سلبریتی هایی که نمی دانستید فرزندان زیادی دارند

سلبریتی هایی که نمی دانستید فرزندان زیادی دارند

بزرگ کردن یک بچه و برآورده کردن همه ی نیازها و خواسته هایش، با همه ی فراز و نشیب های این مسیر به اندازه ی کافی سخت است، چه برسد به بزرگ کردن چندین و چند بچه! با این حال، با آنکه شاید بسیاری ندانند اما برخی از سلبریتی های هالیوودی بچه های زیادی دارند. در ادامه با تعدادی از آن ها آشنا خواهیم شد.

بروس ویلیس: ۵ فرزند

فرزندان سلبریتی ها

بروس ویلیس از همسر اول خود، دمی مور، دیگر بازیگر مشهور هالیوودی، ۳ دختر به نام های رومر، اسکاوت و تلولا دارد. ۲ دختر دیگر او که میبل و ایولن نام دارند، از همسر دوم او، اما همینگ، مدل و بازیگر انگلیسی آمریکایی، هستند.

ادی مورفی: ۱۰ فرزند

ادی مورفی خانواده ی واقعاً پرجمعیتی دارد. مورفی صاحب ۴ پسر و ۶ دختر است که بین ۲ تا ۳۱ سال سن دارند. نام فرزندان او به این ترتیب است: اریک، کریستین، بریا، مایلز، شین، زولا، بلا، انجل، ایزی و مکس. در تصویر بالا می توانید ادی مورفی را در کنار همه ی فرزندانش ببینید که حاصل رابطه ی او با سه زن زندگی اش، ملانی بی، خواننده ی مشهور، تریسی ادموندز و پیج بوچر هستند.

استیون اسپیلبرگ: ۷ فرزند

استیون اسپیلبرگ، کارگردان مشهور و محبوب هالیوود ۴ دختر به نام های جسیکا، ساشا، میکیلا و دستری و ۳ پسر به نام های مکس، تئو و سویر دارد. جسیکا دختر کیت کپشا، همسر فعلی اسپیلبرگ، از ازدواج قبلی او است و مکس پسر اسپیلبرگ از ازدواج قبلی اش با ایمی آیروینگ. تئو و میکیلا فرزند خوانده های اسپیلبرگ و کپشا هستند و ساشا، سویر و دستری، فرزندان خونی آن ها.

مل گیبسون: ۹ فرزند

مل گیبسون از همسر اول خود، رابین دنیس مور، یک دختر به نام هانا و ۶ پسر به نام های ادوارد، کریستین، ویلیام، لوییس، مایلو و توماس دارد. گیبسون یک دختر هم از اوکسانا گریگوریوا، موزیسین روس دارد. فرزند نهم این بازیگر و کارگردان مشهور، پسری به نام لارس جرارد است که مادر او روزالیند راس است.

پیرس برازنان: ۵ فرزند

پیرس برازنان ۴ پسر به نام های دیلن، پاریس، شان و کریس دارد. او یک دختر هم به نام شارلوت داشت که در سال ۲۰۱۳ به دلیل ابتلا به سرطان تخمدان از دنیا رفت. فرزندان برازنان ثمره ی دو ازدواج او، ابتدا با کساندرا هریس و سپس کیلی شی اسمیت هستند.

آنجلینا جولی: ۷ فرزند

آنجلینا جولی احتمالاً مشهورترین مادر پر فرزند هالیوود است. جولی ۳ پسر به نام های مدوکس، پکس و ناکس دارد و ۳ دختر هم به نام های زاهارا، شایلو و ویوین. جز شایلو، ناکس و ویوین که فرزندان خونی او از همسر سابقش برد پیت، بازیگر مشهور هالیوودی هستند، باقی فرزند خوانده های جولی هستند.

کریس جنر: ۶ فرزند

کریس جنر مادر خانواده ی پر جمعیت و پر حاشیه ی کارداشیان – جنر است. او ۶ فرزند دارد که حاصل دو ازدواج او، ابتدا با رابرت کارداشیان و سپس بروس جنر بوده و همگی آن ها شناخته شده هستند: ۵ دختر به نام های کورتنی، کیم، کلویی، کایلی و کندال و یک پسر به نام راب.

جود لا: ۵ فرزند

جود لا ۵ فرزند دارد: ۳ دختر به نام های آیریس، سوفیا و ادا و ۲ پسر که رافرتی و رودی نام دارند. آیریس، رافرتی و رودی، فرزندان لا از همسر اولش، سیدی فراست هستند.

الک بالدوین: ۵ فرزند

الک بالدوین از همسر خود، هیلاریا بالدوین، ۲ دختر به نام های آیرلند و کارمن و ۳ پسر به نام های رافائل، لئوناردو و رومئو دارد.

آرنولد شوارتزنگر: ۵ فرزند

آرنولد شوارتزنگر از همسر سابق خود، ماریا شرایور، ۲ دختر به نام های کاترین و کریستینا و ۳ پسر به نام های پاتریک، جوزف و کریستوفر دارد.

کلینت ایستوود: ۸ فرزند

کلینت ایستوود ۶ دختر به نام های لوری، کیمبر، آلیسون و کاترین و ۲ پسر هم به نام های اسکات و کایل دارد که حاصل رابطه ی او با زنان متعدد زندگی اش، جاسلین ریوز، فرانسیس فیشر، دینا ایستوود، مگی جانسون و روکسان تونیس هستند.

کوین کاستنر: ۷ فرزند

کوین کاستنر از ۳ زن زندگی خود، سیندی کاستنر، کریستین بامگارتنر و بریجت رونی، ۴ پسر به نام های لیام، جوزف، کیدن و هایس و ۳ دختر به نام های آنی، لیلی و گریس دارد.

استینگ: ۶ فرزند

استینگ، موزیسین مشهور، ۲ دختر به نام های میکی و فوژا و ۴ پسر به نام های جو، جیک، جیاکومو و الیوت دارد که ثمره ی دو ازدواج او، ابتدا با فرانسیس توملتی و سپس، ترودی استایلر هستند.

مدونا: ۶ فرزند

مدونا، خواننده ی مشهور، ۴ دختر به نام های لوردس، چیفندو، استر و استلا و ۲ پسر هم به نام روکو و دیوید دارد. جز لوردس و روکو که فرزندان خونی او و حاصل رابطه ی او با – به ترتیب – کارلوس لئون و گای ریچی، کارگردان هالیوودی هستند، مابقی فرزند خوانده های مدونا هستند.

منبع: brightside ، brightside
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود