با مصرف این مواد غذایی میل جنسی خود را افزایش دهید

با مصرف این مواد غذایی میل جنسی خود را افزایش دهید

برای حل مشکل میل جنسی پایین لزوماً نیازی به استفاده از قرص و دارو نیست. گاهی همه ی آن چیزی که برای افزایش میل جنسی خود به آن نیاز دارید را در آشپزخانه ی خود موجود دارید. در واقع بسیاری از مواد غذایی خوشمزه و در دسترس می توانند به بالا بردن میل جنسی شما کمک کنند. با مصرف این مواد غذایی میل جنسی خود را افزایش دهید.

۱- انجیر

افزایش میل جنسی با مواد غذایی

این میوه حاوی اسیدهای آمینه ای است که در تولید نیتریک اکسید نقش دارند، ماده ای که عروق خونی را آرام می کند و جریان خون به سمت اندام های جنسی را افزایش می دهد، موضوعی که برای ایجاد تحریک جنسی ضروری است. این مسأله باعث تحریک آلت جنسی زنان و مردان، روان شدن واژن و وقوع دیگر اتفاقات جنسی، از ایجاد میل به برقراری رابطه جنسی گرفته تا رسیدن به ارگاسم، می شود.

۲- سیر

سیر گردش خون را از طریق آنزیمی به نام نیتریک اکسید سنتاز افزایش می دهد که جریان خون به سمت اندام های جنسی را بیشتر می کند.

۳- اسفناج

اسفناج مملوء از مواد مغذی است که یکی از آن ها منیزیم است، ماده ای که شریان ها را آرام می کند و جریان خون به سمت اندام های جنسی را افزایش می دهد. افزایش جریان خون هم که مساوی است با تحریک بیشتر و نعوظ قوی تر. به علاوه، تحقیقات نشان داده مصرف منیزیم باعث افزایش سطح هورمون جنسی تستوسترون در مردان می شود. منیزیم به بدن هم آرامش می بخشد و انرژی را بالا می برد، دو موردی که نقشی کلیدی در داشتن یک رابطه جنسی موفق دارند.

۴- گردو

گردو از منابع غنی اسیدهای چرب امگا ۳ به شمار می رود که بسیار سالم و برای قلب مفید هستند. و وقتی هم که قلب عملکرد مناسبی داشته باشد، این مسأله باعث بهبود عملکرد اندام های جنسی و برخورداری از یک رابطه جنسی خوب می شود. گردو یک ضد افسردگی طبیعی هم به شمار می رود، به طوری که با حفظ روحیه، شما را از داشتن یک رابطه جنسی خوب برخوردار می سازد. یک مشت گردو حاوی بیشتر از ۲،۵۰۰ میلی گرم امگا ۳ است که مقدار زیادی محسوب می شود.

۵- ریحان

فلاونوئیدهای موجود در ریحان ضد التهاب هستند و به این ترتیب، از اختلال نعوظ در آقایان و کاهش میل جنسی جلوگیری می کنند. کاهش التهاب باعث افزایش گردش خون می شود، مسأله ای که به نعوظ آلت جنسی کمک می کند.

۶- فلفل قرمز تند

فلفل قرمز تند یا همان فلفل چیلی به لطف وجود ترکیبی به نام کپسایسین، به طرق مختلفی می تواند به افزایش میل جنسی کمک کند. ماده ی کپسایسین در بدن تأثیراتی شبیه به برانگیختگی جنسی دارد، مثل بالا بردن ضربان قلب، بهبود گردش خون، تعریق و تولید اندورفین، یک ماده ی شیمیایی شادی آفرین که هنگام برقراری رابطه جنسی هم در بدن آزاد می شود. وقتی هم که بدن در وضعیتی شبیه به برانگیختگی جنسی باشد، طولی نمی کشد که ذهن هم در این وضعیت قرار می گیرد. ماده ی کپسایسین می تواند حساسیت عصبی را بیشتر کند، مسأله ای که باعث افزایش لذت در هنگام برقراری رابطه جنسی می شود.

۷- عسل

عسل حاوی ماده ای به نام بور است که میل جنسی را افزایش می دهد. در تحقیقی مشاهده شد مصرف ماده ی بور باعث افزایش شدید میل جنسی در زنان و بالا رفتن سطح هورمون جنسی تستوسترون در مردان شده بود.

۸- انار

انار مملوء از آنتی اکسیدان است، موادی که باعث افزایش جریان خون به سمت مغز، قلب و اندام های تناسلی می شوند که تمامی موارد به افزایش میل جنسی کمک می کنند.

۹- وانیل

رایحه ی آرامش بخش و دلپذیر وانیل می تواند سطح کورتیزول یا همان هورمون اضطراب را در بدن پایین آورد و دستگاه عصبی را آرام کند، مسأله ای که نقشی اساسی در افزایش میل به برقراری رابطه ی جنسی دارد. رایحه ی وانیل می تواند باعث تحریک جنسی هم شود.

۱۰- شکلات

در شکلات ماده ای به نام تئوبرومین وجود دارد که به مغز کمک می کند هورمون شادی بخش ِ سروتونین تولید کند. شکلات تلخ هم حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است که همان طور که پیشتر هم گفته شد باعث افزایش جریان خون به سمت مغز، قلب و اندام های تناسلی می شوند و به این ترتیب به افزایش میل جنسی کمک می کنند.

۱۱- صدف خوراکی

ماده ی زینک موجود در صدف خوراکی ممکن است به تولید هورمون جنسی تستوسترون و وقوع فرآیند اسپرماتوژنز (یکی از مراحل مهم در باروری مردان) کمک کند. اسیدهای آمینه و سروتونین موجود در صدف های خوراکی هم ممکن است در افزایش میل جنسی نقش داشته باشند؛ این مواد باعث ایجاد یک واکنش خوشایند در گذرگاه های عصبی بدن می شوند.

۱۲- خاویار

خاویار حاوی زینک و پروتئین است و به همین دلیل با کمک به بالا رفتن انرژی باعث افزایش میل جنسی می شود. اسیدهای آمینه ی ال-آرژنین موجود در خاویار هم ممکن است با افزایش جریان خون، به بالا رفتن میل جنسی کمک کنند.

بیشتر بخوانید:

آیا داشتن رابطه جنسی زیاد برای همسران خوب و مفید است یا مخرب و خطرناک؟

۱۳ اشتباه بزرگ زنان در زمان برقراری رابطه جنسی یا زناشویی

بعد از یک رابطه جنسی بدون کاندوم چه زمانی باید آزمایش ایدز داد؟

۱۰ باور غلط و بی‌اساس در مورد «رابطه جنسی» که همه ما به آن‌ها اعتقاد داریم [قسمت اول]

فانتزی‌های رابطه جنسی شما چه رازهایی در مورد شخصیت واقعیتان را برملا می‌کند؟

پاسخ به سؤال‌هایی در مورد ارضای جنسی یا ارگاسم که خجالت می‌کشید بپرسید!

منبع: womansday
بدون نظر

ورود