عینک به جای ماسک؛ اقدام عجیب ترامپ حین بازدید از کارخانه ای در آریزونا

عینک به جای ماسک؛ اقدام عجیب ترامپ حین بازدید از کارخانه ای در آریزونا

دونالد ترامپ که روز گذشته برای بازدید از یک کارخانه تولید ماسک به منطقه فوئنیکس آریزونا سفر کرده بود، بعد از آنکه در ثانیه آخر برای جلوگیری از ابتلا به کرونا، از دست دادن با یکی از مقامات آریزونا شانه خالی کرد، او را در آغوش کشید.

رئیس جمهور آمریکا به محض خروج از هواپیمای ایر فورس وان دست خود را به نشانه ادب جلو آورد تا با یکی از مقامات آریزونا که به استقبال او آمده بود دست بدهد اما ناگهان در ثانیه آخر دست خود را عقب کشید و در عوض بازوهای او را به نشانه سلام به گرمی فشرد.

اما عجیب آنکه دونالد ترامپ در طول دیدارش از کارخانه بین المللی هانی ول  که در زمینه تولید ماسک های N95 برای کارکنان حوزه سلامت فعالیت دارد با وجود توصیه های قبلی از پوشیدن ماسک و دستکش امتناع کرد و در عوض حین بازدید از خط مونتاژ عکسی با یکی از عینک های کارخانه گرفت.

در حالی که این روزها بسیاری از مردم دنیا و از جمله آمریکا برای جلوگیری از گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا از سفرهای بین شهری خودداری می کنند ترامپ در اتفاقی غیرمنتظره تصمیم گرفت از واشنگتن به ایالتی سفر کند که در آنجا بیشترین شانس حمایت در انتخابات ۲۰۲۰ را دارد.

کارخانه ای که ترامپ از آن دیدن کرد به خاطر کمبود شدید تجهیزات حفاظتی در کمتر از پنج هفته تجهیز شده و شروع به کار کرد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید با وجود آنکه همه افراد در این کارخانه ماسک پوشیده بودند  ترامپ از این کار خودداری کرد.

جالب اینکه درست در مقابل درب کارخانه تابلویی با این نوشته نصب شده بود:

توجه: استفاده از ماسک در این منطقه الزامی است. با تشکر از شما.

اما ترامپ تنها کسی نبود که از این دستور سرپیچی کرد و Darius Adamczyk مدیرعامل کارخانه ماسک سازی هم قوانین را رعایت نکرده بود.

گفتنی است دولت آمریکا از شهروندان این کشور خواسته که برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا حتی در صورتی که کاملا سلامت هستند ماسک به صورت بزنند.

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود