با سیگنال در بازار بورس هوشمند عمل کنید

با سیگنال در بازار بورس هوشمند عمل کنید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

درطی چندماه اخیر و به خاطر رخ دادن مشکلاتی همچون گسترش بیماری کرونا، کسب و کارها با افت جدی مواجه شده اند و به همین خاطر، مردم به دنبال این موضوع هستند تا بتوانند سرمایه خود را حفظ و آن را گسترش دهند.

طبیعتا یکی از راه‌های متداول، سرمایه‌گذاری در بازار بورس است که به نظر با رشد غیرمنتظره‌ای مواجه شده است! این استقبال آنقدر گسترده بوده که برخی کارشناسان به رشد سریع بازار شک کرده اند. مسلما ترغیب شدن مردم برای ورود به بازار بورس و افزایش سرمایه‌گذاری در این بازار اتفاق خوشایندیست، اما بالطبع می‌تواند نگران کننده هم باشد؛ چرا که فعالیت در بورس نیاز به دانش و تجربه دارد تا بتوان از آن سود برد، پس باید به دنبال منبعی برای کسب دانش و تجربه در این حوزه باشیم و سیگنال، یک مرجع کامل و بسیار کاربردی در این حوزه است.

یک سرمایه‌گذار اگر بازار را تا حدودی مطلوب بشناسد، می‌تواند تا حدودی ریسک را بپذیرد و سهام خوب را شناسایی کند. شناختن بازار هم کار سختی نیست که فقط اساتید حوزه بازارهای مالی به آن برسند. هر سرمایه‌گذار می‌تواند با مطالعه مقالات آموزشی از بورس و تحلیل‌های دقیق و درست از هر سهم، به دانشی از بازار بورس برسد که اشارات درست را از اشارات غلط تشخیص دهد، اما همانطور که اشاره شد، چنین فردی نیز به یک مرجع کامل از اطلاعات بورس و سرمایه‌گذاری نیاز دارد تا بتواند کاری انجام دهد.

شاید اصلا فرد مورد نظر اصلا سرمایه گذار نبوده  و کمترین اطلاعات ممکن درباره این بازار را داشته باشد.این دسته از افراد معمولا بدون داشتن اطلاعات قبلی و با توجه به صحبت‌ها و اشاره‌های اطرافیان خود، سهام خریداری می‌کنند و متاسفانه تبدیل به بازیچه‌ای برای سود کردن افراد دیگر خواهند شد.

همه می‌دانیم که پیش از ورود به هر بازاری نیازمند اطلاعاتی بنیادی از آن هستیم. اطلاعاتی که بتواند کمک‌مان کند، پیچ و خم راه را نشان‌مان دهد و طوری هدایت‌مان کند که اینگونه به بیراهه نرویم. بیراهه در بازار بورس هم یعنی ضرر کردن و از دست دادن مقداری از سرمایه و پشیمانی از سرمایه‌گذاری.

اپلیکیشن سیگنال قرار نیست به شما سیگنال بدهد، اما هر آنچه برای شناخت بازار بورس و سرمایه‌گذاری نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارد. زمانی که برای اولین بار وارد این اپلیکیشن – که تنها ۹ مگابایت حجم داشته و برای پتلفرم‌های اندروید و iOS قابل دریافت است – می‌شوید، چندین سربرگ از تمام بازارهای مالی را خواهید دید که هر کدام دریچه‌ای هستند به شناخت و تحلیل بازار که می‌تواند زمینه سازی برای ورود به بازار بزرگ و گسترده بورس باشد.

این یک اپلیکیشن بزرگ و گسترده است، اما اجازه دهید که بخش‌هایی از سیگنال را با یک دیگر مرور کنیم. ابتدا با آن دسته از افرادی که به دنبال “آموزش” هستند شروع می‌کنیم. همانطور که گفتیم، بدون داشتن دانش در این حوزه نمی‌توان عملکرد خوبی در بازار داشت، اما تیم سیگنال بیش از صدها مقالات آموزشی کاملا رایگان را تولید کرده که در این اپلیکیشن گنجانده شده است.

در صفحه اصلی اپلیکیشن سیگنال، سه دسته آموزش قرار گرفته است: آموزش سرمایه گذاری در بورس و سهام، مطالعه و شناخت صندوق‌های سرمایه گذاری، و همه چیز درمورد ارزهای دیجیتال.

انتخاب هر گزینه، شما به دریایی از اطلاعات و مقالات آموزشی کاربردی سیگنال دسترسی خواهید داشت که می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید. اگر هم حوصله خواندن ندارید هیچ محدودیتی نیست، می‌توانید به آن‌ها گوش دهید! پادکست سیگنال تمامی اطلاعاتی که در این حوزه احتیاج دارید را با بیانی ساده و رسا در اختیار مخاطبین قرار داده است.

از بخش آموزش که بگذریم، در همان صفحه اول اپلیکیشن، سربرگ‌های اصلی اپلیکیشن قرار گرفته است که هرکدام متناسب با نیاز شما، کارایی متنوعی را ارائه می‌دهند. یکی از سربرگ‌های کاربردی، «سهام» است که در آیکون بالا و وسطِ صفحۀ اول جا خوش کرده.

در این سربرگ می‌توانید بازار را در یک نگاه بررسی کنید، از شاخص کل گرفته تا نمادهایی که بیشترین و کمترین بازده را داشته‌اند.حتی می‌توانید نماد مورد نظرتان را از قسمت ذره‌بین پیدا کنید و با انتخاب آن، نمودارهای مربوط به آن، وضعیت معاملاتی و مشخصاتش را بررسی کنید.

نیاز دارید که با نموداری پیشرفته تر بازار را تحلیل کنید؟ مشکلی نیست! با استفاده از ابزار نمودار حرفه‌ای سیگنال می‌توانید مثل یک تحلیلگر حرفه‌ای روند پیشرفت سهم را بررسی کنید.

بعد هم بروید سراغ فیلترهای دیگری که ترین‌ها را مشخص کرده‌اند، مثل بالاترین حجم معاملات، بیشترین خریدها، بیشترین فروش‌ها و … بعد از این‌ها، می‌رسیم به سربرگ جذاب عرضه اولیه، چیزی که به همه تازه‌واردان به بورس توصیه می‌شود. معمولا عرضه‌ اولیه سود فراوانی در مدت زمانی مشخص به همراه دارد و ریسک خرید و فروش آن در مقایسه با سایر بخش‌های بازار بشدت پایین است، و به همین خاطر همیشه با استقبال مشتریان مواجه می‌شود. به همین خاطر یک قسمت جدا در نظر گرفته شده تا تمام اخبار عرضه اولیه را پوشش دهد و کاربران را از عرضه اولیه‌های پیش رو با خبر کند. کافیست گزینه مربوطه را با نام «از عرضه اولیه بعدی با خبرم کن» فعال کنید.

سربرگ آخر هم که اخبار است. هر خبری که به بازار بورس و سهامِ فعال در آن مربوط باشد در این قسمت قرار می‌گیرد و دائما به‌روز می‌شود. پس خیالتان راحت که از هیچ خبری جا نمی‌مانید.

بسیار خب، فکر می‌کنیم که شما آماده اید تا اولین قدم‌ها برای ورود به حوزه بورس و سهام را بردارید. راستی یک چیز دیگر، اگر هرگونه سوالی درباره بازار بورس و سهام دارید، می‌توانید در قسمت نظرات سوالات‌تان درمورد هرکدام از بازارهای مالی را بپرسید و جوابتان را به طور مستقیم از کارشناس همان بازار بگیرید.

پس در مسیر سرمایه‌گذاری و شناخت بورس تنها نیستید و کارشناسان سیگنال همراهی‌تان خواهند کرد.

برای دانلود اپ سیگنال در کافه بازار یا گوگل پلی اینجا کلیک کنید.

بدون نظر

ورود