هالک ایرانی در برابر هالک برزیلی؛ سجاد غریبی برای اولین مبارزه خود وارد رینگ می‌شود

هالک ایرانی در برابر هالک برزیلی؛ سجاد غریبی برای اولین مبارزه خود وارد رینگ می‌شود

او بسیار غول پیکر و مغرور است و اگر عصبانی اش کنید از کار خود پشیمان خواهید شد. این تصوری است که بسیاری از سجاد غریبی معروف به «هالک ایرانی» دارند. او اکنون فرصت یافته که علاوه بر شباهت ظاهری و بدنی، با ورود به رینگ، توانایی های شبیه ابرقهرمان دنیای مارول (هالک) را نیز به نمایش بگذارد. این ورزشکار ایرانی رشته پاورلیفتینگ اعلام کرده که در سال ۲۰۲۰ و برای قهرمانی مبارزات با دست خالی یا مسابقات بدون دستکش وارد رینگ مبارزه خواهد شد.

سجاد غریبی جوانی ایرانی فعال در رشته پاورلیفتینگ است که به خاطر هیکل خاص و عضلات پهنش به او لقب هالک ایرانی داده شده است.

سجاد غریبی در حساب اینستاگرامی خود در این باره چنین نوشته است: «بالاخره اولین پیشنهاد مبارزه حرفه ای خود را از یک مبارز برزیلی پیش از سال ۲۰۲۰ پذیرفتم. برای این چالش آماده ام». او قرار است با روماریو دوس سانتوس آلوز ملقب به «هالک برزیلی» مبارزه کند که طی تماسی با غریبی خواهان مبارزه با وی شده است.

سجاد غریبی جوانی ایرانی فعال در رشته پاورلیفتینگ است که به خاطر هیکل خاص و عضلات پهنش به او لقب هالک ایرانی داده شده است.
هالک برزیلی

غریبی در یک پست اینستاگرامی دیگر، پیش از این در این باره چنین نوشته بود: «او پیشنهاد من برای مبارزه در قفس را نپذیرفته بود. باید می دانستم که او جرأت روبرو شدن با مرا ندارد». اکنون اما غریبی قرار است که اولین مبارزه حرفه ای خود را در دنیای ورزش های رزمی ترکیبی بدون دستکش انجام دهد. غریبی خود را «سپر زنده ایران» نامیده و اعلام کرده بود که آماده مبارزه با داعش در عراق و سوریه است.

سجاد غریبی جوانی ایرانی فعال در رشته پاورلیفتینگ است که به خاطر هیکل خاص و عضلات پهنش به او لقب هالک ایرانی داده شده است.

با این وجود مبارزه در قفس برای وی جذابیت بیشتری داشته و به نظر می رسد که هالک ایرانی بالاخره به چیزی که می خواست رسیده و بزودی شاهد شروع کار او در دنیای ورزش های رزمی ترکیبی خواهیم بود. هنوز معلوم نیست که عملکرد وی در قفس مبارزه چگونه است اما می توان گفت که هالک ایرانی برای هر کسی که در قفس در مقابل او قرار گیرد رقیب سرسخت و دشواری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: هالک پاکستانی؛ جوان ۲۵ ساله ای که بدن ۴۳۵ کیلوگرمی اش همه را حیرت زده می کند

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۱ نظر

ورود

  • Hadiii آبان ۲۸, ۱۳۹۸

    هالک کجا بود بابا، اینا اصن ورزشکار نیستن، چه این هالک ایرانی که همش فتوشاپه، چه اون هالک برزیلی که همش سینتوله
    این آقای غریبی که ادعای پاور لیفتری داره تا حالا یدونه عکس و فیلم وزنه زدن شیر کرده؟ زمینه همه عکساش طوری انتخاب شده که براحتی بشه ادیت کرد، اصن پاورلیفتینگ کجا، مبارزه تو قفس کجا
    این آقا فقط یه بدن ناموزون داره که هی فقط با فتوشاپ گنده تر میشه،
    حداقل دیگه شما آبروی ایرانو نبرید، اسم اینارم ورزشکار نزارید،
    اون هالک برزیلی هم که دیگه بدتر، امروز فردا از عفونت میافته میمیره، بیچاره معلوم نیست طعمه شرکتای دارو سازی شده یا خودش میخواسته ره صد ساله رو یه شبه بره، در هر حال نه ورزشکار حساب میشه نه عمر چندانی مونده واسش
    از روزیاتو انتظار میره تو انتخاب مطالبش سخت گیری بیشتری داشته باشن نه اینکه هر چرت و پرتی رو انتشار بدن

    • saeed آبان ۲۹, ۱۳۹۸

      موافقم. اون هالک برزیلی خجالت نمیکشه اسم خودشو گذاشته هالک؟! بنده خدا یه ذره عضله هم نداره همش سینتوله

    • mldkh آذر ۱, ۱۳۹۸

      سخنان شما درست است، ولی، به هر حال، آن دو مرد حداقل حقیقی هستند، ولی هالک خیالی‌ست.

  • فرشاد آبان ۳۰, ۱۳۹۸

    هالک ایرانی ماهاییم که این وضعیت مزخرفو ۴۰ ساله داریم تحمل میکنیم و پوست کلفت کردیم…

    • محسن اسفند ۵, ۱۴۰۰

      راست میگه بخدا هالک ماییم ، سختیهایی که ما کشیدیم. اینا یک ثانیه هم ندیدن ، ۴۰ ساله که سنگ زیر آسیابیم یا هالک گمنامیم

  • طاها آذر ۱, ۱۳۹۸

    سرگرمی

  • Hoji آذر ۱, ۱۳۹۸

    خخخخ بابا هالک کجا بود این سجاد غریبی همش فتوشاپه هر سالم میگه می‌خوام مبارزه کنم
    من اینو تو بوشهر دیدم از نزدیک چاقه فقط اینجا کمر و شکمش رو کوچیک کرده و رونش رو بزرگ کرده خیلییییی ضایعس بابا
    چقدر آدم باید اوسکل باشه که نفهمه عکساش فتوشاپه خخخخ

  • امیر آذر ۱, ۱۳۹۸

    تناقض های زیادی وجود داره. مثلا اونی ک گندس توی پاورلیفتینگ ادعا میکنه و نه مبارزه و یا بدنسازی. یا اینکه این آقا تو هیچ مسابقه ورزشی (پاور، قوی ترین مردان، مبارزه و غیره) تا حالا حضور نداشته چون عددی نیست. مهم ترین قسمت اینجاست که اصلا این دو تا این شکلی نیستن. یکیشون کوه چربی و دیگری کوه سینتول عه.

  • امیر آذر ۱, ۱۳۹۸

    ????
    سیرکه دیگه؟!! آدم وقتی عکس و میبینه نمیدونه به اینهمه جهالت بخنده یا گریه کنه!! الا با انتشار این پست یعنی چی؟! همین‌شما واسه اینجور افراد که از لحاظ ذهنی مریض هستن‌توهم‌ایجاد میکنید دیگه!! واقعا الان باورش شده هالکه؟!! حداقل سطح فتوشاپتو ارتقا بده??? حریفوووو???????
    واقعا توهم ۲تا آدم معلوم الحال ارزش پست کردن داشت؟!! یا حتما جنبه تبلیغاتی داشته دیگه!! بیزینس و این داستانا!! کلا خدا همه رو شفا بده

  • Saman آذر ۲, ۱۳۹۸

    به شما دیدن فیلم مرد فیل نما را توصیه میکنم. تمسخر افرادی که با سایرین تفاوت ظاهری دارند و معرکه گیری برای کسب درامد از آنها از انسانیت به دور است.

  • محسن اسفند ۵, ۱۴۰۰

    کوهی از چربی، چاق شدن خیلی آسونه ، اما وزن کم کردن هنره