امشب ۴۰۰۰ تماشاچی مجازی بازی منچستریونایتد در اولدترافورد را می بینند

امشب ۴۰۰۰ تماشاچی مجازی بازی منچستریونایتد در اولدترافورد را می بینند

امشب ۴۰۰۰ تماشاچی مجازی بازیکنان منچستر یونایتد را در اولدترافورد تشویق خواهند کرد. در بازی امشب که دومین رویارویی شیاطین سرخ از زمان آغاز مسابقات لیگ برتر انگلستان به شمار می رود، منچستریونایتد در خانه خود مقابل شفیلد یونایتد قرار می گیرد.

قرار شده که استادیوم اولدترافورد با عکس هایی از هواداران این تیم در سراسر دنیا مزین شود و حالا که امکان حضورشان در استادیوم نیست عکس آنها به نیابت از خودشان در جایگاه ها نصب شود. آخرین بازی منچستریونایتد در خانه، به پیروزی ۲ به صفر آن مقابل منچستر سیتی رقم خورد.

اما اولین بازی این تیم نیز که جمعه شب گذشته مقابل تاتنهام انجام شد با تساوی یک بر یک و در استادیوم خالی به پایان رسید.

در بازی امشب تنها بازیکنان، مربیان و کادر پزشکی و البته خبرنگاران اجازه ورود به ورزشگاه اولدترافورد را دارند. اد وودمن معاون اجرایی تیم منچستر یونایتد در یادداشتی که برای بازیکنان و هواداران تیم نوشته بود در رابطه با عدم حضور تماشاچیان در استادیوم اظهار تاسف کرد.

منچستر یونایتد

او در یادداشت خود گفته بود:

از اینکه امشب میزبان شفیلد یونایتد در اولدترافورد هستیم احساسات مختلفی را تجربه میکنیم. همه در منچستر یونایتد هیجان زده هستند که بار دیگر به رقابت های فوتبال باز می گردند و همزمان از اینکه هوادارانمان نمی توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند ناراحت هستیم. و ما می دانیم که همه در اقصی نقاط دنیا لحظات دشواری را پشت سر می گذارند.

برای آنها که به خاطر کرونا ویروس جان خود را از دست دادند ناراحتیم و به مدافعان سلامت و قهرمانان حوزه بهداشت افتخار میکنیم؛ از پرستاران گرفته تا کارکنان سوپرمارکت ها و داوطلبانی که به جوامع کمک کردند از این برهه حساس و چالش برانگیز عبور کنند.

ما آنچه می توانستیم را از طریق باشگاه و بنیاد منچستر یونایتد انجام دادیم تا از این تلاش ها حمایت نماییم.

من خصوصا به آنهایی افتخار می کنم که داوطلبانه در برنامه های خیریه توزیع غذا، کمک به سالمندان و طبخ ۶۰ هزار وعده غذایی برای کارکنان حوزه سلامت در آشپزخانه های اولدترافورد مشارکت کردند.

امشب ما به عنوان یک باشگاه مراتب قدردانی خود را با نصب پرچم تشکر در جایگاه سر الکس فرگوسن به عمل می آوریم و لوگوی سازمان های بهداشتی را روی پیراهن هایمان نصب خواهیم کرد.

یک نظر

ورود