سریال «نون خ ۲» جایگزین «پایتخت» شد: از ۲۰ فروردین ساعت ۲۲:۱۵

سریال «نون خ ۲» جایگزین «پایتخت» شد: از ۲۰ فروردین ساعت ۲۲:۱۵

سریال نون خ ۲ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی از ۲۰ فروردین ۹۹ ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه ۱ می رود و جایگزین فصل ششم سریال پربیننده پایتخت می شود. قسمت آخر سریال پایتخت پس از اتمام وضعیت کرونا، ساخته و پخش می شود. بازیگران سریال نون خ ۲ که در ۱۷ قسمت ساخته شده را شقایق دهقان، میرطاهر مظلومی، حمید رضا آذرنگ، سیروس میمنت، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و خود آقاخانی در کنار مجید یاسر و برخی از هنرپیشه های فصل اول این سریال جذاب تشکیل می دهد.

نویسنده سریال نون خ ۲ را امیر وفایی بر عهده داشته و مصطفی تنابنده، دستیار سعید آقاخانی بود. لباس هایی که بر تن بازیگران سریال نون خ ۲ است، محصول پگاه ترکی و گریم بازیگران سریال نون خ ۲ نیز کار بابک اسکندری است.

شما در سریال نون خ ۲ با پوشش و سبک زندگی و فرهنگ مردمان ایران زمین به خصوص در خطه کرمانشاه آشنا می شوید که جذابیت های خاص خود را دارد. آشنایی با فرهنگ یکی دیگر از اقوام ایران زمین پس از سریال نوروزی پر بیننده طنز پایتخت ۶، حال و هوای دیگری را به خانه های ایرانیان پیش از ماه رمضان می آورد.

زمان پخش سریال نون خ ۲

شاید برای شما سوال باشد که چرا سریال نون خ ۲ که قرار بود در کنداکتور شبکه ۱ به عنوان ویژه برنامه ماه رمضان در اردیبهشت ۹۹ پخش شود، از ۲۰ فروردین ۹۹ روی آنتن است. یکی از مسئولان این سریال گفته که به مناسبت جشن های نیمه شعبان، پخش این سریال طنز و جذاب آغاز می شود. سریال نون خ ۲ در ۱۷ قسمت ساخته شده و هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه اول سیما می رود. این سریال را از طریق سامانه پخش زنده شبکه ۱ سیما می توانید از طریق اینترنت مشاهده کنید.

بخاطر شیوع کرونا در ایران و به منظور حفظ سلامتی هنرپیشه های سریال نون خ ۲ و همچون عوامل و دستندرکاران این مجموعه تلویزیونی طنز، ۸ قسمت از سریال نون خ ۲ منتفی شد و تصویربرداری سریال پیش از نوروز ۹۹ به اتمام رسید.

اسامی بازیگران سریال نون خ ۲

اسامی بازیگران سریال نون خ ۲ علاوه بر هنرپیشه های اصلی که در بالا گفتیم، به شرح زیر است: حمید لولایی، سید علی صالحی، نسرین مرادی، ماشاله وروایی، سیروس سپهری، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، حسین مرادی، یوسف کرمی، وریا امینی، کیوان شیخ احمدی ، پرویز کولیوند.

نور الدین ۴ دختر به نام های شیرین، مرجان، روژان و کژال دارد که برای آشنایی با بازیگرانی که نقش دختران نورالدین خانزاده را بازی کرده اند، باید به صفحه اینستاگرامی رسمی ان ها مراجعه کنید تا با تصاویر پشت صحنه سریال نون خ ۲ هم آشنا شوید.

تصویری از پشت صحنه سریال با حضور سعید آقاخانی

داستان سریال نون خ ۲

سریال نون خ ۲ ادامه قسمت قبلی است که سال پیش پخش شد. هنرپیشه اصلی سریال، سعید آقاخانی است که در سال های اخیر، با حضور در فیلم های سینمایی پر فروش مثل رحمان ۱۴۰۰، هم بازی سلبریتی های سینما شد.

داستان نون خ ، روایت زندگی نورالدین خانزاده است که نام مستعارش، نون خ است. سریالی است به زبان فارسی و البته ته لهجه کردی و لوکیشن آن، استان کرمانشاه است. ساخت سریال نون خ ۲ از آذر ماه نود و هشت آغاز و خیلی زود به دلیل کرونا، تمام شد. بعنی ۸ قسمت از سریال ساخته نشد. لذا جای تعجب نیست که در زمان پخش سریال یا پس از آن، شاهد انتقادات و واکنش هایی از سوی مخاطبان و منتقدان سریال باشیم.

همان طور که گفتیم، روایت زندگی نورالدین خانزاده است. کمدی اجتماعی جالبی است که تلاش می کند تا بیننده را با یک کارآفرین اجتماعی عاشق آشنا کند که تولید کننده تخمه آفتابگردان است و کارگاه فرآوری دارد.

در فصل اول دیدیم که نورالدین خانزاده، تخمه کشاورزان را گرفته و به شخصی ساکن تهران فروخت تا به ترکیه صادر شود. اما خریدار تهرانی که میرزایی نام دارد از دنیا می رود و وکیلش (با بازی هومن حاجی عبداللهی (رحمت سریال پایتخت))، با طلبکاران مواجه می شود. در فصل دوم نون خ، بقیه ماجراهای نورالدین خانزاده را از کرمانشاه تا تهران شاهد خواهیم بود.

سریال نون خ ۲
سکانس آشپزخانه در سریال نون خ ۲ که شاهد نقش آفرینی شماری از دختران نورالدین خانزاده در زمان پخت غذا هستیم
نورالدین خانزاده در کنار دخترشان و همسر و دو دیگ پلو، مشغول فرمایشاتی به اهالی خانه است
تصویری از سکانس سریال نون خ ۲ که هنرپیشه های زن سریال را با لباس های رنگارنگ و زیبا کرمانشاهی مشاهده می کنید

شخصیت های سریال نون خ ۲

شخصیت های سریال نون خ ۲ به شرح زیر است:

  • سعید آقاخانی: در نقش نورالدین خانزاده
  • حمید رضا آذرنگ: در نقش بنیامین که پسر عموی نورالدین خانزاده است و شوهر بهنوش (با بازی نعیمه نظام دوست)
  • علی صادقی: در نقش سیروس، شوهر مرجان (شیدا یوسفی) و داماد نورالدین
  • فریده سپاه منصور: در نقش مه لقه، مادر زن نورالدین خانزاده
  • هومن حاجی عبداللهی: در نقش افشه، داور فوتبال و وکیل مرحوم میرزایی
  • نعیمه نظام دوست: در نقش بهنوش، دوست مرجان و مدیر آرایشگاه زنانه
  • سیروس میمنت: در نقش کیوان
  • سید علی صالحی : در نقش فریبرز شاگرد نانوا.
  • پاشا جمالی: در نقش میهار، پسر کیوان و خواستگار روژان (هدیه بازوند)
  • شیدا یوسفی : در نقش مرجان و دختر نورالدین
  • ندا قاسمی: در نقش شیرین و دختر نورالدین.
  • محمد زارع: در نقش طلبکار
  • نورالدین حسین مرادی: در نقش طلبکار.
  • نسرین مرادی: در نقش فریده و همسر کیوان (سیروس میمنت)
  • هدیه بازوند: در نقش روژان و دختر نورالدین
  • صبا ایزد پناه: در نقش کژال و دختر نورالدین
  • وحید قاضی زاهد : در نقش طلبکار

تماشای اینترنتی سریال از  طریق این لینک امکان پذیر است.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود