توقیف رحمان ۱۴۰۰ یا توقف اکران دختر شیطان در سینما های شهرهای مذهبی. از جنس سریال طلاق ها که این بار، به درب خانه یکی از زوج های موفق و نوستالژیک سینما و تئاتر ایران یعنی مهدی هاشمی و گلاب آدینه رسید.

خبر کوتاه بود. جدایی مهدی هاشمی از بانوی محبوب سینمای ایران و شخصیت دوست داشتنی و کاریزماتیکی چون گلاب آدینه که دهه شصتی ها، او را با نقش آفرینی در سریال «سلطان و شبان» به یاد دارند. درباره مهدی هاشمی، همان دکتر قریب دوست داشتنی یا شخصیت جذاب بسیاری از سریال ها و فیلم های سینمایی، هرچه بگوییم کم است.

این که چرا سر پیری و معرکه گیری، استاد هاشمی به فکر تجدید فراش افتادند، حتما به ما ربطی ندارد. اما این که به قول بسیاری از کاربران اینستاگرام ایرانیان، چرا مهدی خان، گلاب و نورا را به مهنوش صادقی ترجیح داد، همچنان سوالی است که احتمالا تا مدت ‌ها، سوژه نخست اینستا بازها شود. ولی باز هم مثل روابط شهردار سابق با بعضی ها و دلالی گوشت «آقا داماد» تهیه کننده شهرزاد، به ما ربطی ندارد. . . .

مهنوش صادقی بازیگر سریال «دردسر‌های عظیم» با انتشار ویدئویی گفت: مدت‌ها بود از من درباره موضوعی سوال می‌کردید که طبق صلاح‌دید خودم پاسخی به آن نمی‌دادم. ولی فکر می‌کنم الان زمان مناسبی باشد برای اینکه بگویم من همسر رسمی آقای مهدی هاشمی هستم.

این ادعا، اما خیلی زود در تماس «سینماآنلاین» با نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه تکذیب شد. نورا هاشمی در پاسخ به این پایگاه خبری گفت: «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه‌شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم‌الحال است.» اما بعدا با ویدیو مهدی هاشمی، اظهارات نورا هاشمی و گلاب ادینه، تکذیب شد تا سورپرایز کامل شود.

 

مهنوش صادقی هم  با انتشار این ویدیو، به همه ابهامات پاسخ داد و اعلام کرد که مدت هاست، همسر رسمی آقای مهدی هاشمی است.

 

یکی گفته بود که :

آقای هاشمی، زندگی شخصی‌تان حریم بسته و امن خودتان است و اصلا اینکه چه کرده‌اید به هیچ یک از ما ارتباطی ندارد که ما را چه به دانستن اخبار اندرونی‌تان. قصه شما حتی مثل قصه محمدعلی نجفی و مرحوم میترا استاد هم نیست که کسی عکس‌هایش را لو داده باشد.

وقتی همسر جدیدتان یکباره برای اینکه احتمالا همسر اول‌تان و همه آن‌هایی که نمی‌دانند، بدانند او کجای زندگی‌تان ایستاده، ویدئویی منتشر می‌کند که می‌داند کل شبکه‌های اجتماعی را درخواهد نوردید، دیگر این مردم نیستند که سرک به زندگی شما می‌کشند یا اخبار زرد را پیگیری می‌کنند. این شما و این همسر محترمتان هستید که همه را به زندگی‌تان فراخوانده‌اید.

مهدی هاشمی
تصویر صفحه اینستاگرام استاد گلاب آدینه که هم چنان عکس پروفایل او، تصویری از او و همسر سابقش مهدی هاشمی است

این حق برای جامعه محفوظ است که درباره موضوعات مربوط به سینماگران، سیاسیون ، اقتصاد دان ها و شخصیت های معروف تا حدی که حریم خصوصی آن ها را تهدید نکند، بداند و این حق را جامعه جهانی به رسمیت شناخته است. این که مهدی خان هاشمی در ویدیو خود می گوید که فضای مجازی، جای چیزهای زرد نیست ، کاملا درست است. اما سالهاست که تشخیص بین زرد و سفید در رسانه، کار سختی شده است و هیچ مرز بندی و استانداردی وجود ندارد.

لذا تمیز بین زرد و سفید، سخت است. آن هم برای کاربران شبکه ۱ میلیارد و اندی شبکه اجتماعی اینستاگرام که این شبکه برایشان سرگرمی است تا محفل کسب اخبار مهم و تحلیل های روز. به نظر می رسد که دنیا همین است و اگر شوخی ها را جدی بگیریم، جدی ها هم شوخی می شود .. . .

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۷ نظر

ورود

  • مهدی تیر ۸, ۱۳۹۸

    حداقل یه خوش قیافشو انتخاب میکرد.

  • مها تیر ۹, ۱۳۹۸

    گلاب 🙁

  • امیر تیر ۹, ۱۳۹۸

    بحث تا وقتی حریم خصوصی هست که خودشون عمومیش نکنن و مسعله دیگه اینکه بازیگران سینما جایگاه خودشون رو مدیون قضاوت های مردمن وقتی ما میگیم فلان بازیگر تو فلان فیلم بازی کرده خیلی خوبه!یا میگیم فلانی آدم مهربانیه چون کمک میکنه به بقیه هیچکس نمیاد بگه قضاوت نکنید حریم خصوصی هست.تا موضوعی مشخص میشود که به ضررشون هست سریعا زیر چتر حریم خصوصی پناه میگیرن…

  • F تیر ۹, ۱۳۹۸

    خبر طلاق خانم ادینه هنوز اعلام نشده و همه تکذیب می کنند البته از نظر من یه جای کار میلنگه ومیگم این یه شوخیه

    • علی زمانی تیر ۹, ۱۳۹۸

      خود مهدی هاشمی تایید کرد خبر ازدواجش را با خواهر همسر برادرش (مهنوش صادقی)

  • سپید تیر ۹, ۱۳۹۸

    عجب داستانی شده گزارشتون عالی بود به هر حال