پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ : پایان دنیا، ترور پوتین و سونامی

پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ : پایان دنیا، ترور پوتین و سونامی

پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ زمانی مورد توجه قرار گرفت که آغاز این سال میلادی با اتفاقات تلخی همراه شد. بابا وَنگا عارف و روشن‌بین بلغاری بود که در قرن بیستم می‌زیست و به گیاه‌درمانی می‌پرداخت اما تعداد بسیاری بر این باور بودند که او توانایی‌های خارق‌العاده داشته است، تا حدی که به او لقب «نوستراداموس بالکان» داده بودند. در این مطلب به پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ پرداخته‌ایم.

سال ۲۰۰۰ بود که پس غرق‌شدن زیردریایی روسی کورسک بابا ونگا به شهرت جهانی رسید، چراکه به زعم طرفداران تئوری توطئه او این واقعه را پیش‌بینی کرده بود. مردم حتی توانایی ارتباط با دنیای مردگان را نیز به او نسبت داده بودند و به او مراجعه می‌کردند تا با مردگانشان ارتباط بگیرند. طرفداران او مدعی‌اند او فجایعی همچون ۱۱ سپتامبر، سونامی ۲۰۰۴ تایلند و انتخاب اوباما در سال ۲۰۰۸ را نیز پیشگویی کرده بود. اما بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ نیز پیشگویی‌های داشته است و کریگ همیلتون، پیشگوی معاصر نیز در موردشان نظراتی ارائه کرده که در ادامه خواهید خواند.

پیشگویی بابا ونگا از پایان دنیا

پیشگویی های بابا ونگا از سال 2020

یکی از وحشتناک‌ترین پیشگویی‌های بابا ونگا مربوط به پایان دنیاست. خوشبختانه او پیش‌بینی کرده این اتفاق لااقل تا ۳۰۰۰ سال دیگر، یعنی سال ۵۰۷۹ نخواهد افتاد، اما او هیچ اشاره‌ای به چگونگی پایان دنیا نکرده. با این حال پیش‌بینی همیلتون از سال ۲۰۲۰ این بوده که در این سال جنگی در خاورمیانه آغاز می‌شود و سال ۲۰۲۰ را همراه با فجایع طبیعی و ناآرامی‌های سیاسی می‌دانسته.

بنا به پیشگویی هملیتون، سال ۲۰۲۰ با چندین زمین‌لرزه همراه خواهد بود و ژاپن و هند به شدت خواهند لرزید.

پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ : از ترور پوتین تا صلح ترامپ-پوتین

پیشگویی های بابا ونگا از سال 2020

طرفداران این روشن‌دل پیشگو بر این باورند که یکی از پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ این بده که پوتین، رئیس جمهور روسیه در این سال ترور می‌شود. همیلتون اما پیشگویی کرده که پوتین با ترامپ صلح می‌کند. از دیگر پیشگویی‌های هملیتون این بوده که در پی شورش‌های هنگ‌کنگ مشکلاتی برای رئیس جمهور چین رقم می‌خورد. او در این‌باره گفته: «شورش‌های چین را پیش‌بینی کرده بودم و گفته بودم در چین انقلابی خواهد شد. البته سال ۲۰۲۰ چین آرام نخواهد بود و شورش‌های تازه‌ای در این کشور شکل می‌گیرد. شی جین‌پین، رئیس‌جمهور این کشور نیز در نهایت پس از چند سال با اعمال تغییراتی موافقت خواهد کرد.»

پیشگویی بابا ونگا از سونامی در سال ۲۰۲۰

پیشگویی های بابا ونگا از سال 2020

از دیگر پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ باین بوده که سونامی عظیمی در آسیا رخ خواهد داد. او پیش‌بینی کرده بود که این سونامی شانزده سال پس از سونامی ۲۰۰۴ روی می‌دهد. فاجعه‌ی سونامی که در سال ۲۰۰۴ رخ داد ۲۲۰.۰۰۰ نفر را به کام مرگ کشاند. اگر این پیشگویی حقیقت یابد، فاجعه‌ی دیگری در پاکستان، ژاپن، چین و هند رخ خواهد داد.

همیلتون نیز رخداد‌های فاجعه‌باری را برای سال ۲۰۲۰ پیش‌بینی کرده و گفته بود: «زلزله‌های بسیاری در سال ۲۰۲۰ رخ خواهد داد و خصوصاً در ژاپن و هند زمین‌لرزه‌ی بزرگی اتفاق می‌افتد که المپیک تابستانی را به تعویق می‌اندازد. آمریکا نیز چندین زمین‌لرزه خواهد داشت و در جزیره‌ی کوچکی که نمی‌دانم کجاست طوفان‌های عظیمی رخ می‌دهند.»

آیا پیشگویی‌های بابا ونگا حقیقت داشته‌اند؟

پیشگویی های بابا ونگا از سال 2020

با اینکه بابا ونگا را لقب نوستراداموس بالکان داده‌اند اما گفته می‌شود فقط ۸۵ درصد از پیشگویی‌هایش حقیقت داشته‌اند. از پیشگویی‌های او که به حقیقت پیوستند می‌توان به غرق‌شدن زیردریایی روسی کورسک در سال ۱۹۸۰ اشاره کرد. طرفداران او حتی بر این باورند که او ظهور داعش و پیروزی اوباما در انتخابات آمریکا را نیز پیشگویی کرده بود. اما مثلاً پیشگویی اشتباهش این بوده که فقط یک نفر از رنگین‌پوستان آمریکا به ریاست جمهوری می‌رسد.

جودیت جویس در کتابش در مورد مهم‌ترین پیشگویی‌های بابا ونگا نوشته: «طی جنگ جهانی دوم افراد بسیاری به سوی او می‌شتافتند به این امید که از عزیزانشان در جنگ خبری بگیرند یا اینکه محل دفنشان را جویا شوند. هشتم آوریل سال ۱۹۴۲ بود که پادشاه بلغارستان، بوریس سوم برای مشورت نزد او رسید. مدت‌ها بعد در دوران کمونیست اعضای حکومت از او مشورت می‌خواستند. حتی گفته می‌شود که لئونید برژِنِف، رهبر شوروی دست کم یکبار به او رجوع کرده.»

آیا می‌توان انتظار داشت پیشگویی های بابا ونگا از سال ۲۰۲۰ به وقوع بپیوندند؟

وبسایت اِسکِپتیکس می‌نویسد پیشگویی بابا ونگا ادعایی کذب بیش نیست. در این وبسایت آمده: «بابا ونگا یا بی‌سواد بود و یا کم‌سواد و ظاهراً هیچ کتابی را به دست خود ننوشته است. آن دسته از پیشگویی‌های ونگا که سینه به سینه منتقل شده همگی تفسیر یوحنایی از آینده‌ی زمین هستند، خصوصاً در اروپا، و حتی در مریخ که جنگی در سال ۳۰۰۵ درمی‌گیرد و مسیر زندگی در زمین تغییر می‌کند. هرچند اگر نگاهی کمی مثبت‌تر به پیشگوهایی‌هایش بیندازیم خواهیم دید که او پیش‌بینی کرده انسان سال ۲۰۲۸ به سیاره‌ی زهره می‌رسد و در پی منابع طبیعی می‌گردد، اما از جو سمی و خورنده‌ی این سیاره اطلاعی نداشته؛ یا اینکه پیش‌بینی کرده تمدن انسان تا سال ۲۱۳۰ خواهد توانست به کمک فضایی‌ها زیر آب هم زندگی کند.»

دیگر مطالب خواندنی:

پیشگویی‌های نوستراداموس از سال ۲۰۲۰

۱۱ فردی که شیوع ویروس کرونا را پیش بینی کرده بودند

آیا سریال سیمپسون ها مرگ جورج فلوید را هم پیشگویی کرده بود؟

۸ پیشگویی که به درستی بسیاری از اتفاقات آینده را پیش بینی کردند

۲۰ باری که پیشگویی های کارتون سیمپسون ها در کمال ناباوری به واقعیت پیوستند

منبع: express.co
یک نظر

ورود

  • عرفان خرداد ۳۰, ۱۳۹۹

    البته اینکه انسان ممکنه به زهره بره دور از انتظار نیست … چون شاید قرار نباشه مستقیما خودش بره و اینبار با هدف استخراج منابع دست ساختهاش رو بفرسته ..