کمک جرمی کلارکسون به پسربچه ۵ ساله ای که کالاهای دکه کوچکش به سرقت رفته بود

کمک جرمی کلارکسون به پسربچه ۵ ساله ای که کالاهای دکه کوچکش به سرقت رفته بود

جرمی کلارکسون ستاره برنامه های تلویزیونی بریتانیا قول داده که به پسربچه ای ۵ ساله که دکه کوچکش مورد سرقت قرار گرفته بود کمک کند. این مجری تلویزیونی بعد از خواندن داستان هری کلر و به سرقت رفتن کالاهایش در دکه کوچکش آمادگی خود را برای جایگزینی اقلام به سرقت رفته اعلام کرد. هری کوچولو بعد از اینکه محتویات دکه اش به قیمت ۴۰ پوند به سرقت رفت به شدت ناراحت شده بو تا اینکه مجری برنامه گرند تور در توییتر نوشت: «من همه چیزهایی که دزدیده شده را سرجایش باز خواهم گرداند. لطفا با من تماس بگیر و بعد با هم به دزدها رسیدگی خواهیم کرد».

جرمی کلارکسون

کلارکسون اعلام کرده که وی نیز در مزرعه اش در کلیپینگ نورتون، آکسفوردشایر با موضوع مشابهی روبرو شده و می خواهد که این سرقت را جبران کند. وی در مورد هری چنین گفته است: «او بچه بسیار جذابی است و من هم یک دکه کوچک در دو سه ماه اخیر در ورودی خانه ام داشته ام که درست مانند او تخم مرغ در آن می فروختم. بسیار ناراحت کننده است وقتی که افراد به آنجا رفته و بدون گذاشتن پول، تخم مرغ ها را بر می دارند. می دانم که احساس او چطور است در حالی که من ۶۰ سال سن دارم و او تنها ۵ سال. واقعاً برایش غمگین هستم به همین دلیل هر چیزی که از دست داده را به او بازگردانده و مقداری شکلات نیز برایش می خرم».

جرمی کلارکسون

وقتی از جرمی کلارکسون در مورد صحبتش با سارقان پرسیده شد، وی در پاسخ به سراغ تهدید مشهور لیام نیسن در فیلم Taken رفت: «در طی سال ها من به یک سری مهارت های بسیار خاص دست یافته ام و تو را خواهم یافت و تو را داخل کمباین خود خواهم انداخت». وی در ادامه چنین گفت: «این مزرعه داران با شرایط سختی مواجهند و سپس یک آدم نادان از راه رسیده و بخشی از درآمد آن ها را به سرقت می برد، این ناراحت کننده است». در ادامه این ماجرا، جرمی کلارکسون قصد دارد خانواده هری را به فروشگاه مزرعه ای خود دعوت کند. رُزی ۳۵ ساله که مادر هری است گفته است که از پیشنهاد کلارکسون برای پرداخت هزینه کالاهای دزیده شده پسرش بسیار خرسند بوده و به او پیشنهاد کرده که بخشی از این کمک را صرف امور خیریه کند».

جرمی کلارکسون

بعد از این ماجرا، هری در رسانه های اجتماعی و به خصوص فیسبوک بسیار مشهور شده و کاربران برای حمایت از هری اعلام آمادگی کرده اند. هری در دکه کوچک خود تخم مرغ، شیر بز، صابون، رژ لب و برخی کالاهای دیگر می فروشد. وی در مورد سرقت از دکه اش چنین گفته است: «من مغازه ام را از دست دادم و واقعاً غمگین هستم. من خوشحال کردن مردم را دوست داشتم. هنوز هم می خواهم مغازه دار باشم زیرا می خواهم صابون های مادرم را بفروشم. می خواهم با این موضوع کنار بیایم».

بیشتر بخوانید:

منبع: thesun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • علیرضا تیر ۳۰, ۱۳۹۹

    آفرین کاری خیلی قشنگیه سلبریتی های ماهم به جای کمک سایت قمار تبلیغ میکنن