جزییات ۲۰ فیلم سینمایی امروز شبکه های سیما

جزییات ۲۰ فیلم سینمایی امروز شبکه های سیما

امروز ۵ شنبه ۸ خرداد ماه ۹۹، شبکه های تلویزیون، میزبان پخش ۲۰ فیلم سینمایی است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ امشب روی آنتن خواهد رفت. در روزگار کرونا که شاهد بسته شدن سالن های سینما هستیم، شبکه های انتشار فیلم و سریال در فضای مجازی، با استقبال مخاطبان همراه شده است.

امروز، شبکه های تلویزیونی رسانه ملی نیز میزبان ۲۰ فیلم سینمایی است که در یکی از روزهای آخر هفته دوم خرداد ماه، مخاطبان را سرگرم کنند. از شبکه ۳ تا شبکه کودک، فیلم های سینمایی بعضا مطرح در ژانرهای مختلف را شاهد هستیم که می توانید با برنامه ریزی، نسبت به تماشای فیلم مورد علاقه اقدام کنید.

فیلم سینمایی «شاخه گلی برای عروس» ساعت ۱۰ از شبکه سه

فیلم سینمایی شاخ گلی برای عروس یک فیلم طنز است محصول سال ۱۳۸۳. داستان سلطان علی دل که عاشق دختری به نام آزیتا شده است. کارگردان این اثر، قدرت الله صلح میرزایی است. جواد رضویان و حدیث فولادوند و مهدی امینی در آن نقش آفرینی کرده اند.

فیلم‌ سینمایی «خط و نشان» ساعت ۱۳ از شبکه نمایش

تله فیلم تلویزیونی خط و نشان با بازی نیلوفر شهید همراه شده است. رزانا میر حسینی، بازیگر خردسال این تله فیلم در شبکه نمایش سیما است.

انیمیشن سینمایی «آن سوی پرچین» ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج

انیمیشن زیبا و مهیج آنسوی پرچین یا over the hedge محصول سال ۲۰۰۶ میلادی است. شاهد نقش آفرینی، آرجی، شخصیت باهوش و جذاب فیلم هستیم که داستان های جالبی را رقم می زند. این فیلم پویانمایی، تا کنون جوایز مختلفی کسب کرده است. داستان این راکون بازیگوش را امروز ببینید.

انیمیشن سینمایی «دورائمون ـ ماجراجویی در قطب» ساعت۱۴ از شبکـه کودک

دورائمون: ماجراجویی بزرگ در قطب جنوب (به انگلیسی: Doraemon: Great Adventure in the Antarctic Kachi Kochi) نام سی‌وهفتمین پویانمایی از سری انیمه دورائمون (به انگلیسی: Doraemon) می‌باشد که به کارگردانی آتسوشی تاکاهاشی (به انگلیسی: Atsushi Takahashi) ساخته شده و در سال ۲۰۱۷ توسط کمپانی توهو (به انگلیسی: Toho) عرضه شده است.

داستان پویانمایی از این قرار است که “دورایمن” که دیگر قادر به تحمل گرمای فصل تابستان نیست، دوستانش را به یک کوه یخی بزرگ شناور در جنوب اقیانوس آرام می‌برد …

فیلم‌ سینمایی «اسب یتیم» ساعت ۱۵ از شبکه نمایش

اسب یتیم ، فیلمی خانوادگی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی شان مک نامارا می‎باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، کودکی سرگردان به نام شلی در طویله ی یک مربی بازنشسته اسب مخفی می شود و با اسب آشفته ی این مربی دوست می‎گردد و…

فیلم تلویزیونی «زعفرانی» ساعت ۱۶ از شبکه سه

فیلم سینمایی زعفرانی یا KESARI محصول سینمای هندوستان است. داستانی به کارگردانی آنوراگ سینگ و نقش آفرینی بازیگرانی چون آکشی کومار و پرینتنی چوپرا.

پرینتنی چوپرا، دختر عمومی پریانکا چوپرا معروف است. به او دختر خشمگین هالیوود لقب داده اند.

فیلم‌ سینمایی «هدیه نهایی» ساعت ۱۷ از شبکه نمایش

فیلم سینمای هدیه نهایی یا ULTIMATE GIFT‌ محصول سال ۲۰۰۶ آمریکا است و ژانر درام خانوادگی دارد. داستان زوجی به نام رایمون و سابین است.

فیلم سینمایی «هربی پرواز می‌کند» ساعت ۱۸ از شبکه امید

محصول سال ۲۰۰۵ آمریکا. مگی پیتون اولین کسی از اعضای خانواده خود است که موفق می‌شود مدرک دانشگاهی بگیرد و به خاطر این از پدر خود یک ماشین هدیه می‌گیرد. وقتی که می‌بیند این ماشین یک فولکس واگن (هربی) است در ذوقش می‌خورد. او با این فولکس به گاراژ کوین می‌رود تا با هم ماشین را امتحان کنند.

رانندگی با فولکس آن‌ها را به یک نمایشگاه ماشین می‌رساند و در آنجا مگی موفق می‌شود «تریپ مورفی» قهرمان را در یک مسابقه خیابانی شکست دهد. «تریپ» درخواست تجدید مسابقه می‌کند و با یک دایتونا ۵۰۰ مگی را به چالش می‌کشد. مگی سعی می‌کند در این رقابت‌ها دست‌فرمان خوب خود را به پدرش نشان دهد.

هربی پرواز می‌کند با نام اصلی هِربی: کاملاً مجهز (به انگلیسی: Herbie: Fully Loaded) فیلمی کمدی به کارگردانی آنجلا رابینسون محصول سال ۲۰۰۵ آمریکا است که از بازیگران اصلی آن می‌توان به لیندزی لوهان و مایکل کیتون، شریل هاینز، مت دیلون، جاستین لانگ، برکین مایر، جیمی سیمپسون، جیل ریچی و توماس لنون اشاره کرد

فیلم‌ سینمایی «یازده یار اوشن» ساعت۱۹ از شبکه نمایش

یازده یار اوشن امروز ما را به تماشای یکی از فیلم های جورج کلونی می برد. از فیلم هایی که تا کنون چند بار در رسانه ملی پخش شده است و تکرار آن نیز خالی از لطف نیست. استیون سودربرگ آن را در سال ۲۰۰۱ میلادی ساخت. جرج کلونی و برد پیت و مت دیمون و جولیا رابرتس که از فوق ستاره های هالیوود هستند در این فیلم، نقش آفرینی کردند. داستان آزادی یک زندانی است. جورج کلونی در این فیلم، در نقش دنیل اوشن حضور دارد. قصد انتقام دارد از تری بندیکت.

فیلم سینمایی «موجین افسانه گمشده» ساعت ۱۹ از شبکه سه

در آغاز دهه ۱۹۹۰ کارشناس و کاوشگر معابد، هو بایی تصمیم گرفت تا از این کار بازنشست شود تا با نامزدش شرلی ازدواج کند. اما دقیقاً قبل از مراسم …

فیلم سینمایی «تصنیف باستر اسکراگز» ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار

تصنیف باستر اسکراگز یا چریکهٔ باستر اسکراگز (انگلیسی: The Ballad of Buster Scruggs‎) یک فیلم وسترن آمریکایی به کارگردانی برادران کوئن است. بازیگرانی چون تیم بلیک نلسون، لیام نیسون، جانجو اونیل، جیمز فرانکو، تاین دالی، و تام ویتس دراین فیلم به ایفا نقش پرداخته‌اند. این فیلم در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در بخش اصلی حضور داشت.

فیلم‌ سینمایی «دربند» ساعت ۲۱ از شبکه نمایش

فیلم سینمایی دربند محصول سال ۱۳۹۱ توسط پرویز شهبازی ساخته شد. داستان نازنین بیاتی و پگاه آهنگرانی است که دانشجوی شهرستانی در تهران هستند و هم خانه می شوند و مشکلات بسیاری برای آن ها رقم می خورد.

فیلم سینمایی «آگاتا و حقیقت قتل» ساعت۲۳ از شبکه یک

فیلم آگاتا و حقیقت قتل ،در سال ۱۹۲۶ میلادی جریان دارد و درباره فردی به نام آگاتا کریستی می باشد که تصمیم می گیرد تا یک پرونده قتل را حل کند اما…

فیلم‌ سینمایی «آخرین مقاومت» ساعت۲۳ از شبکه نمایش

آخرین مقاومت (به انگلیسی: The Last Stand) فیلم اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۱۳ با بازیگری آرنولد شوارزنگر، نویسندگی اندرو نوویر و کارگردانی کیم جی وون است …

فیلم تلویزیونی «یاردا» ساعت ۲۴ از شبکه شما

نوجوانى که اسب گران قیمتى (یاردا)را از شوهر خاله اش به امانت گرفته است دو روز مانده به مسابقات کورس اسب دوانی یاردا ناپدید می شود، شوهر خاله بسیار به اسبش علاقه مند …

فیلم‌ سینمایی «دایی من ژاک» ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش

دایی من(به فرانسوی: Mon Oncle) نام فیلمی کمدی ساختهٔ سال ۱۹۵۸ به کارگردانی فیلم‌ساز فرانسوی ژاک تاتی است. این فیلم اولین فیلم رنگی تاتی بود. دایی من، برندهٔ …

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود