«شایان» از کرمانشاه و «ثنا» از تهران؛ افشاگری‌های لایو اینستاگرام آقای وزیر

مناظره وزیر ارتباطات با نماینده قزوین با معرفی سلطان «وس»

«شایان» از کرمانشاه و «ثنا» از تهران؛ افشاگری‌های لایو اینستاگرام آقای وزیر

محمد جواد آذری جهرمی، چند روزی است که در کانون توجه اینستاگردها و توییترباز ها قرار دارد. وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان چندی پیش، اطلاعاتی درباره سود های نجومی سوداگران ارزش افزوده از جیب میلیون ها هموطن ارائه کرد و اعلام کرد که اطلاعات تکمیلی را به اطلاع عموم می رساند.

او در توییتر پربیننده اش، از هشتگ های «وس» و «حق الناس» برای افزایش توجه کاربران به این مقوله استفاده کرد.

محمد جواد آذری جهرمی به کاربران در اینستاگرام اطلاع داده بود که ساعت ۸ شب ۱۵ آبان ماه ۹۸، در قالب لایو اینستاگرام، جزییات بیشتری درباره سودهای نجومی خدمات ارزش افزوده (وس) و کلاهبرداری های صورت گرفته از مشترکان منتشر می کند و سلطان «وس» ایران را معرفی می کند. ساعت ۸ شب پانزده آبان فرا رسید و صفحه اینستاگرام آقای وزیر، مملو از هزاران کاربری شد که امده بودند تا درجلسه افشاگری زنده اینستاگرامی آقای وزیر شرکت کرده و در جریان اخبار جالبی قرار بگیرند.

این جلسه برگزار شد و محمد جوادآذری جهرمی، سلطان وس ایران را فردی جوان به نام شایان از کرمانشاه معرفی کرد. او در این جلسه اینستاگرامی وعده داد که شاید کل سرویس های ارزش افزوده را برای همیشه تعطیل کند. او در لایو اینستاگرامی اعلام کرد که در سال ۹۷، شرکتی شناسایی شده که بیش از ۱۰۰۰ اپلیکیشن ساخته و سبب جذب میلیون ها نفر از کاربران ایرانی شده و از این بابت، سود نجومی کسب کرده است.

طبق اعلام وزیر جوان ارتباطات کشورمان، تا کنون بیش از ۵  میلیون نفر از هموطنان، پیامک استعلام دریافت کرده اند که بیش  از نیم میلیون نفر، شکایت کرده و با شکایت به دستگاه قضایی، پول های گرفته شده، بازگردانده می شود. در این جلسه طوفانی اینستاگرامی، آذری جهرمی اعلام کرد که درامد شرکت های خدمات ارزش افزوده، بیش از ۱۳۰۰۰ میلیارد تومان بوده و وضعیت غیر شفافی برای مردم دارند.

او گفته بود که: امشب شب تلخی برای کلاهبرداران است! پول‌هایی که برای شرکت‌های ارزش ‌افزوده در این چند سال از شما اخذ شده را با #۶*۸۰۰* می‌توانید ببینید. شکایتی هم داشتید لطفا از طریق پیامک به ۸۰۰۷ بفرستید. کاملا رایگان! برای خانواده نیز انجام دهید.

تصویری از پشت صحنه لایو اینستاگرام محمد جواد آذری جهرمی

۱ روز پیش از برگزاری جلسه  لاویو اینستاگرامی شبانه آقای وزیر، سیده حمیده زر آبادی، نماینده جوان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با برگزاری کنفرانس خبری افشاگرانه، اسناد همکاری خواهر زن وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را در یک نمایندگی بیمه در خیابان پاسداران تهران ، رسانه ای کرد که بازتاب گسترده ای پیدا کرد. او در اوایل آبان ماه، با انتشار کاربرگ سوال از وزیر در توییترش، خبر از ارسال ۱۰ سوال به وزیر ارتباطات درباره خانمی به نام ثنا اسدیان، متولد سال ۱۳۶۵ در تهران داده بود.

وزیر ارتباطات
سوالات۱۰ گانه سیده حمیده زرآبادی از وزیر ارتباطات درباره خواهر زنش و باجناقش
تصویر قرارداد میلیاردی نمایندگی شمال بیمه «ما» با شرکت رایتل

قرار است سوال های ده گانه نماینده افشاگر قزوین از وزیر ارتباطات، پس از طرح در کمیسیون تخصصی مجلس، آذر ماه ۹۸ در صحن علنی پارلمان، مطرح شده و وزیر جوان از طریق تریبون خانه ملت، پاسخ گوی سوالات و ابهامات مطرح  شده باشد.

داستان خواهر زن آقای وزیر

طبق  گفته های خانم زرآبادی، خواهر زن آقای وزیر، بر اساس رانتی که به وجود آمده، از طریق شرکت «بیمه ما»، یک نمایندگی با کد ۲۳۲۳ در خیابان پاسداران تهران ثبت می کند و قراردادهای کلان با شرکت های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه بیمه ، منعقد می کند که اکثرا با ترک تشریفات همراه بوده است.

کارمزدهای دفتر نمایندگی ثنا اسدیان

سیده حمید زرآبادی در کنفرانس خبری افشاگرانه اش که جزییات آن در شبکه های اجتماعی ایرانیان، بازتاب های گسترده ای پیدا کرده است اعلام کرد که خواهر زن آقای وزیر، ماهانه ۶۹ میلیون تومان درآمد داشته و ظرف ۲ سال اخیر، بیش از ۲۳ میلیارد ریال کارمزد از بیمه پردازان دریافت کرده است. این نماینده مجلس، اسناد ریز کارمزدهای دریافتی نمایندگی بیمه خانم ثنا اسدیان را نیز منتشر کرد که در بالا مشاهده می کنید.

توییت های افشاگرانه سیده حمیده زرآبادی و پاسخ های توییتری وزیر ارتباطات

در جلسه لایواینستاگرامی آقای وزیر ارتباطات ، او از حمیده زرآبادی خواسته بود که در مناظره ای شرکت کند که زرآبادی، شب قبل از برگزاری لایو آقای وزیر اعلام کرد که در یکی از شهرستان های کشور است که پوشش اینترنتی ضعیفی دارد و مشتاق به مناظره با وزیر در صحن علنی مجلس است نه اینستاگرام! طعنه هایی که بازتاب های مختلف در شبکه های اجتماعی داشت.

آذری جهرمی در پاسخی کوتاه به ادعاهای خانم زرآبادی گفته بود که به این نماینده محترم، ارادت داشته و دوستانش بزودی توضیحاتی را ارائه می کنند. زرآبادی قبلا گفته بود که کاربرانی در فضای مجازی، به منظور حمایت از وزیر ارتباطات ، به ازای انتشار هر توییت حمایت از او، نیم میلیون تومان دریافت می کنند.

سیده حمیده زرآبادی که عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی است و توییت های طوفانی و افشاگرانه اش، صفحه او را به در فهرست بازدید های هفتگی توییتربازهای ایرانی اضافه کرده است، گفته بود که ۷ شرکت خدمات ارزش افزوده، عضو گیری اجباری از ملت داشته و مساله را در سال ۹۷،مجلس به دولت اعلام کرده  است و میزان تخلف بیش  از ۲۵ میلیارد تومان است که شرکت ایده پرور هوشمند، یکی از این هفت شرکت است.

سیده حمیده زرآبادی در کنفرانس خبری افشانه گرانه اش اعلام کرد که میلیون نفر  از مردم، درگیر عضویت اجباری شرکت های خدمات ارزش  افزوده شده و یکی از زیر مجموعه های سایت انتخاب، بیش  از ۵۰۰ میلیون تومان از وس درآمد داشته است.

داستان «شایان»، «ثنا» و «وس» با برگزاری کنفرانس های خبری افشاگرانه و توییت های جنجالی و لایو اینستاگرامی مجلس و دولت، وارد فاز جدیدی شده و به نظر می رسد در هفته های باقیمانده از سال ۹۸، باید منتظر اتفافات جالبی در حوزه فناوری اطلاعات و وزیر ارتباطات و تداوم افشاگری های نمایندگان افشاگر درباره جرایم اقتصادی و مفسدان دانه درشت باشیم.

فراموش نکنیم که اسفند ماه، انتخاب مجلس است و آقا دامادهای بسیاری، خود را برای پوشیدن ردای نمایندگی ملت، آماده می‌کنند.

حتما ببینید: امیر بارانی بهبهانی: وثیقه گذار سند ۲۵ میلیاردی  برای ملکه داروی ایران

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • مهدی آبان ۱۷, ۱۳۹۸

    یه سر به اینجا بزنید در مورد جهرمی چند تا افشا گری کرده
    البته درست بودن حرفاش پای خودش