روایت مدیر مدرسه رومینا اشرفی از قتل او و ماجرای لایو اینستاگرامی بهمن خاوری

روایت مدیر مدرسه رومینا اشرفی از قتل او و ماجرای لایو اینستاگرامی بهمن خاوری

رومینا اشرفی دختر ۱۳ ساله تالشی اهل روستای سفید سنگان لمیر بود که به خاطر رابطه دوستی با یک مرد جوان در اولین روز خرداد سال جاری با ضربات داس پدرش به قتل رسید و مرگ او ایران را در شوک فرو برد. در هفته های اخیر درباره رومینا، علت قتل، فرارش از خانه و همچنین مردی که گفته می شود با او رابطه دوستی داشته بسیار نوشته و گفته شده است. رومینا اشرفی که تنها ۱۳ سال داشت عاشق مرد جوانی به نام بهمن خاوری از روستاهای مجاور شده بود اما پدر رومینا با ازدواج این دو به شد مخالف بود.

قتل رومینا اشرفی

رابطه این دو ظاهراً برای خانواده های دو طرف امری شناخته شده بوده و در نهایت رومینا از خانه فرار کرده و به خانه بهمن می رود. پدر رومینا به پاسگاه نیروی انتظامی رفته و ربوده شدن دخترش را اعلام می کند اما ۵ روز بعد رومینا همراه با بهمن دستگیر شده و به خانه بازگردانده می شود. ظاهراً رومینا هنگام دستگیری به ماموران اعلام می کند که آدم ربایی در کار نبوده و او با خواست خود از خانه فرار کرده و نزد بهمن رفته است. همچنین گفته می شود وی خواستار این بوده که به خانه بازگردانده نشده و به پدرش تحویل داده نشود زیرا پدرش وی را خواهد کشت.

قتل رومینا اشرفی

افشاگری های بسیاری در مورد رابطه رومینا با بهمن و نحوه قتل او توسط پدرش در طی دو هفته اخیر انجام شده که آخرین آن ها مربوط به مدیر مدرسه رومینا است. حمید رزمی، مدیر مدرسه درباره رومینا چنین گفته است: «رومینا دختری باهوش و درسخوان بود و همه نمراتش ۲۰ بود. پدر رومینا اشرفی نیز رفتار خوبی با دخترش داشت و به مدرسه می آمد و برای دخترش کیک و تغذیه می آورد و نمی دانم چطور دست به این کار زده است».

او در ادامه صحبت هایش در مورد رابطه رومینا و بهمن خاوری تصریح می کند: « بهمن خاوری بارها به جلوی در مدرسه می آمد و برای دختران ایجاد مزاحمت می کرد که متوجه شدیم او به دنبال رومینا اشرفی می آید که موضوع را با پاسگاه هماهنگ کردیم تا مانع مزاحمت بهمن خاوری برای دختران شویم که فکر کنم اقداماتی صورت گرفت».

قتل رومینا اشرفی

رزمی در مورد ماجرای لایو اینستاگرامی این دو نیز چنین گفته است: «ما در لایو اینستاگرام فیلم بهمن خاوری را می دیدم که در خانه خواهرش بود و عکس خواهرش نیز روی دیوار بود و درباره دختر مورد علاقه اش صحبت می کرد که همه اصرار داشتند این دختر را ببینند که رومینا را صدا کرد و قصد داشت صورت رومینا اشرفی را ببوسد که دختر ۱۳ ساله مخالف این کار شد و بهمن دستش را بوسید و چند عکس نیز در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد».

بیشتر بخوانید: جزییات قتل فجیع رومینا اشرفی از زبان مادرش از قصابی در اتاق خواب [بشنوید]

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود