سرمربی استقلال همه را در اینستاگرام آنفالو کرد

سرمربی استقلال همه را در اینستاگرام آنفالو کرد

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شب گذشته در اقدامی عجیب همه را در اینستاگرام آنفالو کرد. صفحه اینستاگرام فرهاد مجیدی که با نام کاربری Farhaddddddd@ فعال است بالغ بر ۲.۱ میلیون دنبال کننده دارد. آقای مجیدی در این صفحه علاوه بر فعالیت های ورزشی و لحظات ناب فوتبالی، گذری هم به زندگی خصوصی خود دارد و تصاویری از مادر خود و زندگی خصوصی اش را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

بعد از شکست استقلال مقابل فولاد در اهواز بود که فرهاد مجیدی در پستی جنجالی در اینستاگرام از ویلای امیردشت و فوتبال پاک صحبت کرد. وی به نوعی مدعی شد در آن مسابقه در حق تیم وی اجحاف شده اما این بار و بعد از توقف تیمش، در اینستاگرام اقدام عجیب دیگری انجام داد.

سرمربی استقلال که این روزها تحت فشار هواداران قرار دارد، این بار در صفحه اینستاگرامش همه دنبال کنندگان صفحه‌اش را آنفالو کرد! مشخص نیست دلیل این اقدام مجیدی چه بوده اما باید دید در روزهای آینده از این تصمیماتش پرده بر می‌دارد یا خیر؟

گفتنی است تیم استقلال شب گذشته در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاچیان به مصاف تیم سایپا رفت و از آنجا که فرهاد مجیدی در بازیهای قبلی با محرومیت روبرو شده بود بدون حضور مربی خود در مقابل حریف ظاهر شد. در بازی دیشب تیم های استقلال و سایپا به تصاوی یک یک دست پیدا کردند و در نهایت سایپا با یک امتیاز زمین بازی را ترک کرد تا تلاش آبی‌ها برای رسیدن به برد و جبران شکست فولاد بی‌ثمر بماند. احتمالا هم همین تساوی باعث شده که فرهاد مجیدی سرمربی این تیم دست به چنین اقدامی بزند و همه را در صفحه اینستاگرامش آنفالو کند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • m تیر ۱۰, ۱۳۹۹

    بابا یه چیزه عادیه نمیدونم واقعا چرا تو اخبار قرار داید،الان خیلی از سلبریتیا و ورزشکارا فالوبنگشون ۰ هست