سلبریتی هایی که از شبکه های اجتماعی تنفر دارند

سلبریتی هایی که از شبکه های اجتماعی تنفر دارند

شبکه های اجتماعی در سال های اخیر جایگاه ویژه ای در زندگی ما پیدا کرده و بسیار فراگیر شده اند. اما اگر از آن دست افرادی هستید که دل خوشی از شبکه های اجتماعی ندارند، باید بدانید که تنها نیستید و حتی سلبریتی های هالیوودی هم با شما هم نظرند. گرچه چهره های مشهور زیادی در شبکه های اجتماعی فعال هستند، اما سلبریتی هایی هم وجود دارند که از این شبکه ها بیزارند و البته هر کدام دلایل خاص خودشان را برای این مسأله دارند. در ادامه به این سلبریتی ها و دلیل دوری شان از شبکه های اجتماعی خواهیم پرداخت.

جنیفر آنیستون

تنفر سلبریتی ها از شبکه های اجتماعی

جنیفر آنیستون، ستاره ی سریال محبوب «دوستان» (Friends) دلیل دوری کردنش از شبکه های اجتماعی را حفظ سلامت روانی خود بیان کرده. آنیستون در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه ای با نشریه ی Vogue گفته بود حضور در شبکه های اجتماعی شما را درگیر فشار اضافه ای می کند که از فکر مورد پسند واقع شدن یا نشدن کارهایتان توسط دیگران ایجاد می شود. به عقیده ی آنیستون، این چالش ها را خود ما به وجود می آوریم و این بسیار آزاردهنده است.

بندیکت کامبربچ

بندیکت کامبربچ، «شرلوک هلمز» محبوب، خود را در استفاده از شبکه های اجتماعی «افتضاح» می داند. کامبربچ در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای با نشریه ی People گفته بود فکر می کند شبکه های اجتماعی همه ی ذهنش را درگیر می کنند و متوجه شده این شبکه ها در مجموع بسیار سمی هستند. به گفته ی کامبربچ، او ترجیح می دهد انرژی خود را صرف شغلش کند، یعنی همان کاری که از ابتدا توجه مردم را به او جلب کرده.

میلا کونیس

میلا کونیس – بازیگر هالیوودی و همسر اشتون کوچر – هم نظرش را درباره ی معایب شبکه های اجتماعی و علت عدم حضورش در این شبکه ها را بیان کرده. کونیس در مصاحبه ای در سال گذشته گفته بود فضای مجازی وضعیت بدی پیدا کرده و حالا همه در آن بر سر هر چه بیشتر عصبانی و منفی بودن با یکدیگر رقابت می کنند. به نظر کونیس، این شرایط جذابیتی ندارد که او بخواهد خود را درگیر آن کند.

کیت وینسلت

وینسلت در مورد معایب شبکه های اجتماعی با صراحت صحبت کرده و آن ها را «مضرترین جایی دانسته که یک زن جوان بخواهد زمان خود را در آن سپری کند». وینسلت در سال ۲۰۱۷ گفته بود شبکه های اجتماعی یک تصویر به اصطلاح «کامل» از زیبایی در ذهن جوان ها به وجود آورده اند که در واقع «دست نیافتنی» است.

اما استون

اما استون در مصاحبه ای با نشریه ی ELLE گفته بود شبکه های اجتماعی برای او مناسب نیستند و اگر کسی می تواند ورودی و خروجی خاص این شبکه ها را کنترل و مدیریت کند، برایش آرزوی موفقیت می کند.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس که خود یک نسل هزاره ای است علت عدم حضورش در شبکه های اجتماعی را توهین های زیادی که در فضای مجازی به او شده بیان کرده. با این حال، او سال گذشته اعلام کرد که یک حساب کاربری ساخته که در آن پستی نمی گذارد و از آن فقط برای دیدن آنچه در فضای مجازی می گذرد استفاده می کند.

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون، شبکه های اجتماعی را «پدیده ای بسیار عجیب» می داند که در آن مردم آزادانه عکس های پیش پا افتاده ای از غذا درست کردن یا وظایف روزمره شان را با دیگران به اشتراک می گذارند. جوهانسون در سال ۲۰۱۱ گفته بود علاقه ای به اشتراک گذاری مداوم جزئیات زندگی روزمره اش ندارد و ترجیح می دهد دیگران کمتر به زندگی خصوصی اش دسترسی داشته باشند.

امیلی بلانت

حقیقت آن است که بعضی از سلبریتی ها هم در مورد تکنولوژی مثل ما یا دست کم پدر و مادرهایمان هستند. امیلی بلانت، بازیگر ۳۶ ساله ی هالیوودی، گفته وقتی پای شبکه های اجتماعی در میان باشد او مثل «یک دایناسور» است. بلانت سال گذشته گفته بود مواجهه با سلبریتی ها برای طرفدارها به جای آنکه یک «تعامل واقعی و بی غل و غش» باشد، تبدیل به «راهی برای کسب اعتبار در شبکه های اجتماعی» شده.

کریستن استوارت

کریستن استورات گفته متوجه شده شبکه های اجتماعی نفوذ زیادی در جامعه دارند، اما او علاقه ای به سرمایه گذاری وقتش در آن ها ندارد. استوارت در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای با شبکه ی خبری CBS گفته بود ما می توانیم وقت خود را صرف کارهای جالب تر، متفاوت تر و مفیدتری کنیم در حالی که حضور در شبکه های اجتماعی هدر دادن وقت است.

جورج کلونی

به گفته ی جورج کلونی، در صنعت سرگرمی، داشتن محبوبیت در شبکه های اجتماعی را اغلب در ردیف توانمند بودن می دانند، گرچه این دو ویژگی همیشه باهم همراه نیستند. با این حال، کلونی گفته شبکه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند در پاسخ به واکنش های شدید منفی ای که از فضای مجازی می گیرید، محصولات بهتری تولید کنید.

کیرا نایتلی

بعضی سلبریتی ها هم مانند کیرا نایتلی تصمیم گرفتند یک بار شبکه های اجتماعی را امتحان کنند، اما این تجربه ی آزمایشی به پاک کردن حساب کاربری منتهی شده بود. نایتلی در سال ۲۰۱۴ در مصاحبه ای رادیویی گفته بود برای آشنایی با دنیا و علائق جوان ترها و به روز شدن، حدود ۱۲ ساعت عضو توئیتر شده بود، اما تجربه ی ناخوشایندی برای او بود چون او را عصبی و وحشت زده کرده بود.

دنیل رادکلیف

دنیل رادکلیف، یا همان «هری پاتر» محبوب، گفته لازم نیست شبکه های اجتماعی را امتحان کند تا متوجه شود توانایی مدیریت این تجربه را ندارد. رادکلیف مدتی قبل در یک تاک شوی تلویزیونی گفته بود می داند که در صورت حضور در این شبکه ها درگیر کشمکش خواهد شد چون ثبات ذهنی لازم برای مواجه با فضای مجازی را ندارد و هرگز با آن کاملاً احساس راحتی نکرده.

منبع: businessinsider
دیجیاتو
۲ نظر

ورود