جسد قاضی منصوری ، فراری متهم به فساد مالی در رومانی پیدا شد

جسد قاضی منصوری ، فراری متهم به فساد مالی در رومانی پیدا شد

جسد قاضی منصوری، قاضی متهم به فساد مالی ساعاتی پیش در بیرون هتل محل اقامت وی در رومانی پیدا شد. گفته شده آقای منصوری از پنجره محل اقامت خود به پایین پرت شده و مرده است.

پلیس محلی رومانی ساعت دو و سی دقیقه بعد از ظهر امروز (جمعه، ۳۰ خردادماه)، با تماس تلفنی قسمت پذیرش هتل محل اقامت قاضی منصوری مطلع شد پیکر بی‌جان فردی که ساکن یکی از طبقات فوقانی هتل بوده، در پیاده‌روی مقابل این هتل یافته شده است. البته در گزارش پلیس اشاره ای به نام این فرد نشده اما گفته شده قربانی ۵۲ ساله و تحت مراقبت قضایی بوده است.

علاوه بر این منابع مطلع به بخش رومانی رادیو اروپای آزاد گفته‌اند این فرد، قاضی منصوری است که هفته گذشته در بخارست بازداشت شده بود. قاضی منصوری پیشتر بر اساس حکم دادگاهی در رومانی به‌صورت موقت و مشروط آزاد بود و قاضی دادگاه از مقامات قضایی کشورمان خواسته بود مدارک لازم جهت دستگیری و استرداد وی را ارائه نماید.

هنوز علت مرگ این قاضی متهم به فساد مالی مشخص نشده و پلیس رومانی گفته است که به زودی خبر می دهد این فرد به خاطر خودکشی جانش را از دست داده یا از پنجره اتاقش به بیرون پرتاب شده است.

قاضی منصوری

گفتنی است نام غلامرضا منصوری در پرونده عریض و طویل فساد و رشوه اکبر طبری معاون سابق حوزه ریاست قوه قضاییه در دادگاه کیفری تهران در خرداد ۹۹ مطرح شده است. منصوری متهم ردیف نهم پرونده اکبر طبری و از قضات دادگاه بوده که با دریافت نیم میلیون یورو رشوه، از کشور فرار کرد و به رومانی گریخت.

قاضی منصوری با دریافت نیم میلیون یورو رشوه از کشور فرار کرده بود

قاضی منصوری سال ۹۱ در یک ‌هفته، برای ۲۰ روزنامه‌ نگار با اتهام‌های سیاسی قرار بازداشت صادر کرده‌ بود و در سال ۹۷ اخباری مبنی بر حضور او در هانوفر برای “مداوا” منتشر شده بود، هرچند پلیس آلمان در این مورد ابراز بی‌اطلاعی کرد. او پس از انتشار خبر فرارش به آلمان و سپس رومانی ویدیویی از خود در فضای مجازی منتشر کرد و اعلام نمود که قصد دارد به کشور باز گردد اما به خاطر شیوع کرونا و قرنطینه مرزها بسته شده اند.

غلامرضا منصوری وعده داده بود که ظرف دو روز خود را به سفارت کشورمان در بخارست معرفی خواهد کرد اما با گذشت بیشتر از دو هفته خبری از او نشد و حالا خبر مرگ او در رسانه های بین المللی بازتاب یافته است.

غلامرضا منصوری
انتقال جسد غلامرضا منصوری به پزشکی قانونی بخارست

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • ایرانی خرداد ۳۱, ۱۳۹۹

    خدایش بیامرزد مانند تمام روحانیتون عزیز کشورمان زحمات فراوانی کشید

    • fjkd خرداد ۳۱, ۱۳۹۹

      دهنت سرویس ده دیقهست دارم میخندم فقط lololol

    • امیر خرداد ۳۱, ۱۳۹۹

      یعنی عاااااالی بود

  • کودک کار وسرپرست خانواده دهه شصتی قم خرداد ۲۱, ۱۴۰۱

    این خادم، رشو گیر، دنیا طلب، منافع بین، خودخواه، از همه کس طلبدار،… تا جنازه اش رو مردم نبینند باور نمی‌کنند،فکر می‌کنند گفتند و ما باور کردیم که کشته شد، نه بدوت محاکمه الان با پول بیت المال و رشوه داره جزایر قناری صفا میکنه، اونجا فقط پول ملاکه تا بهت پناهندگی بدند، موس از خدا چی میخواد، یک سوراخ برای مخفی شدن، و بابت اون سوراخ راضی میشه کل هزینه بده تا جونش درامان بمانه،

  • عادل انیشتین فروردین ۱۴, ۱۴۰۲

    خدا روحش را همیشه خندان بگرداند ایشان انسان شریفی بودند و هرگز دست رد به دل کسی نمی زدند درآمد سرشاری هم داشتند از بابت حمایت ضابطه ای که از قضات می کنند و اینها از اون شرایط بهره می برند و پولدار میشوند