اپلیکیشن تیک طب خدمات پزشکی، پرستاری و نگهداری را در منزل شما ارائه می‌کند

اپلیکیشن تیک طب خدمات پزشکی، پرستاری و نگهداری را در منزل شما ارائه می‌کند

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بیماری مثل حادثه است هیچ وقت خبر نمی‌کند. ولی زمانی که به خدمات پزشکی نیاز داریم؛ در دسترس بودن آن یکی از مهمترین اولویت‌های ما است.

مراقبت‌های بهداشتی در منزل فقط مختص سالمندان نیست. البته داشتن پرستار در منزل کمک می‌کند تا سالمندان به صورت مستقل‌تری زندگی کنند و در خانه خودشان از خدمات پزشکی مناسب بهره‌مند شوند. ولی حتی مادران باردار یا نوزادان، افرادی که به دلیل سانحه دچار اسیب جسمی شده‌اند و.. هم میتوانند از خدمات پزشک در منزل استفاده کنند.

در این مطلب قصد داریم یک اپلیکیشن خدمات پزشکی و پرستاری در منزل را معرفی کنیم که باعث بهبود کیفیت زندگی‌تان می شود. با ما همراه باشید.

تیک طب

چرا مراقبت‌های بهداشتی در منزل مهم است؟

مراقبت‌های بهداشتی خانگی برای کسانی که به تنهایی قادر به مراقبت از خودشان نیستند؛ اهمیت ویژه‌ای دارد. در چنین زمان هایی افراد متخصص ماهر در زمینه پزشکی و پرستاری میتوانند از این دسته از افراد پشتیبانی کنند. همچنین پرستاری در منزل به اعضای خانواده کمک می‌کند تا راحت‌تر مراقبت‌های اولیه یا ثانویه از عزیزانشان را برعهده بگیرند.

اپلیکیشن تیک طب یکی از برنامه های موثر برای پیدا کردن پرستار در منزل و پزشک ماهر است. در ادامه برخی از ویژگی های این برنامه را با هم مرور می کنیم:

  1. پیدا کردن افراد متخصص برای مراقبت‌های پرستاری و پزشکی

داشتن پرستار در منزل به سالمندان کمک می‌کند تا دوران سالخوردگی  خود را با ارامش و اسودگی بیشتری سپری کنند. در اکثر موارد بچه‌ها بعد از تشکیل زندگی فرصت کمی برای مراقبت و نگهداری از پدر و مادرشان دارند. یک پرستار در منزل علاوه بر رسیدگی‌های معمول میتواند باعث افزایش روحیه و سلامت روحی سالمندان شود.

پرستار در منزل درباره شیوه‌های نگهداری و مراقبت از سالمندان، خانم‌های باردار، نوزادان و.. مهارت و تجربه کافی دارد. بنابراین میتواند کمک خوبی برای اعضای خانواده باشد و آنها را در شرایط خاص یاری کند.

البته پیدا کردن یک پرستار در منزل ماهر به تنهایی یکی از چالش‌های اصلی نگهداری و مراقبت است. اپلیکیشن تیک طب با فراهم کردن یک جامعه منسجم و متخصص از پرستاران و پزشکان تلاش کرده تا این چالش را به بهترین شیوه ممکن مدیریت نماید.

شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن تیک طب پرستاری با توانمندی‌های مشخص و مورد نظرتان را پیدا کرده و برای نگهداری از عزیزانتان به کار بگیرید.

  1. ارائه بسته مراقبتی سه در یک تیک طب

اپلیکیشن تیک طب به شما این امکان را می‌دهد که از منزل یا محل کارتان و بدون هر گونه جا به جایی توانمندی‌های مورد نیاز پرستار در منزل خود را انتخاب کنید. همچنین بسته‌های مراقبتی و نگهداری این برنامه در قالب سه توانمندی متفاوت زیر عرضه می‌شود.

  • خدمات پرستاری اولیه: راقبت‌های پرستاری اولیه در منزل و بیمارستان، حمام بیمار و تعویض پوشک (وابسته به نیازتان میتوانید تمامی این خدمات یا هر کدام را به صورت جداگانه سفارش دهید.)
  • پرستاری عمومی: انجام تزریقات در منزل، گذاشتن سوند ادراری، نوار قلب، کشیدن بخیه و غیره.
  • پرستاری ویژه: انجام دیالیز صفاقی، پانسمان زخم بستر، مراقبت حرفه‌ای از بیماران ام ‌اس پیشرفته و آلزایمر و همچنین پانسمان سوختگی و زخم دیابتی
  1. همکاری در جهت پایش سلامت سازمانی

تا به حال با خودتان فکر کرده‌اید که سلامت همکاران و پرسنل اداره‌تان تا چه اندازه روی راندمان و افزایش کارایی شرکت موثر است. در راستای طرح پایش سلامت اپلیکیشن تیک طب سرویس پایش سلامت سازمانی را برای ادارات و موسسات دولتی و خصوصی ارائه می‌کند.

شما میتوانید با ثبت درخواست خود در سامانه مربوطه اقدام به ایجاد حساب کاربری و تشکیل پرونده برای کارکنانتان کنید. به این ترتیب یک تیم سلامت به محل شما می‌آید. پزشک بعد از انجام معاینات لازم گزارشات سلامت و نتایج پایش سازمان را در اختیارتان می گذارد.

  1. ارائه سرویس‌ ویژه برای خانم‌ها

یکی دیگر از خدمات موجود در اپلیکیشن تیک طب مربوط به سرویس مامایی در منزل است. این بخش دارای گزینه‌های متنوعی از جمله ویزیت و مشاوره با ماما، تست پاپ اسمیر، مراقبت‌های دوران بارداری و.. می‌باشد. تمامی خانم‌های باردار و همچنین افرادی که نیاز به مراقبت‌های سالیانه خاص دارند، میتوانند از این سرویس بهره‌مند شوند.

  1. سرویس روانشناسی در منزل

برای همه ما پیش آمده که در شرایط سخت روحی قرار بگیریم. در چنین مواقعی مشورت گرفتن از یک فرد متخصص میتواند از بروز آسیب‌ها و مشکلات احتمالی جلوگیری نماید. در همین راستا اپلیکیشن تیک طب بخشی را برای ارائه سرویس‌های روانشناسی (پزشک در منزل) در نظر گرفته است.

شما میتوانید با یک مشاور روانشناس متخصص به گپ و گفت بنشینید و با کمک او راه حلی برای دغدغه‌ها و چالش‌های زندگی‌تان پیدا کنید.

  1. مراقبت‌های فیزیوتراپی

بخشی از آسیب‌های جسمانی بعد از طی کردن دوره مراقبت‌های ویژه در بیمارستان؛ همچنان به انجام تمرینات خاص برای ریکاوری نیازمندند. مراقبت‌های فیزیوتراپی یکی از همین تکنیک‌های بازیابی جسمی هستند. در اپلیکیشن تیک طب میتوانید از خدمات مراقبت‌های فیزیوتراپی در منزل خود استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن توانمندی جسمانی و عضلانی خود را بهبود ببخشید.

تیک طب

تمامی این خدمات را می‌توانید در اپلیکیشن تیک طب سفارش دهید و پزشک یا پرستار را به انتخاب خود به منزل بیاورید، همچنین می‌توانید این خدمات را برای افراد خانواده یا دوستان خود سفارش دهید و بر اساس پرونده پزشکی که در سیستم برای آن‌ها ایجاد می‌شود، خدمات ارائه شده و سطح سلامتی آن‌ها را مورد برسی قرار دهید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود