برای رفع و از بین بردن جوش صورت چه کنیم؟

برای رفع و از بین بردن جوش صورت چه کنیم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید تا چند سال پیش راه و روش های زیادی برای از بین بردن جوش های صورت وجود نداشت.

اما امروزه روش های زیادی برای از بین بردن این مشکل استفاده می شود که بسیاری از آنها باعث رفع این مشکل و بسیاری هم کمک چندانی برای از بین بردن این مشکل به شما نمی کند. یکی از مورادی که در این روز ها برای از بین بردن جوش های صورت بسیار استفاده می شود استفاده از ماسک هاست که بسیاری از افراد به خاطر این که طبیعی بودن ماسک برایشان مهم است از ماسک های خانگی و با ترکیب مواد قابل دسترس مثل میوه ها و… این ماسک ها را تهیه می کنند و بسیاری هم از ماسک های ساخته شده توسط شرکت ها و برند های معروف آرایشی استفاده می کنند.

اما تاثیر این ماسک ها تا چه اندازه است؟ پاسخ به این سوال کمی دشوار است چون بسیاری از ماسک ها واقعا تاثیر گذار هستند و بسیاری هم بر عکس. اما در این نوشته قصد داریم جلبک دریایی را به شما معرفی کنیم که چند سالی است برای ماسک کردن صورت بسیار استفاده می شود و از آن دسته ماسک های طبیعی است.

اما در این نوشته قصد داریم جلبک دریایی را به شما معرفی کنیم که چند سالی است برای ماسک کردن صورت بسیار استفاده می شود و از آن دسته ماسک های طبیعی است.

جلبک دریایی بر عکس اسمش از دریا تهیه نمیشود بلکه پرورش داده میشود در کشور های مثل چین، تایلند، آمریکا و چند کشور دیگر به صورت تجاری پرورش داده می شود استفاده کنندگان آن هم کشور های مثل ژاپن مثل آمریکا و چین و کره هستند و چند سالی هم هست که در ایران کشور خودمان پرورش داده می شود.

جلبک دریایی در صنعت آرایش و زیبایی بسیار پر استفاده است مخصوصا استفاده از آن به عنوان ماسک صورت که به دلیل داشتن مواد معدنی فراوان از جمله منیزیم، آهن، کلسیم، سلنیوم، روی، مس، فسفر و همچنین ویتامین های A – C – E و مجموعه ویتامین های B است که برای پوست بسیار ضروری و مهم است. رادیکال های آزاد که باعث شل شدن پوست و خشکی پوست و کدر شدن پوست می شوند هم توسط مواد موجود موثر در جلبک دریایی از بین می روند و همچنین وجود ۷۳% درصد پروتئین و ۱۸ نوع اسید آمینه و اسید های چرب امگا۶ و امگا ۳ در جلبک دریایی که آن را بسیار معروف و پرکاربرد کرده است.

اما تاثیرات کلی جلبک دریایی روی پوست صورت

ویتامینه بودن قوی آن که باعث جمع شدن منافذ باز پوست می شود

ضد جوش و جای جوش

رفع لک های صورت

جوان سازی و شادابی و درخشش پوست

کلاژن ساز قوی

از بین بردن چین و چروک و لیفتینگ قوی برای جلوگیری از افتادگی پوست

و همچنین پروتئین رسان عالی برای پوست

اما چگونه باید از آن استفاده کنیم

در ساعات پایانی شب و قبل از خواب صورت خود را با آب گرم بشوید و خشک کنید سپس مقداری از پودر جلبک دریایی که به اندازه پوشاندن کل صورتتان باشد را در آب ترکیب کنید به اندازی که شل باشد مثل سایر ماسک ها و سپس روی صورت خود ماسک کنید و اجازه دهید ۲۰ دقیقه و بیشتر روی صورت شما بماند سپس آن را آبکش کنید. البته بسیاری هم آن را با مواد دیگر مثل پوره سیب زمینی و عسل یا مواد دیگر ترکیب می کنند این دیگر به انتخاب شماست.

برای تهیه جلبک دریایی می توانید آن را از پرورش دهندگان داخلی تهیه کنید نکته ای که باید به آن اشاره کنیم جلبک دریایی همان طور که در بالاتر به آن اشاره کردیم در کشور های چین و… پرورش داده م یشود اما کیفیت این جلبک ها خارجی از جلبک های ایرانی پایین تر است و جلبک ایرانی کیفیت بسیار بالاتری دارد.

دلیل آن هم پرورش کشورهای بزرگ به صورت تجاری و صنعتی در حجم زیاد است و برای پاسخگویی به نیازها برای پروش جلبک از استخر های رو باز و بدون پوشش سقفی استفاده می کنند و به همین دلیل جلبک در خطر آلوده شدن قرار میگیرد پیشنهاد می کنیم از جلبک ایرانی که در محیط های سر بسته و با مراقبت های خیلی خیلی بهتر تولید میشود استفاده کنید برای تهیه سریع جلبک دریایی از پرورش دهندگان داخلی کشور با شما روی تصویر زیر تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود