زوج های هالیوودی که چهره های مشهوری بانی آشنایی شان بودند

زوج های هالیوودی که چهره های مشهوری بانی آشنایی شان بودند

حتی اگر دو سلبریتی هرگز همدیگر را ملاقات نکرده باشند این احتمال وجود دارد که دوستان مشترکی داشته باشند. گاهی این دوستان مشترک آن ها را به یکدیگر معرفی می کنند و بانی یک رابطه عاطفی یا حتی ازدواج می شوند. در ادامه با زوج های هالیوودی ای آشنا خواهیم شد که چهره های مشهوری بانی آشنایی شان بودند، گرچه بعضی از آن ها دیگر از یکدیگر جدا شده اند.

هیلی استاینفلد: سوفی ترنر و جو جوناس

استاینفیلد که سال ها است با ترنر دوست است  و یک همکاری مشترک هم با گروه موسیقی جو جوناس یعنی DNCE داشته، گفته که او این زوج را به هم معرفی نکرده بود اما نقش خود را هم در این وصلت بی تأثیر نمی داند.

به گفته ی هیلی استاینفیلد، ماجرا از این قرار بود که سوفی ترنر با او تماس گرفت و نظرش را درباره ی جو جوناس پرسید. استاینفیلد هم به جوناس مهر تأیید زده بود!

سوفی ترنر، بازیگر سریال محبوب «تاج و تخت» (Game of Therones) و جو جوناس، عضو گروه موسیقی برادران جوناس، در ماه مه ۲۰۱۹ با یکدیگر ازدواج و دو مراسم عروسی، یکی در لاس وگاس و یکی در فرانسه برگزار کردند.

نیکول ریچی: کامرون دیاز و بنجی مدن

ریچی که خود با جوئل مدن ازدواج کرده، در سال ۲۰۱۴ اظهار کرد که او برادر همسرش، بنجی و کامرون دیاز را به یکدیگر معرفی کرده بود، به همین خاطر «مسئولیت همه چیز را برعهده می گیرد».

ریچی در اینباره گفته بود: «من زن برادر دلسوزی هستم و برای هر کسی که شاد باشد خوشحالم. من دوست دارم زندگی همه پر از عشق باشد.»

کامرون دیاز، بازیگر مشهور که البته چند سالی است از حرفه ی بازیگری اعلام بازنشستگی کرده و بنجی مدن، موزیسین آمریکایی در ماه مه سال ۲۰۱۵ در مراسمی خصوصی با یکدیگر ازدواج کردند و در ژانویه ی ۲۰۲۰ صاحب اولین فرزند خود شدند.

امیلی بلانت: استنلی توچی و فلیسیتی بلانت

امیلی بلانت و استنلی توچی در فیلم «شیطان پرادا می پوشد» (The Devil Wears Prada) با یکدیگر همبازی بودند. توچی در مراسم عروسی امیلی بلانت و جان کرازینسکی بود که با خواهر همبازی اش، فلیسیتی آشنا شد.

امیلی بلانت در سال ۲۰۱۸ درباره ی ماجرای آشنایی توچی با خواهرش گفته بود: «او (توچی) را خیلی دوست دارم به خاطر همین به عروسی مان دعوتش کردم و او در آنجا با خواهرم آشنا شد.»

استنلی توچی و فلیسیتی بلانت در سال ۲۰۱۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

اد شیرن: کورتنی کاکس و جانی مک دید

شیرن در سال ۲۰۱۳ از طریق یک دوست مشترک با کورتنی کاکس آشنا شده بود. آن ها به چنان دوستان خوب و نزدیکی برای یکدیگر تبدیل شدند که کاکس خانه اش در شهر ملیبوی آمریکا را برای مدتی در اختیار شیرن گذاشته بود.

شیرن در مصاحبه ای گفته بود که او مک دید را به کاکس معرفی کرده بود و اعتقاد داشت آن ها علاقه ی زیادی به یکدیگر دارند.

کورتنی کاکس، بازیگر سریال محبوب «دوستان» (Friends) رابطه ی خود با جانی مک دید، موزیسین آمریکایی را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرد. آن ها با یکدیگر نامزد کردند اما بعد در سال ۲۰۱۵ تصمیم به جدایی گرفتند. این زوج بعدها رابطه ی خود را دوباره از سر گرفتند.

الی گولدینگ: تیلور سوییفت و کالوین هریس

الی گولدینگ در سال ۲۰۱۵ در پشت صحنه ی مراسم Elle Style Awards سوییفت و هریس را به یکدیگر معرفی کرده بود.

گولدینگ در مصاحبه ای گفته بود: «درسته من بانی این آشنایی بودم. کالوین شریک واقعاً خوب و پسر فوق العاده ای است و تیلور هم آدم جالبی است و من دوستش دارم. به خاطر همین با خودم فکر کردم هر دو واقعاً فوق العاده و قدبلندند. بنابراین زوج باشکوهی در کنار هم می شوند.»

تیلور سوییفت، خواننده ی محبوب و موفق و کالوین هریس، موزیسین اسکاتلندی، مدتی با یکدیگر در رابطه بودند تا آنکه در سال ۲۰۱۶ به رابطه ی خود پایان دادند.

گوئینت پالترو: جیک جیلنهال و تیلور سوییفت

پالترو در سال ۲۰۱۰ در مصاحبه ای اعلام کرد که با دعوت کردن جیلنهال و سوییفت برای شام به خانه اش در لندن در رابطه ی عاطفی ای که بعدها میان آن دو شکل گرفت نقش داشته.

او در اینباره گفته بود: «خیلی وقت است که جیک را می شناسم و او پسر فوق العاده ای است و کریس (مارتین، همسر آن زمان پالترو) هم دوست تیلور است. خیلی عجیب است. نمی دانم مردم این چیزها را از کجا می فهمند. ماجرا مربوط به مدتی قبل است، به خاطر همین نمی دانم چرا امروز حرفش زده شد.»

رابطه ی جیک جیلنهال، بازیگر مشهور هالیوودی و تیلور سوییفت چند ماهی بیشتر دوام نیاورد و آن ها در سال ۲۰۱۱ از یکدیگر جدا شدند.

منبع: insider
۲ نظر

ورود

  • علی اسدی فروردین ۱۰, ۱۳۹۹

    یعنی امیلی بلانت تازه خواهرشو تو عروسیش دیده و شناخته

    • H.h اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۹

      برعکس فهمیدی عمو درست بخون