شباهت عجیب میان خواهران و برادران مشهور که یادآور افسانه‌ی دوقلوهاست

شباهت عجیب میان خواهران و برادران مشهور که یادآور افسانه‌ی دوقلوهاست

خواهر و برادران مشهور که در این مقاله خواهید دید بی‌شک یادآور افسانه‌ی دوقلوها هستند، همان انیمیشن معروف بچه‌های دهه‌ی شصت که برادر چهره‌ای آسیایی داشت و خواهر کاملاً اروپایی بود اما باز هم به افسانه‌ی دوقلوها معرف شد. در این مطلب نیز با چند مورد از خواهران و برادران مشهور آشنا خواهید شد که به‌رغم فاصله‌ی سنی چنان به هم شبیه‌اند که انگار سیبی را از وسط نصف کرده باشید.

مثلاً می‌توان به اما واتسون، جوردین وودز یا کامرون دیاز اشاره کرد، سه زن مشهور که انگار با برادرانشان دوقلو هستند. یا مثلاً شخصیت‌های معروف در تلویزیون بریتانیا مثل میشل کیگان و هالی ویلوبای و اِستیسی سالامون که با انتشار تصاویری از خانواده‌شان که شباهت بسیاری به هم دارند مخاطبانشان را به وجد آورده‌اند.

میشل کیگان و برادرش اندرو

خواهران و برادران مشهور

میشل برادر کوچکتری به نام اندرو دارد که شباهتشان مثل خواهر و برادران دوقلوست. اندرو از خواهر ۳۲ ساله‌اش دو سال کوچک‌تر است و به تدریس مشغول است.

استیسی و جِما سالامون

خواهران و برادران مشهور

استیسی و جِما سالامون نیز یکی دیگر از خواهران و برادران مشهور هستند که شباهت بسیاری به هم دارند. آن‌ها فارغ از نسبت خواهری‌شان، دو دوست بسیار صمیمی برای هم هستند. خواهر بزرگ‌تر استیسی پرستار بیمارستان کودکان است و به مدیریت برگزاری جشن‌ها و مراسم مختلف نیز مشغول است. البته شباهت این دو خواهر تنها نقطه‌ی مشترکشان نیست و جفتشان علاقه‌ی شدیدی به مدیریت و برنامه‌ریزی دارند.

هالی و کِلی ویلوبای

خواهران و برادران مشهور

هالی، مجری برنامه‌ی (امروز صبح) در تلویزیون بریتانیا است و معمولاً از خانواده‌اش چندان عکس منتشر نمی‌کند اما پس از انتشار عکس‌هایش با خواهرش هیچ‌کدام از طرفداران او باور نمی‌کردند چشمان این دو خواهر تا این حد به هم شباهت دارد.

اِما و الکس واتسون

خواهران و برادران مشهور

الکس و اِما واتسون از دیگر نمونه‌های خواهران و برادران مشهور هستند که شباهت بسیاری با هم دارند. الکس واتسون نیز پایش را جای پای خواهر معروفش گذاشته. اِما را شاید بتوان مشهورترین فرد خانواده‌ی واتسون دانست اما برادر کوچک‌ترش نیز چیزی کمتر از او ندارد و به بازیگری مشغول است.

کامرون و چیمنی دیاز

خواهران و برادران مشهور

بسیاری از طرفداران ستاره‌ی فیلم فرشته‌های چارلی حتی نمی‌دانستند او خواهر دارد. این دو خواهر با هم دو سال اختلاف سنی دارند اما شباهتشان آن‌ا را به دو خواهر دوقلو بدل کرده. البته چیمی دیاز تصمیم گرفته زندگی‌اش را به دور از هیایوی شهرت بنا کند. آن‌ها با اینکه چندان هم‌دیگر را نمی‌بینند اما جفتشان هم‌دیگر را «دوست صمیمی» و «هم‌نفس» همدیگر می‌دانند.

روشِل، لیلی و سوفی هیومز

خواهران و برادران مشهور
به ترتیب از چپ به راست: روشل، لیلی و سوفی

یکی دیگر از نمونه‌های خواهران و برادران مشهور که شباهت بسیاری به هم دارند همین سه خواهر هستند اما بی‌شک سه قلو نیستند. روشل سی‌ساله در بزرگسالی توانست لیلی ۲۴ ساله و سوفی ۲۱ ساله را پیدا کند! روشل گفته پس از آنکه سوفی در یک برنامه‌ی تلویزیونی شرکت کرد و به دنبال پدرش می‌گشت او را پیدا کرد. روشل و سوفی بعد از بیست و سه سال خواهر سومشان، لیلی، را هم پیدا کردند.

شیانیز، شَنِد و اَمبِر فاج

خواهران و برادران مشهور
شیانیز و اَمبِر

 

خواهران و برادران مشهور
شیانیز و شَنِد

این سه خواهر موهایی سیاه و براق و بلند دارند اجزای صورتشان نیز بسیار به هم شبیه است. طرفداران شیانیز، که از شرکت‌کنندگان مسابقه‌ی (جزیره‌ی عشق) بوده ابتدا فکر می‌کردند این سه خواهر سه‌قلو هستند.

جوردین و جودی وودز

خواهران و برادران مشهور

همه تصور این دو خواهر دوقلو هستند. با اینکه جوردین، مجری برنامه‌ی تلویزیونی به نام (زندگی کایلی)، هفت سال از خواهرش بزرگ‌تر است اما همه‌ی طرفدارانشان تصور می‌کنند آن‌ها دوقلو هستند. جودی ۱۵ ساله طرفداران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی دارد و چیزی نمانده مثل خواهر بزرگش به شهرت برسد.

دیگر مطالب خواندنی:

بازسازی صحنه‌های فیلم‌های مشهور در لوکیشن‌های واقعی توسط زوج خلاق آلمانی

با پربازدیدترین و مشهورترین شهر بازی‌ و تم پارک‌های سرتاسر دنیا آشنا شوید

چالش: حدس بزنید سن کدامیک از این خواهرها و برادرها بیشتر است

بازآفرینی آثار هنری توسط خانه نشین های دوران کرونا + تصویر

منبع: mirror
بدون نظر

ورود