سلبریتی هایی که نمی دانستید خویشاوندان مشهوری دارند

سلبریتی هایی که نمی دانستید خویشاوندان مشهوری دارند

گرچه اغلب سلبریتی ها دوست دارند تک تک جزئیات زندگی شان را نقل محافل خبری سازند، اما بعضی از آن ها هم هستند که موفق شده اند چیزهایی را پنهان نگه دارند. در واقع بعضی سلبریتی ها خویشاوندانی بسیار مشهور و گاهی دور از انتظار دارند که اغلب ما از آن بی خبریم. بعضی از آن ها حتی خون اشرافی در رگ دارند و از تبار رهبران بزرگ دنیا هستند!

در ادامه با تعدادی از سلبریتی هایی آشنا خواهیم شد که خویشاوندان مشهوری دارند اما کمتر کسی از این موضوع باخبر است.

خویشاوندان مشهور سلبریتی ها
جانی دپ و ملکه الیزابت دوم
باور کنید یا نه، جانی دپ یکی از عموزاده های دور الیزابت دوم، ملکه ی بریتانیا است. هم ملکه الیزابت و جانی دپ از نوادگان ادوارد سوم، پادشاه سابق بریتانیا هستند، در نتیجه دپ هم یک اشراف زاده محسوب می شود.
تام هنکس و فرد راجرز
تام هنکس سال گذشته فیلم موفقی به نام «یک روز زیبا در محله» (A Beautiful Day in the Neighborhood) بر روی پرده داشت که در آن نقش یک مجری مشهور و محبوب برنامه های کودک در آمریکا را بازی کرده بود. نکته ی جالب آنکه هنکس نه تنها نقش راجرز را برعهده داشت بلکه به گفته ی خودش، او یکی از عموزاده های دور راجرز هم هست.
کیت میدلتون و ال فانینگ
ال فانینگ و خواهرش، داکوتا فانینگ که او هم بازیگر مشهوری است، از عموزاده های دور کیت میدلتون، عروس خاندان سلطنتی و همسر پرنس ویلیام، است. او و داکوتا از نوادگان ادوارد اول، پادشاه سابق بریتانیا هم هستند.
امیلی بلانت و استنلی توچی
امیلی بلانت خواهر زن استنلی توچی، بازیگر معروف است! البته همسر بلانت هم جان کرازینسکی است که از بازیگران و کارگردانان مطرح هالیوودی است.
کری فیشر و بیلی لورد
بیلی لورد، بازیگر هالیوودی، دختر کری فیشر یا همان «پرنسس لیا»ی مجموعه فیلم «جنگ ستارگان» (Star Wars) است. جالب آنکه بیلی لورد در اپیزود «نیرو برمی خیزد» (The Force Awakens) جنگ ستارگان، به همراه مادرش، کری فیشر، در فیلم حضور داشت. مادربزرگ و پدربزرگ لورد یعنی پدر و مادر فیشر هم چهره های هنری مشهوری بودند.
مریل استریپ و بروک شیلدز
مریل استریپ و بروک شیلدز، بازیگران مشهور هالیوودی، باهم نسبت فامیلی دارند. پدر استریپ و مادر شیلدز، از یک تبار هستند و اصلیتی آلمانی دارند.
مدونا و سلین دیون
مدونا و سلین دیون، خوانندگان مشهور، نسبت خانوادگی دوری با یکدیگر دارند. بررسی های تبارشناسانه از مشترک بودن جد این دو چهره حکایت دارد. جد مشترک آن ها یک نجار بود که در قرن هفدهم زندگی می کرد.
استیون اسپیلبرگ و گوئینت پالترو
اسپیلبرگ کارگردان هالیوودی، پدر خوانده ی گوئینت پالترو، بازیگر مشهور است. از قرار معلوم آن ها با یکدیگر رفت و آمد زیادی دارند و مثل هر خویشاوندی باهم وقت می گذرانند.
خواکین فینیکس و بن افلک
خواکین فینیکس خواهری به نام سامر فینیکس دارد که با برادر کوچک تر بن افلک یعنی کیسی افلک ازدواج کرده.
جیسون موموآ و زوئی کراویتز
همسر جیسون موموآ، لیسا بونت، در واقع مادر زوئی کراویتز است. زوئی، بازیگر و مدل معروف، حاصل ازدواج اول بونت با لنی کراویتز، خواننده ی مشهور آمریکایی است. در واقع موموآ و زوئی، پدرخوانده و دخترخوانده هستند.
استیون اسپیلبرگ و درو بریمور
پدرخوانده و مادرخوانده ی درو بریمور، استیون اسپیلبرگ و سوفیا لورن هستند. بریمور خود در یک خانواده ی هنرمند متولد شده اما بعد از بازی در فیلم پدرخوانده اش «ئی. تی. موجود فرازمینی» (E.T. The Extra-Terrestrial) در سن ۶ سالگی بود که او به شهرت رسید.
هیو گرنت و توماس برودی سنگستر
شغل آینده ی توماس برودی سنگستر، بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) از قرار معلوم از پیش از تولدش برای او مقدر شده بود. مادر توماس در چند سریال تلویزیونی شبکه ی بی بی سی بازی کرده بود و پدرش که یک موزیسین بود در انیمیشن موزیکال «شیر شاه» (The Lion King) نقش داشت. اما آن ها مشهورترین خویشاوندان توماس نیستند. هیو گرنت، بازیگر معروف هالیوود هم از عموزاده های دور توماس است.

منبع: brightside ، brightside ، brightside
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • reza دی ۲۷, ۱۳۹۸

    یه سوال:اینا چطوری به این نتیجه رسیدن که جد مشترک داشتن؟اون موقع نه شناسنامه ای بوده نه…