عکس های جدید ادل بعد از کاهش وزن ۴۵ کیلوگرمی اش

عکس های جدید ادل بعد از کاهش وزن ۴۵ کیلوگرمی اش

ادل، خواننده ی مشهور و محبوب انگلیسی، کاهش وزن باورنکردنی اش را در عکسی کم نظیر که روز گذشته در اینستاگرام خود منتشر کرد، به رخ کشید.

این عکس که مربوط به جشن تولد ۳۲ سالگی ادل است او را با یک پیراهن مشکی تنگ و کوتاه در حیاط خانه اش نشان می دهد.

کاهش وزن ادل

ادل در توضیح این عکس نوشته: «بابت تولد ممنونم عزیزان. امیدوارم همه ی شما در این دوران عجیب سالم و سلامت باشید. می خواهم از همه ی کادر درمان و کارکنان مشاغل ضروری که جان خود را به خاطر حفظ سلامت ما به خطر می اندازند تشکر کنم. شما واقعاً فرشته های ما هستید.»

بعد از عکس هایی که ادل سال قبل از خود در یک مهمانی کریسمس منتشر کرد، این اولین تصویری است که خواننده ی محبوب از اندام جدید خود با دنیا به اشتراک گذاشته.

در آن عکس ها ادل یک پیراهن براق به تن داشت و در کنار مردانی که به شکل گرینچ و بابانوئل لباس پوشیده بودند ژست گرفته بود.

لورن پال، دوست ادل که همسر آرون پال، بازیگر سریال «بریکینگ بد» (Breaking Bad) است با انتشار عکسی یادی از حضورشان در شهر لاس وگاس کرد و با این متن تولد ادل را تبریک گفت: «تولد مبارک فرشته. تو چند ماه قبل از به دنیا آمدن استوری (پسر لورن و آرون پال) وارد زندگی من شدی و خیلی زود به یکی از مهم ترین آدم ها در مسیر تبدیل شدنم به یک مادر بدل شدی. چیزهای زیادی به من یاد داده ای. درخشش تو از قلب مهربانت است. من به کسی که هستی افتخار می کنم. ای کاش دوباره اینجا در لاس وگاس بودیم.»

در اکتبر سال قبل عکس هایی از ادل در جشن تولد دوستش، دریک، خواننده ی رپ، منتشر شد که به وضوح از کاهش وزن شدید او حکایت داشت.

ادل هم تصویری از خود در این مهمانی را با این توضیح منتشر کرد: «قبلاً گریه می کردم اما حالا عرق می ریزم.»

در ماه ژانویه ی سال میلادی جاری ادل برای گذراندن تعطیلات به یکی از جزایر دریای کارائیب به نام آنگویلا رفته بود که در آنجا با یکی از طرفداران خود به نام لکسی لارسون مواجه می شود. لارسون در مصاحبه ی خود با نشریه ی پیپل از گفتگویش با ادل درباره ی کاهش وزن صحبت کرده بود.

لارسون گفته: «ادل گفت چیزی حدود ۴۵ کیلوگرم وزن کم کرده و این تجربه ی فوق العاده مثبتی است. خیلی خوشحال به نظر می رسید و فوق العاده بود. واقعاً اعتماد به نفس داشت.»

ادل بعد از جدایی از همسر سابقش، سیمون کانکی در سال گذشته، از تغییر ظاهر شدید خود پرده برداشت.

ادل و همسرش سیمون کانکی در سال ۲۰۱۳

ادل و سیمون یک پسر ۷ ساله به نام آنجلو دارند و به گفته ی نشریه پیپل، بخشی از تصمیم ادل برای کاهش وزن به این خاطر بود که او می خواست مادر سالم تری برای فرزندش باشد.

به گفته ی نشریه پیپل: «او به جایی رسیده بود که حال خیلی خوبی نداشت. می دانست که باید تغییری ایجاد کند. چون می خواست سالم ترین مادر ممکن باشد.»

ادل از زمانی که شهرتی جهانی پیدا کرد به یکی از چهره های شاخص در زمینه ی داشتن رویکرد مثبت به بدن و ظاهر خود تبدیل شد. او یک بار در سال ۲۰۱۲ با افتخار اعلام کرده بود که علاقه ای به لاغری ندارد.

با این حال، او در سال ۲۰۱۶ به میزان چشمگیری لاغرتر شد و در همان زمان منبعی به دیلی میل گفته بود که ادل نوعی رژیم به نام سیرت فود (Sirtfood Diet) گرفته.

ادل در سال ۲۰۱۶

سال گذشته هم ادل تغییر زیادی کرد و نشریه ی سان در ماه ژوئن خبر داد این خواننده ی انگلیسی با آیدا فیلد، همسر رابی ویلیامز، خواننده ی مشهور، پیلاتس اصلاحی (Reformer Pilates) کار می کند.

اینطور که گفته می شود بخشی از کاهش وزن ادل ناشی از رژیم سیرت فود است که بر پایه ی مصرف محصولات گیاهی ای مثل زردچوبه، کلم کیل، گندم سیاه و چای سبز است و در عین حال اجازه ی مصرف شراب و قهوه را هم می دهد.

کامیلا گودیس، مربی شخصی سابق ادل، چند ماه قبل درباره ی نحوه ی کاهش وزن این خواننده ی مشهور گفته بود: «ادل ورزش می کند اما فکر می کنم نود درصدش از رژیم باشد. سیرت فود رژیم خوبی برای لاغر کردن است. هفته ی اولش سخت است. آب سبزیجات مصرف می کنید و فقط هزار کالری می توانید بگیرید. ادل زیاد از حد لاغر نشده. ظاهر فوق العاده ای پیدا کرده.»

گودیس حدس می زند که ادل مصرف غذاهای فرآوری شده را کنار گذاشته باشد و سویا و دیگر مواد غذایی گیاهی مصرف می کند.

او گفته: «ادل توانسته رژیم غذایی مناسبش را پیدا کند. حالا جوان تر و از همه مهم تر خوشحال به نظر می رسد.»

بیشتر بخوانید:

سلبریتی هایی که کاهش وزن زیادی داشته اند

منبع: dailymail
دیجیاتو
بدون نظر

ورود