اسنوا، برندی محبوب و جایزه‌ای میلیاردی

جایزه‌ ده میلیارد ریالی به یک نفر از شرکت کنندگان جشنواره «پول پارو کن» شرکت اسنوا

اسنوا، برندی محبوب و جایزه‌ای میلیاردی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سه‌شنبه طی مراسمی یکی از بزرگترین قرعه‌کشی‌های سال‌های اخیر ایران برگزار خواهد شد. در این قرعه کشی جایزه‌ای ده میلیارد ریالی به یک نفر از شرکت کنندگان جشنواره «پول پارو کن» شرکت اسنوا تعلق خواهد گرفت. این مراسم را می‌توانید از وب سایت snowa.ir دنبال کنید.

درباره برند اسنوا

اسنوا برندی محبوب در بازار لوازم خانگی‌ست که بخصوص در سال های گذشته محصولات خاص و متفاوتی را به بازار ایران عرضه کرده است. برخی از این محصولات شامل یخچال های ساید-بای-ساید و اجاق های تمام نانو است که طراحی و تولید چنین محصولاتی در ایران جای شگفتی دارد. البته اسنوا طیف محصولات خود را در رده لوکس و شبه لوکس قرار داده و نمی توان قیمت پایینی را برای آن متصور شد با این وجود طراحی و کیفیت آن تفاوت بسیار زیادی با سایر تولیدکنندگان ایرانی دارد و بیشتر شبیه برندهای مشهور خارجی بازار ایران است.

حتما شما هم اگر به بازار لوازم خانگی سر زده باشید متوجه شده اید که در این رده، اسنوا در کنار سامسونگ و ال جی از غول های جذاب این بازار هستند.

اما یک برند ایرانی چگونه رقیب جدی برندهای خارجی در ایران شد؟

اسنوا شرکتی خصوصی است که نام خود را از «ارکان ساختار نوین ایرانیان» گرفته است و تولیدات آن سبد کاملی از لوازم خانگی شامل یخچال فریز، ساید-بای-ساید، اجاق گاز، ماشین لباشویی، ماشین ظرف شویی و تلویزیون است. قدمت اصلی این برند چیزی در حدود ۲۰ سال است اما تغییرات مشهود در تولید و فروش آن به بعد از بازطراحی برند آن در سال ۱۳۹۳ باز می گردد. روندی که سایر تولیدکنندگان ایرانی علی رغم نیاز به آن، نتوانستند آن را طی کنند و یا اهمیتی برای آن به طور ویژه قائل نبودند.

دلیلی که این برند را از سایر برندهای ایرانی جدا نمود، توجه ویژه آن به تحقیق و توسعه و آزمایشگاه های مختلف آن است. به طوری که واحد R&D و آزمایشگاه اصلی آن، بزرگترین و پیشرفته ترین واحدها در نوع خود در ایران می باشند که وظیفه آن ها توسعه تکنولوژی های به کار رفته در محصولات و اطمینان از عملکرد دستگاه ها حتی در شرایط غیراستاندارد است.

هرچند هنوز چنین برندهایی در ایران مسائل بسیاری برای روبرو شدن دارند اما باید گفت اسنوا را می توان مدلی موفق در تولید محصولاتی خوش ساخت دانست که نیاز مشتریان خود را به خوبی درک کرده است. طراحی و کیفیت در کنار کارایی دقیقا آن چیزی ست که مشتریان انتظار دارند و این برند با تکیه بر همین موارد تا حد زیادی توانسته بازار ایران را به دست آورد.

اطلاعات بیشتر در خصوص این برند را می توانید از سایت آن شرکت دریافت کنید.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • امین تیر ۹, ۱۳۹۸

    عکس تیترو که دیدم گفتم فکرشو بکن کیا پارو کردن کیا موندن /خاوری پارو کرد شیخ اسلامی پارو کرد پتروشیمی پارو کرد،جa پارو کرد الانم سانسور چی پارو میکنه هیتلر چی پارو میکنه استهلال ماه پارو میکنه بالایی ها هورت زدن پارو نکردن،انتخابات پارو کرد،پرسپولیس پارو کرد، استقلال هم روش، همه میکشن بالا بعد مردم دلشونو با والیبال فوتبال خوش میکنن یا تو سر هم میزنن کلا جامعه مسموم شده