آخرین اخبار و شایعات در مورد ساخت و زمان انتشار فصل پنجم سریال Money Heist

آخرین اخبار و شایعات در مورد ساخت و زمان انتشار فصل پنجم سریال Money Heist

سریال Money Heist یا همان La casa de papel که در ایران با عنوان سرقت پول شناخته می شود در سال های اخیر از پربیننده ترین و موفق ترین سریال های غیرانگلیسی زبان سرویس نتفلیکس بوده است. در حالی که فصل یا بخش چهارم این سریال مهیج به پایان رسیده، بسیاری انتظار فصل پنجم آن را می کشیدند که شیوع ویروس کرونا در جهان و به طور ویژه در اسپانیا، که سریال در آن ساخته شده، روند تولید را با تعویق مواجه کرد. با کاهش محدودیت ها در اسپانیا، اکنون الکس پینا، خالق سریال Money Heist در یک پست اینستاگرامی خبر از ساخت فصل پنجم سریال داده است.

زمان انتشار فصل پنجم سریال Money Heist

سرویس نتفلیکس هنوز به طور رسمی ساخت فصل پنجم را تایید نکرده اما با توجه به این واقعیت که این سریال یکی از پربیننده ترین سریال های این سرویس استریمینگ است، دستکم برای یک فصل دیگر نیز شاهد ادامه آن خواهیم بود. الکس پینا با گذاشتن تصویری از خود و سگش در دفتر ونکوور مدیا، کمپانی تولید فیلم و سریالی که خود تاسیس کرده، در پست اینستاگرامی خود چنین گفته است: «در حال نوشتن فصل پنجم La Casa de Papel ».

زمان انتشار فصل پنجم سریال Money Heist

او همچنین با اشاره به تی شرتی که در این تصویر بر تن دارد نوشته که این تی شرت ارتباطی با شخصیت توکیو در سریالش ندارد. هنوز مشخص نیست که پینا در حال توسعه فصل پنجم سریال Money Heist است یا سناریو یکی از ایپزودهای آن را می نویسد.

زمان انتشار فصل پنجم سریال Money Heist

در حالی که الکس پینا تا فصل سوم سریال نویسنده یکی از اپیزودها یا تمام آن ها بود، نوشتن هیچ یک از اپیزودهای فصل چهارم را بر عهده نداشت و این بدان معنا بود که پینا در تولید این سریال نقشی کلی تر بر عهده گرفته است. پینا در کنار سریال Money Heist چندین پروژه دیگر را نیز در دست تولید داشته است. او در ماه می تریلر راز آلود White Lines را برای سرویس نتفلیکس ساخت و اسپین آفی از سریال Locked Up که در سال ۲۰۱۵ توسط خودش ساخته شده بود را نیز ساخته که با عنوان Locked Up: The Oasis در اواخر ماه جاری باز هم از سرویس نتفلیکس پخش خواهد شد. او همچنین سریال Sky Rojo را باز هم برای نتفلیکس ساخته که زمان انتشار آن مشخص نیست.

زمان انتشار فصل پنجم سریال Money Heist

با توجه به اینکه فیلمبرداری فصل پنجم سریال Money Heist هنوز آغاز نشده انتظار نمی رود که در سال جاری میلادی شاهد پخش فصل پنجم باشیم. فصل چهارم با سکانسی بسیار هیجان انگیز و جالب به پایان رسید که در آن کارآگاه آلیسیا سیرا مخفیگاه و مرکز فرماندهی عملیات توسط پروفسور را پیدا کرده و اسلحه اش را به سمت او نشانه گرفته است. فصل چهارم Money Heist بیش از ۶۵ میلیون بار در سرویس نتفلیکس دیده شده و همین موضوع نشان از جذابیت این سریال و انتظار برای فصل پنجم دارد. طرفداران سریال بین فصل سوم و چهارم کمتر از ۹ ماه انتظار کشیدند و اگر همین رویه در مورد فصل پنجم نیز دنبال می شد امکان داشت که این فصل از سریال Money Heist در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

زمان انتشار فصل پنجم سریال Money Heist

در این شرایط که هنوز فیلمبرداری های فصل پنجم آغاز نشده، روزنامه مارکا چاپ اسپانیا ادعا کرده که ساخت فصل ششم این سریال نیز تایید شده است اما شورانرهای سریال گفته اند که قدم به قدم پیش می روند و از الان در مورد فصل ششم فکر نمی کنند. علاوه بر این ساخت سریال ها و پروژه های دیگری که به آن ها اشاره شد نیز بر به تعویق افتادن ساخت و به دنبال آن انتشار فصل پنجم این سریال محبوب و دیدنی تاثیر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: ۱۰ نکته جالب در مورد سریال Money Heist محبوب ترین سریال غیرانگلیسی نتفلیکس

کدام یک از شخصیت های سریال جذاب Money Heist را می پسندید؟

منبع: gadgets
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود