روش پاک کردن ژلیش ناخن در خانه همراه با معرفی ۵ محصول برتر برای برداشتن ژلیش

روش پاک کردن ژلیش ناخن در خانه همراه با معرفی ۵ محصول برتر برای برداشتن ژلیش

پاک کردن ژلیش ناخن مصیبتی است که در این روزهای قرنطینه و تعطیلی آرایشگاه‌ها خانم‌ها را حسابی درگیر خودش کرده است. مانیکورهای ژل یا ژلیش ناخن که این قدر جذاب و دوست داشتنی هستند طرفداران بسیار زیادی داشته و این محبوبیت هم دلایل قانع‌کننده‌ای دارد: ژلیش‌های ناخن بادوام هستند، زیبا و براق‌اند، محافظ هستند و خط و خش روی آنها نمی‌افتد. خوشبختانه یا متاسفانه به همین دلایل نیز به سختی می‌توان ژلیش را از ناخن پاک کرد.

حتما می‌دانید این روزها که دوران قرنطینه خانگی است، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی تعطیل هستند و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در حال اجراست. حالا که شرایط این طور است، با دوری از سالن‌ها چه باید کرد؟ خب، طبیعی است که اوضاع سخت‌تر می‌شود. برای همین بهتر است خودتان آستین بالا بزنید و در صورت تمایل ژلیش ناخن‌هایتان را بردارید.

خوشبختانه، بهترین ریمووِرهای ژلیش باعث می‌شوند کار برداشتن ژلیش ناخن دست یا پا به راحتی و به شیوه حرفه‌ای در خانه توسط خودتان انجام شود. برای این که سلامت ناخن‌های شما حفظ شود لازم است به استفاده از محتویات و مواد مناسب و صرف مدت زمان مشخص و درست اهمیت زیادی داده شود.

این مطلب را هم بخوانید: وسایل مورد نیاز کاشت ناخن ؛ از معرفی مواد تا دستگاه‌ها

دو قانون مهم برداشتن ژلیش ناخن

متاسفانه، با یک ریموور معمولی ژلیش ناخن نمی‌توانید ژلیش ناخن را بردارید زیرا مانیکورهای ژلی در لایه‌های مختلف به کار می‌روند و با لامپ‌های فرابنفش یا LED تثبیت می‌شوند. بنابراین، نمی‌توانید با یک بار سوهان کشیدن یا مالیدن مواد مختلف به سرعت از شر آنها خلاص شوید.

قانون اول

هرگز ژلیش را پوست نکنید. تکرار می‌کنیم: ژلیش را پوسته پوسته از ناخن جدا نکنید. شرایط شما را کاملا درک می‌کنیم اما باید در برابر برداشتن ژلیش ناخن دست و پا از طریق پوست کندن و لایه لایه برداشتن آن مقاومت نشان دهید زیرا واقعا به بستر ناخن و سطح آن آسیب جدی خواهید رساند. نتیجه چه می‌شود؟ خط افتادن‌های بادوام و طولانی مدت روی ناخن که به این زودی‌ها جبران نمی‌شوند.

قانون دوم

آب‌رسانی کنید. روغن کوتیکل و کرم‌هایی که حاوی رطوبت بالایی هستند بهترین دوست ناخن شما در فرایند برداشتن ژلیش ناخن به شمار می‌شوند زیرا استعمال مواد شیمیایی سخت و خشن می‌تواند منجر به بی‌آبی شدید ناخن‌هایتان شود.

اما نگران نباشید و سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید. اگر این روزها نمی‌توانید به آرایشگاه بروید، ما به شما بهترین محصولات ریموور ژلیش ناخن را معرفی می‌کنیم که می‌توانید به صورت آنلاین از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید و در خانه استفاده نمایید. هر چیزی که در مورد برداشتن ژلیش ناخن لازم دارید را می‌توانید در این مطلب روزیاتو بخوانید.

راحت‌ترین و مؤثرترین شیوه برداشتن ژلیش ناخن: استفاده از کلیپس‌های تینیتور آکریلیک

این کلیپس‌ها یا گیره‌ها در بسته‌های ۲۰ تایی برای انگشتان دست و پا به فروش می‌رسند و گلوله‌های پنبه‌ای آغشته به آستون را محکم سر جای خودشان نگه می‌دارند تا فرایند برداشتن ژلیش ناخن بهتر و مؤثرتر انجام شود. اگر چه، این گیره‌ها فرمول برداشتن ژلیش ناخن نیستند، اما بهترین ابزار برای برداشتن موفق ژلیش از هر ناخن به حساب می‌آیند. از آنجا که کلیپس‌ها دوام بالایی دارند، شما در پول خود نیز صرفه جویی خواهید کرد زیرا همیشه می‌توانید آنها را نگه دارید. برداشتن ژلیش ناخن با این کلیپس‌ها حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بیشتر طول نمی‌کشد و واقعا جادو می‌کند.

نتیجه بررسی:

این محصول یک ابزار فوق‌العاده عالی است که به شما کمک می‌کند ژلیش ناخن را بدون هیچ زحمتی از روی آن بردارید. مهم تر از همه این که اصلا کثیف کاری ندارد و فقط کافیست پنبه‌ها را از استون خیس کنید و با استفاده از کلیپس‌های ناخن آنها را محکم سر جای خودشان نگه دارید. این گیره‌ها تا زمانی که شما لازم دارید سر جای خودشان باقی می‌مانند.

بهترین فویل ناخن برای برداشتن ژلیش: فویل‌های ECBASKET

استفاده از فویل برای برداشتن ژلیش ناخن یکی از رایج‌ترین تکنیک‌ها است که دلایل مختلفی دارد. فویل یک روش بسیار مقرون به صرفه است که خیلی راحت هم می‌توان آن را در خانه انجام داد. در ضمن، حمل و نقل این بسته نیز بسیار آسان است و از آنجا که در بسته‌های ۱۰۰ تایی به فروش می‌رسد، برای شما ارزان در می‌آید. بعد از این که پدهای پنبه‌ای را به استون آغشته کردید و روی ناخن دست یا پا گذاشتید، می‌توانید آنها را در فویل بپیچید تا فرایند برداشتن ژلیش ناخن آغاز شود و تا آخر هم همین طور ایمن بماند و هیچ چیزی از جایش تکان نخورد.

این کیت اصلا شلوغ کاری و کثیف کاری ندارد و لازم نیست فویل‌های آلومینیومی را برش بزنید و پنبه‌ها را سر جای خودشان نگه دارید.  برای این که مطمئن شوید هیچ تکه‌ای از ژلیش روی ناخن باقی نمانده است، به شما توصیه می‌کنیم که با یک فشاردهنده یا پوشر ناخن این کار را انجام دهید که آن هم در این ست تعبیه شده است و نیاز به خرید جداگانه ندارد.

این مطلب را هم بخوانید: راهکارهای ساده مانیکور برای داشتن ناخن های زیباتر

نتیجه بررسی:

هر چند ژلیش جذاب و زیبا است اما ممکن است خیلی‌ها به دلیل سخت بودن برداشتن ژلیش ناخن به طور کل بی‌خیال ژلیش گذاشتن شوند. این بسته‌های فویل، بدون کثیف کاری و بدون هدر دادن چندین لیتر استون، کار برداشتن ژلیش ناخن را تمیز و منظم انجام می‌دهند. وقتی این ژلیش‌ها را داشته باشید بیشتر ترغیب می‌شوید که در منزل روی ناخن‌هایتان ژلیش بگذارید.

بهترین پوشِر یا فشاردهنده کوتیکل: ابزار ریموور ژلیش ناخن به نام سالی هانسِن

با استفاده از این ابزار کاربردی می‌توانید ژلیش را به روشی تمیز و منظم بدون کثیف کاری و آسیب به ناخن از روی ناخن بردارید. این ابزار دو سر دارد که از یک سر آن می‌توان برای فشردن و به عقب راندن کوتیکل‌ها استفاده کرد و سر دیگرش با فشارهای ملایم ژل‌هایی که از استون خیس هستند را از روی ناخن برمی‌دارد. این یک روش به حساب نمی‌آید اما به شما توصیه می‌کنیم در مرحله آخر فرایند برداشتن ژلیش ناخن، برای پاک کردن هر ردی از مانیکور یا کاشت ناخن از آن استفاده کنید.

نتیجه بررسی:

ممکن است شما ریموورهای ژلیش ناخن فلزی خریده باشید اما قطعا آنها مثل این خوب نیستند. طراحی این ابزار خیلی عالی است و هنگام برداشتن ژلیش ناخن، آسیبی به آن نمی‌رسد. این محصول یک محصول بی‌نظیر برای افرادی است که دوست دارند خودشان در خاله ژلیش روی ناخنشان بگذارند.

بهترین ریموور برای ژلیش ناخن: ریموور جادویی AIKKER Magic

اگر به دنبال یک راه ساده و سریع برای برداشتن ژلیش ناخن می‌گردید به شما ریموور AIKKER Magic را معرفی می‌کنیم که یک محصول عالی است. اول از همه باید ناخن‌های خود را سوهان بکشید تا تاپ کوت یا پوشش رویی را بردارید. سپس یک لایه ضخیم از این لاک پولیش را روی ناخن بگذارید و اجازه دهید تا خشک شود. چند دقیقه‌ای صبر کنید تا خشک شود و سپس با استفاده از یک پوشر یا فشاردهنده شروع به فشردن ژلیش ناخن و هل دادن آن به سمت بالا کنید. استفاده از این ژل یک روش عالی برای برداشتن ژلیش ناخن است. ویژگی برتر این محصول چیست؟ از آنجایی که شما فقط به یک ابزار پوشر، یک سوهان ناخن و یک پولیش ژل نیاز دارید، می‌توانید آن را هر جایی با خود به همراه داشته باشید.

نتیجه بررسی:

این محصول در واقع یک اکسیر معجزه است که درون شیشه‌های کوچک ریخته شده است. فقط کمی روی ناخن را سوهان بکشید و سپس یک یا دو بار روی آن از این ژل بزنید تا ببینید ظرف چند دقیقه شروع به حباب‌دار شدن می‌کند. اگر بگذارید ۵ دقیقه روی ناخن بماند، به راحتی کنده می‌شود.

بهترین سوهان برقی یا مته برای تراش دادن ژلیش: مته‌های سرامیکی MZCMSL مخصوص ناخن

قبل از این که مرحله خیساندن آغاز شود، لازم است اول ناخن‌هایتان را با مته یا سوهان برقی تراش دهید. با این که می‌توانید ناخن‌هایتان را با استفاده از سوهان‌های متداول و معمولی تراش بزنید اما این مته‌های برقی، قبل از خیساندن ژلیش روی ناخن‌ها، کار تراش دادن را سریع‌تر می‌کنند. فقط کافیست سر ساینده مته را متصل کنید و به سرعت لایه رویی مانیکور خود را تراش بزنید. با این کار سطح رویی ناخن‌های شما بسیار نرم می‌شود و تلاش کمتری برای برداشتن ژلیش ناخن لازم است.

این مطلب را هم بخوانید: آموزش تصویری طراحی ناخن : سنگ مرمر

نتیجه بررسی:

این مته‌ها یا سوهان‌های برقی آکریلیک، ژلیش و هر چیز دیگری که روی ناخنتان باشد را برمی‌دارند. استفاده از آنها روی ناخن‌هایی که کاشته‌اید بسیار راحت است و مدت‌های زیادی آنها را نرم و صاف می‌کند. این مته‌ها برای سوهان کشیدن ناخن‌ها بسیار عالی هستند و عملکرد خوبی در نرم و صاف کردن کردن ناخن‌ها دارند.

گلوله‌های پنبه‌ای

به نظر شما، یک وسیله ضروری برداشتن ژلیش ناخن در خانه چه چیزی می‌تواند باشد؟ بله، گلوله‌های پنبه‌ای. بسته‌های پنبه که معمولا ۱۰۰ تایی هستند را می‌تواند در کابینت یا کشوی کمد نگهداری کرد و استفاده از آنها بسیار آسان و راحت است. فقط کافیست گلوله‌های پنبه‌ای را به استون آغشته کنید و آنها را روی ناخن بگذارید و سپس روی آنها فویل بگذارید یا در کلیپس‌های پلاستیکی ناخن بپیچانید. حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آنها را بردارید.

نتیجه بررسی:

شما می‌توانید از ریموور لاک و خیس کردن ژلیش استفاده کنید و شاهد عملکرد قوی آنها باشید. حتی شما می‌توانید با یک یا دو تکه گلوله پنبه‌ای ژلیش تمام ناخن‌های خود را بردارید.

استون برای برداشتن لاک یا ژلیش ناخن

قبل از این که ژل ناخن‌هایتان را بردارید، شما باید یک استون معمولی را روی تکه‌ای پنبه بزنید و سپس روی ناخن نگه دارید تا ژل را شل یا نرم کند.

نتیجه بررسی:

شما باید عمل خیس کردن ژل ناخن را با کمک استون خالص به مدت چند دقیقه انجام دهید. این نوع استون لاک معمولی ناخن را هم با استفاده از پنبه خیلی خوب پاک می‌کند.

منبع: bustle
بدون نظر

ورود