انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و سئو تخصصی

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و سئو تخصصی

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها تب کسب‌وکارهای اینترنتی بسیار داغ است و افراد زیادی به این حوزه علاقمند شده‌اند. یکی از زیرساخت‌های اساسی برای رشد و توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی داشتن سایت است، اما ممکن است ما مدیران کسب‌وکار تخصص طراحی سایت و سئو را نداشته باشیم. در این حالت باید قید داشتن یک کسب‌وکار سودآور را بزنیم؟ ایده و تخصص خود را رها کنیم؟ به هیچ وجه از رویاهای خود دست نکشید، یک راهکار عملی این است که طراحی وبسایت و امور سئو خود را به یک شرکت طراحی سایت معتبر بسپارید.

شرکت‌های زیادی در زمینه امور سئو سایت و طراحی سایت فعالیت دارند، اما شما باید پارامترهای مهمی را لیست کنید و براساس آن بهترین شرکت را انتخاب کنید. در ادامه برخی از عوامل مهم که ممکن است به تصمیم‌گیری شما کمک کند ذکر شده است:

  • سابقه درخشان: لازم است که شرکت انتخاب شده توسط شما، قبلاً پروژه‌های موفق تحویل مشتری داده باشد به هیچ وجه اجازه ندهید که وبسایت شما جولانگاه افراد مبتدی و تازه وارد شود. انتخاب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای که سابقه درخشان داشته باشد پیچیده و سخت نخواهد بود، برای مثال شرکت وب۲۴ که از سال ۸۸ تا هم اکنون پروژه‌های موفق در زمینه سئو و طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت حرفه‌ای و طراحی سایت فروشگاهی انجام داده که نمونه کارها موجود و مستند است.
  • تیم حرفه‌ای و متخصص: به طور حتم پروژه طراحی سایت حرفه ای و سئو تخصصی کار یک نفر نیست و باید تیمی از افراد متخصص وقت خود را به پروژه شما اختصاص دهند. پروژه شما نباید محلی برای رزومه سازی افراد یا کارآموزی آن‌ها باشد چرا که شما یک ایده عالی را پرورش داده‌اید و این ایده لیاقت درآمدزایی و موفقیت را دارد و بسیار حیف خواهد بود اگر به ابزاری برای سعی و خطا افراد متفرقه تبدیل شود. پس تیم حرفه‌ای و متخصص یک عامل بسیار جدی است و به هیچ وجه این پارامتر را فراموش نکنید.
  • قیمت معقول: لطفاً کسب‌وکار اینترنتی خود را به خاطر پیشنهادهای ارزان‌ به مخاطره نیاندازید. از همین قدم‌های آغازین نگرش حرفه‌ای داشته باشید، با این حال از قیمت‌های نجومی که برخی شرکت‌های سودجو اعلام می‌کنند نیز دور باشید. یک کار جالب که شرکت وب۲۴ انجام داده این است که در وبسایت خود به طور شفاف بخشی را برای تعرفه هزینه‌های سئو، تولید محتوا، خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت در نظر گرفته است. حتماً به این بخش سر بزنید تا دید کلی به بازار داشته باشید.
  • برند: وقتی صحبت از سئو می‌شود خود من اولین نفری که به ذهنم می‌آید، رضا شیرازی است. از آنجایی که رضا شیرازی مدیریت وب۲۴ و سئو۲۴ را به عهده دارد، خیال‌تان راحت است که مدیریت پروژه با یک مدیر کاربلد و شناخته شده است.
  • وقت شناسی: قطعا علاقه‌ای ندارید که سفارش وبسایت بدهید و دوماه با تاخیر آن را تحویل بگیرید. کسب‌وکارهای اینترنتی نیاز به اقدامات پیوسته و در زمان مناسب دارند و کوچکترین تاخیر می‌تواند چالش‌های پرخطری را برای شما ایجاد کند و از آن گذشته فرصت رشد کسب‌وکار شما را بگیرد. حتماً مطمئن شوید که وبسایت و اقدامات سئو یا نتایج آن در موعد مقرر تحویل داده شود. برای تحقیقات می‌توانید از مشتریان قبلی پرس‌وجو کنید برای مثال در مورد شرکت وب۲۴ تا الآن تمام مشتریان راضی بوده‌اند.
  • تعهد و حس مسئولیت: چه بخواهیم چه نه، وقتی یک شرکت انجام امور فنی یا مارکتینگ کسب‌وکار ما را به عهده می‌گیرد بخشی از موفقیت کسب‌وکار ما در گرو عملکرد اوست. سعی کنید شرکتی را پیدا کنید که متعهد باشد و صادقانه شما را راهنمایی کند و نسبت به مشکلات پیش آمده برای شما احساس مسئولیت کند و چقدر عالی خواهد بود اگر همفکری و پشتیبانی آن شرکت را در طی انجام پروژه حس کنید.

فهرست بالا مجموعه‌ای از عواملی است که از اهمیت بیشتری برای انتخاب شرکت طراحی سایت و شرکت سئو تخصصی دارد، شما هم سعی کنید یک یا دو مورد دیگر به آن اضافه کنید و سپس تصمیم خود را نهایی کنید. برون سپاری بخشی از فرآیندهای کسب‌وکار نیاز به این دارد که شما به یک برند اعتماد داشته باشید، در زمینه سئو و خدمات طراحی سایت، شرکت وب۲۴ و سئو۲۴ ییش از ۱۰ سال است که توانسته خیال مشتریان را راحت کند و به نظر می‌رسد انتخاب این شرکت ریسک کمتری در پی دارد..

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • سپهر طاهری دی ۶, ۱۳۹۸

    سلام
    .
    من از گوگل اتفاقی اومدم اما جالبه برام ۳۰ دقیقست اینجا دارم
    .
    با اجازتون اینجا برای دوستم تو واتس اپ فرستادم
    .
    ممنون