۹ چهره مشهوری که بدون پدر بزرگ شدند

۹ چهره مشهوری که بدون پدر بزرگ شدند

بسیاری از مادرها فرزندان شان را به تنهایی بزرگ می کنند. گاهی این شرایط است که مادران را وادار به چنین انتخابی می کند؛ یعنی همان چیزی که برای مادران چهره های مشهور این مطلب رخ داده بود. در ادامه با سلبریتی هایی آشنا خواهیم که مادران شان به تنهایی آن ها را بزرگ کردند.

۱- آنجلینا جولی

مادران چهره های مشهور

مارچلین برترند، مادر آنجلینا جولی، ستاره ی مشهور هالیوودی، خود آرزوی فعالیت در سینما را داشت. در سال ۱۹۷۱، مارچلین با جان ویت، بازیگر جوان، ازدواج کرد اما ۹ سال بعد این زوج از هم جدا شدند. مارچلین مجبور شد آرزوی بازیگر شدنش را فراموش کند و خود را وقف بزرگ کردن فرزندانش کند.

حالا دختر او، آنجلینا جولی نه فقط یک بازیگر موفق، بلکه سفیر یونیسف و مادر ۶ فرزند هم هست.

۲- باراک اوباما

آن دانهم، یک انسان شناس آمریکایی و مادر باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا است. دانهم در هاوایی مشغول تحصیل در رشته ی زبان روسی بود که با اولین عشق زندگی اش، یعنی باراک اوباما سینیور که یک دانشجوی آفریقایی بود، آشنا شد. چند ماه بعد، آن ها با هم ازدواج کردند و چیزی نگذشت که صاحب پسری به نام باراک حسین اوباما شدند.

دانهم که در آن زمان تنها ۱۸ سال داشت، مجبور شد دانشگاه را رها کند تا از پسرش نگهداری کند. دانهم درحالی که همسرش تحصیلات دانشگاهی اش را ادامه می داد، به تنهایی پسرش را بزرگ کرد و ۳ سال بعد، وقتی متوجه شد باراک همسر دیگری در کنیا دارد، از او جدا شد.

باراک اوباما اولین رئیس جمهور سیاه پوست تاریخ آمریکا بود.

۳- هلی بری

جودیت آن هاوکینز، مادر هلی بری، بازیگر مشهور هالیوودی، پرستار یک بیمارستان روانی بود. پدر هلی، جروم جسی بری، هم در همان بیمارستان کار می کرد. هلی تنها ۴ سال داشت که پدر و مادرش از هم جدا شدند. مادر هلی، او و خواهر بزرگ ترش، هایدی را به تنهایی بزرگ کرد.

هلی بری اولین بازیگر زن سیاه پوست تاریخ سینما است که موفق به دریافت جایزه ی اسکار شده و جوایز معتبری دیگری هم از جمله امی و گلدن گلوب دریافت کرده.

۴- لئوناردو دیکاپریو

لئوناردو دیکاپریو تنها فرزند جورج دیکاپریو، نویسنده ی کتاب های کمیک، و ارملین ایندنبرکن، منشی دادگاه بود. لئوناردو تنها یک سال داشت که جورج و ارملین از یکدیگر جدا شدند. لئوناردو پیش مادرش ماند. بعد از طلاق، ارملین مجبور شد کارهای مختلفی انجام دهد تا بتواند هزینه های زندگی خود و پسرش را تأمین کند.

لئوناردو دیکاپریو حالا نه فقط یک بازیگر مشهور و موفق، بلکه یک فعال محیط زیست هم هست. بنیاد لئوناردو دیکاپریو از سال ۱۹۹۸ بیش از ۳۰ میلیون دلار برای انجام پروژه های اکوسیستمی خلاقانه در ۴ کشور مختلف دنیا اهدا کرده است.

۵- ماریا کری

پاتریشیا هیکی، مادر ماریا کری، خواننده ی پاپ آمریکایی، خود یک خواننده ی اپرا بود. پدر ماریا، آلفرد روی کری، یک مهندس ناوبری هوایی بود. پدر و مادر ماریا وقتی او ۳ ساله بود از یکدیگر جدا شدند. پاتریشیا دو شغل داشت تا بتواند هزینه های زندگی خانواده اش را تأمین کند. پاتریشیا برای ماریای کوچک، در همه چیز یک الگو بود و مادرش بود که باعث شد او تبدیل به یک خواننده شود.

حالا ماریا کری یک خواننده ی شناخته شده است و نه فقط تا به حال ۵ جایزه ی گرمی دریافت کرده، بلکه بازیگر و خَیر هم هست. کری از مؤسسان یک اردوگاه ویژه ی کودکان در حومه ی شهر نیویورک است. در این اردوگاه به کودکان مناطق فقیر نشین، آموزش هنر داده می شود. این خواننده بارها برای انجام فعالیت های خیرخواهانه پول جمع آوری کرده و خود به مؤسسات خیریه ای که به کودکان بیمار کمک می کنند، پول اهدا کرده.

۶- جاستین بیبر

الیزابت پاتریشیا مالیت یک نویسنده و تهیه کننده ی کانادایی و مادر جاستین بیبر، خواننده ی محبوب است. الیزابت ۱۵ سال داشت که با جرمی بیبر وارد رابطه شد و ۳ سال بعد صاحب پسری شد که بعدها تبدیل به خواننده ی مشهوری شد. از تولد جاستین چیزی نگذشته بود که پدر و مادر او از هم جدا شدند و الیزابت مجبور شد پسرش را به تنهایی بزرگ کند.

جاستین در کودکی نواختن پیانو، درامز، گیتار و ترومپت را یاد گرفت. در اوایل سال ۲۰۰۷، یعنی زمانی که جاستین تنها ۱۲ سال داشت، مادرش ویدئویی از آوازخوانی جاستین را در یوتیوب منتشر کرد. همین ویدئو باعث شهرت جاستین شد.

در طول دوران فعالیت خوانندگی بیبر، نزدیک به ۱۰۰ میلیون نسخه از آلبوم های او به فروش رفته و او به یکی از پرفروش ترین موزیسین های تاریخ کانادا تبدیل شده.

۷-  سلنا گومز

ماجرای زندگی مادر سلنا گومز هم تا حدودی شبیه به داستان زندگی والدین بیبر است. آماندا کورنت در سن ۱۶ سالگی از مردی مکزیکی به نام ریکاردو جوئل گومز صاحب یک دختر به نام سلنا شد. سلنا ۵ ساله بود که پدر و مادرش از هم جدا شدند. مادر سلنا خود یک بازیگر تئاتر بود. او دخترش را به تنهایی بزرگ کرد و الهام بخش سلنا برای کار خوانندگی بود.

سلنا گومز بعد از بازی در چندین سریال تلویزیونی دیزنی شهرت پیدا کرد. در ۱۷ سالگی، سلنا تبدیل به یک خواننده ی مشهور شد. در نوامبر سال ۲۰۱۲، سلنا گومز از طرف نشریه ی گلامور، به عنوان یکی از زنان سال انتخاب شد. او حالا کار طراحی لباس هم انجام می دهد.

۸- کانیه وست

پدر و مادر کانیه وست، زمانی که او تنها ۳ سال داشت، از یکدیگر جدا شدند. دوندا وست، مادر کانیه، استاد زبان انگلیسی در دانشگاه شیکاگو بود. او همیشه از تلاش های پسرش برای تبدیل شدن به یک موزیسین حمایت می کرد. وقتی کانیه مشهور شد، مادرش کارش را رها کرد تا به پسرش کمک کند و مدیر شخصی کانیه شد.

شش آلبوم اول کانیه وست بیش از یک میلیون فروش داشتند. او تا به حال ۲۰ جایزه ی گرمی دریافت کرده و یک بار هم با انتخاب نشریه ی تایم، در فهرست صدتایی تأثیرگذارترین افراد دنیا قرار گرفت.

۹- جولیا رابرتز

بتی لو بریدیمس، بازیگر آمریکایی و همسرش والتر رابرتز که یک نمایشنامه نویس بود، ۳ فرزند داشتند: اریک، لیزا و جولیا. این زوج اغلب با یکدیگر اختلاف داشتند و وقتی جولیا ۵ ساله بود، آن ها تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفتند. یک سال بعد، بتی لو دوباره و این بار با مردی به نام مایکل موتس ازدواج کرد، اما مایکل فرزندان بتی لو را اذیت می کرد، به همین خاطر مادر جولیا از او هم جدا شد.

جولیا رابرتز حالا یکی از پردرآمد ترین و محبوب ترین بازیگران زن هالیوود است. او تا به حال ۱۲ بار به انتخاب نشریه ی پیپل، در صدر فهرست جذاب ترین افراد دنیا قرار گرفته. جولیا گرچه بازیگر بسیار محبوبی است، اما وقت زیادی را صرف بزرگ کردن دختر و ۲ پسرش می کند.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود