با خواهر و برادرهای کمتر شناخته شده سلبریتی های هالیوودی آشنا شوید

با خواهر و برادرهای کمتر شناخته شده سلبریتی های هالیوودی آشنا شوید

خواهر و برادرهای زیادی در هالیوود مشغول به کار هستند که از شهرت و موفقیت زیادی هم برخوردارند. اما آن ها گاهی خواهر و برادرهایی دارند که چندان شناخته شده نیستند. مثلاً آیا می دانستید برادران مشهور جوناس، یک برادر دیگر هم دارند؟

در ادامه با خواهر و برادرهای تعدادی از سلبریتی های هالیوودی آشنا خواهیم شد.

پنه لوپه کروز و مونیکا کروز سانچز

خواهر و برادرهای سلبریتی های هالیوودی

مونیکا کروز سانچز، خواهر کوچک تر پنه لوپه کروز، یک رقصنده ی موفق است و تجربه های گاه و بیگاهی هم در بازیگری داشته.

مونیکا یک بار هم به جای پنه لوپه در فیلم «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) بازی کرد. پنه لوپه در آن زمان باردار بود، به همین دلیل از مونیکا برای پنهان کردن بارداری او استفاده شد.

او فعالیت موفقی هم در تلویزیون و سینمای اسپانیا داشته و قبل از اینکه در کمپانی رقص فلامنکو Joaquín Cortés مشغول به کار شود، در مدرسه ی رقص Royal Academy of Dance آموزش دیده بود.

مونیکا و پنه لوپه یک برادر هم به نام ادواردو دارند که خواننده و آهنگساز است و قبلاً با اوا لونگوریا، بازیگر معروف، رابطه داشت. از بعضی از قطعات او در فیلم ها و آگهی های تبلیغاتی استفاده شده.

کریس، لیام و لوک همسورث

کریس و لیام، بازیگران شناخته شده ای هستند اما آن ها یک برادر هم به نام لوک دارند که از آن ها بزرگ تر است.

این بازیگر ۳۸ ساله که کمی از برادرانش کوتاه تر است، شاید هنوز مشهور نباشد، اما بعید نیست یک روز معروفیت برادرانش را پیدا کند. او در سریال «دنیای غرب» (Westworld)  شبکه ی اچ بی او، نقش رئیس بخش حفاظت، اشلی استابز، را برعهده دارد. او در فیلم «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) هم که کریس، نقش اصلی آن بود، نقشی کوتاه و گذرا داشت.

بلا، جیجی و انوار حدید

بلا و جیجی یک برادر کوچک تر از خودشان به نام انوار دارند که راه خواهران معروفش را در دنیای مدلینگ دنبال کرده. انوار یک مدل است و در فشن شوهای طراحان معروفی همچون تامی هایلفیگر و رالف لورن حضور داشته.

او حالا با دوآ لیپا، خواننده ی مشهور و محبوب بریتانیایی در رابطه است.

کیت، پیپا و جیمز میدلتون

کیت میدلتون، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا یک خواهر و یک برادر هم دارد.

پیپیا از کیت کوچک تر و نویسنده است و جیمز که از هر دو خواهرش کوچک تر است، کارآفرین است. جیمز میدلتون قبلاً یک کسب و کار تولید کیک داشت و یکی از پایه گذاران شرکتی به نام Boomf هم هست که مارشمالو با طرح درخواستی تولید می کند.

لوک، اوون و اندرو ویلسون

لوک و اوون ویلسون، برادران مشهو هالیوودر، یک برادر بزرگ تر هم به نام اندرو دارند.

اندرو هم مانند برادرانش بازیگر است و البته کارگردانی هم می کند. او در چند فیلم نقش هایی کوتاه داشته، از جمله: فرشتگاه چارلی (Charlie’s Angels)، زولندر (Zoolander) و اشراف زادگان تنبام (The Royal Tenenbaums).

بریتنی، جیمی لین و برایان اسپیرز

بریتنی اسپیرز یک خواهر کوچک تر از خود به نام جیمی لین دارد که تصمیم گرفت جاپای خواهر بزرگترش بگذارد و در زمینه ی بازیگری و موسیقی فعالیت کند، گرچه هرگز نتوانست موفقیت خواهرش را کسب کند.

این دو خواهر یک برادر بزرگ تر هم به نام برایان دارند که تهیه کننده ی سینما و تلویزیون است. برایان به عنوان مدیر برنامه ها با خواهرش همکاری داشته و تهیه کننده ی تعدادی از پروژه های او هم بوده.

آنجلینا جولی و جیمز هیون

جیمز هیون، برادر بزرگ تر آنجلینا جولی، تهیه کننده ی سینما است.

جیمز در اواخر دهه ی ۱۹۹۰ و اوایل دهه ی ۲۰۰۰ میلادی در چند فیلم به همراه خواهرش در نقش هایی کوتاه حضور داشت.

اما از اواسط دهه ی ۲۰۰۰ میلادی او تقریباً به طور کامل به تهیه کنندگی روی آورد. او که مدیر اجرایی شرکت فیلمسازی آرتیویست اینترتینمنت است، بیشتر روی تولید فیلم هایی با پیام های اجتماعی تمرکز دارد.

کلی، جک و ایمی آزبورن

ایمی آزبورن  گرچه مثل خواهر و پدرش یک خواننده است، اما از قرار معلوم رابطه ی خیلی نزدیکی با خواهر و برادرش ندارد. خانواده ی مشهور و هنرمند آزبورن یک ریالیتی شو به نام «آزبورن ها» (The Osbournes) داشتند که ایمی تصمیم گرفت در آن حضور نداشته باشد. او چند باری هم تجربه ی بازیگری داشته.

جک آزبورن هم چهره ای سینمایی و تلویزیونی است و در بخش های مختلفی، از مجری گری و بازیگری گرفته تا تهیه کنندگی و کارگردانی، فعالیت داشته.

نیکول و آنتونیا کیدمن

آنتونیا، خواهر کوچک تر نیکول کیدمن که یک مجری تلویزیونی است، در استرالیا مشهور است. او مجری چندین برنامه در شبکه های مختلف تلویزیون استرالیا بوده. آنتونیا نویسندگی هم می کند و یک مجموعه ی آموزشی به نام «چیزهای کوچک» هم ساخته. او در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که به عنوان کارآموز در دو شرکت حقوقی در سنگاپور و سیدنی مشغول به کار شده.

کوین، جو، نیک و فرانکی جوناس

برادران مشهور جوناس یک برادر کوچک تر هم به نام فرانکی دارند.

فرانکی البته کوچک تر از آن بود که در گروه موسیقی برادرانش باشد. او در ریالیتی شوی «ازدواج با جوناس» «Married to Jonas» که درباره ی زندگی مشترک برادر بزرگش، کوین بود حضور داشت و در یکی از فیلم های شبکه ی دیزنی به نام Camp Rock 2: The Final Jam هم ایفای نقش کرده. فرانکی که حالا ۱۹ سال سن دارد، مهندسی موسیقی خوانده.

جیمز، دیو و تام فرانکو

دیو فرانکو گرچه به شهرت برادرش جیمز نیست اما او هم در حوزه ی بازیگری فعالیت دارد و در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده.

تام فرانکو هم مانند برادرانش، جیمز و دیو، به کار بازیگری مشغول است. او یک هنرمند است و یک گروه هنری به نام Firehouse در کالیفرنیا تأسیس کرده.

کایلی، کندال، برادی و برندون جنر

کایلی و کندال جنر، خواهران مشهور، دو برادر ناتنی هم به نام های برادی و برندون دارند که حاصل ازدواج قبلی پدرشان، بروس جنر با لیندا تامپسون هستند.

برادی مدل و چهره ای تلویزیونی است و به همراه برادرش، برندون چند باری در ریالیتی شوی کارداشیان ها حضور داشته.

پارس، نیکی و بارون هیلتون

نیکی هیلتون که دو سالی از خواهر معروفش، پاریس، کوچک تر است، هم مدل و طراح مد است و هم تاجر.

این دو خواهر، دو برادر کوچک تر از خود هم به نام های بارون نیکلاس هیلتون دوم و کنراد هیوز هیلتون سوم دارند.

کارا، پاپی و کلویی دلوین

کارا دلوین، سوپر مدل مشهور، دو خواهر بزرگ تر از خود به نام های پاپی و کلویی دارد. پاپی به کار مدلینگ و بازیگری مشغول است و کلویی هم در امور خیریه فعالیت دارد.

فلورنس و سباستین پیو

فلونرس پیو، بازیگر فیلم «زنان کوچک» (Little Women) که نامزد جایزه ی اسکار هم شده یک برادر بزرگ تر از خود به نام سباستین دارد که هم بازیگر و هم موزیسین است.

سباستین در سریال محبوب «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) هم در نقش تریستن مارتل حضور داشت. این کاراکتر در فصل ششم سریال کشته شد. او از آن زمان در چند فیلم بازی کرده و یک آلبوم و چند تک آهنگ هم منتشر کرده.

منبع: insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود