عشق به وقت اردیبهشت؛ کدام ماه ها بیشترین و کمترین سازگاری را با ماه اردیبشت دارند؟

عشق به وقت اردیبهشت؛ کدام ماه ها بیشترین و کمترین سازگاری را با ماه اردیبشت دارند؟

نماد برج فلکی ماه اردیبهشت یعنی برج ثور، گاو است و متولدین این ماه هم خصوصیاتی شبیه به این حیوان دارند. متولدین اردیبهشت لجوج، قدرتمند و بسیار مادی گرا هستند. اردیبهشتی ها شیفته ی آرامش، امنیت و زیبایی هستند و از اینکه آنقدر سخت کار کنند تا مطمئن شوند زندگی شان چنین کیفیتی خواهد داشت هیچ ترسی ندارند. آن ها به خصوص علاقه ی زیادی به چیزهای مادی تری مثل غذا و نوشیدنی خوب، موسیقی با کیفیت و آثار هنری زیبا دارند. متولدین اردیبهشت در بهترین حالت خود آرامش طلب و متواضعند و بیشتر در فکر حفظ حس تناسب و توازنی هستند که کمال مطلوب آن ها است.

اگر چیزی یک متولد اردیبهشت را برنجاند یا تهدید کند، او می تواند به راحتی روی دیگر خود را نشان دهد و تبدیل به یک شخص بی ثبات و زودرنج شود. اردیبهشتی ها اهل تلاشند اما عجله به خود راه نمی دهند و تحت تأثیر نوع مصمم و پیوسته ای از انرژی عمل می کنند که بسیاری از مردم آن را به اشتباه تنبلی تلقی می کنند. در حقیقت می توان گفت که متولدین اردیبهشت یکی از سختکوش ترین افراد در میان متولدین ماه های سال هستند و قادرند به چیزهای بزرگی دست یابند.

سازگاری اردیبهشت با ماه های دیگر

کدام ماه ها بیشترین سازگاری را با اردیبهشت دارند؟

تیر: حس امنیت و آسایش مادی نیازهای مشترک متولدین اردیبهشت و تیر هستند و هر دو به دنبال ایجاد یک رابطه ی جدی و بلند مدت هستند. علاوه بر این، هر دوی آن ها بسیار حساس و همدل هستند به همین دلیل ذاتاً این توانایی را دارند که در روزهای سخت زندگی گوش شنوای یکدیگر باشند و به رشد همدیگر کمک کنند.

دی: نیاز به امنیت میان متولدین اردیبهشت و دی هم مشترک است. میل طبیعی متولدین ماه دی به کسب پول و موفقیت آن ها را به جفت مناسبی برای اردیبهشتی های مادی گرا و شیفته ی امنیت تبدیل می کند. متولدین دی بسیار رمانتیک هم هستند و به طور طبیعی به ذات حساس و پرشور اردیبهشتی ها جذب می شوند. هم متولدین اردیبهشت و هم متولدین دی در ایجاد یک رابطه ی بلند مدت موفق هستند.

اسفند: اردیبهشتی ها و اسفندی ها از جنبه های خوبی به یکدیگر شباهت دارند. هر دو شیفته ی آرامش، زیبایی، هنر و موسیقی هستند و می توانند باهم یک رابطه ی فوق العاده و متناسب و متوازن، مملوء از همه ی علائق مشترک شان بسازند. آن ها از جنبه های خوبی هم باهم متفاوتند. ثبات و قابل اعتماد بودن اردیبهشتی ها به اسفندی های خیالباف کمک می کند واقع بین باشند و در مقابل، قوه ی تخیل و شم درونی متولدین اسفند می تواند حسی شگفت انگیز به دنیای متولدین اردیبهشت بخشد که بسیار به آن نیاز دارند.

کدام ماه ها کمترین سازگاری را با اردیبهشت دارند؟

بهمن: رویکرد سهل انگارانه ی بهمن ماهی ها به بسیاری از جنبه های زندگی (از جمله روابط) و بی اعتنایی آن ها به این مسائل، برای اردیبهشتی های حساس و شیفته ی امنیت رنج آور است. آن ها از بسیاری از جهات هم شبیه به آب و روغن هستند. متولدین بهمن اهل بدعت اند درحالی که اردیبهشتی ها سنت گرا هستند. بهمن ماهی ها دید وسیعی از نظر انسان دوستی دارند در حالی که اردیبهشت ماهی ها بیشتر به فکر محیط پیرامون خود هستند. متولدین اردیبهشت از نظر بهمن ماهی ها اغلب بسیار محتاج و وابسته هستند و در مقابل، اردیبهشتی ها متولدین بهمن را افرادی بسیار سرد و دمدمی مزاج می دانند.

خرداد: متولدین اردیبهشت و خرداد از دو سطح بسیار متفاوتی از انرژی برخوردارند. خردادی ها دمدمی مزاج و گاهی حتی به اصطلاح جوشی اند، در حالی که اردیبهشتی ها اهل عجله نیستند و باثبات اند. به علاوه، نیاز شدید متولدین اردیبهشت به ثبات و روزمرگی تضاد ناخوشایندی با تغییرپذیری ذاتی خردادی ها و نیاز آن ها به تنوع پیدا می کند که میزان اصطکاک را در رابطه بالا می برد. متولدین این دو ماه معمولاً رابطه ی بسیار کوتاهی باهم دارند و این ارتباط معمولاً به یک تعهد طولانی مدت نمی انجامد.

آذر: متولدین ماه های آذر و اردیبهشت شاید در اتاق خواب با یکدیگر سازگاری داشته باشند اما به طور کلی هیچ کدام نمی توانند برای نقاط قوت یا علائق یکدیگر ارزش قائل شوند. لذتی که متولد اردیبهشت از ایجاد یک آشیانه ی آرامشبخش برای هر دوی آن ها می برد به چشم متولد آذر نمی آید و دلبستگی اردیبهشت ماهی ها به سنت به آذر ماهی ها حس محدود شدن می دهد. نیاز همیشگی متولدین آذر به تغییر، تنوع، ماجراجویی و تجربه های جدید برای اردیبهشتی ها آزاردهنده خواهد بود. متولدین این دو ماه هم رابطه ی طولانی مدتی نخواهند داشت.

موارد استثنا

اردیبهشت با اردیبهشت: رابطه ی دو اردیبهشتی با یکدیگر را می توان هم عذاب دانست و هم نعمت. از یک طرف، هر دوی آن ها میل شدیدی به کسب پول و ایجاد امنیت و یک محیط آرام برای هر دوی خود دارند. از طرفی دیگر، ممکن است رابطه ی آن ها فاقد آن هیجان کافی باشد که هر دوی آن ها را علاقمند به این رابطه نگه دارد. با این حال اگر آن ها هر کدام علائق متفاوتی داشته باشند و بتوانند راهی برای مهار گرایشات سلطه گرایانه ی خاص اردیبهشتی ها پیدا کنند، حتماً می توانند رابطه ی پایداری با یکدیگر داشته باشند.

اردیبهشت با آبان: از یک طرف، آبانی ها می توانند هیجان و شر و شوری که اردیبهشتی ها شدیداً به آن نیاز دارند را در زندگی آن ها ایجاد کنند و از یک طرف هم متولدین اردیبهشت می توانند ثبات و قابل اعتماد بودن را به زندگی متولدین آبان آورند. با این حال، وقتی مشکلی به وجود می آید، هر دوی آن ها میل به سلطه گرایی و بحث و جدل دارند. اگر آبانی ها و اردیبهشتی ها بتوانند راهی پیدا کنند که شکیبایی بیشتری در برابر هم داشته باشند، قبل از آنکه دست به کار شوند فکر کنند و به یکدیگر فضای کافی برای حرکت را دهند، این رابطه هم شانس دوام پیدا کردن را دارد.

منبع: astrologycompanion
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • امیدم اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۹

    از عشق چیزی نگفتین که توش ، فقط گفتین گاویم .

    • مبینا تیر ۲۷, ۱۴۰۰

      واقعا که???
      منم اردیبهشت ماهیم ولی اردیبهشت+اردیبهشت=اصلا برای عشق خوب نیستند، برای هم اصلا مناسب نیستند.

  • Reyhaneh آبان ۱۷, ۱۳۹۹

    منم یه اردیبهشتیم .ماه تولدمو خیلی دوست دارم و به خودم افتخار میکنم که اردیبهشتیم ?

  • زهرا بهمن ۹, ۱۴۰۱

    من اردیبهشتی ام ولی اصلا مادی گرا و عاشق پول نیستم اتفاقا معنویت گرام و پول رو فقط برای رفع احتیاجات میخوام نه بخاطر عشق به خودش