کرونا آیشواریا رای را به بیمارستان کشاند

کرونا آیشواریا رای را به بیمارستان کشاند

آیشواریا رای باچان، ستاره ی سینمای بالیوود و ملکه زیبایی سابق دنیا، به همراه دختر ۸ ساله اش، آرادیا بعد از گذشت نزدیک به یک هفته از معلوم شدن ابتلای آن ها به ویروس کرونا، به بیمارستانی در بمبئی منتقل شده است.

کرونا آیشواریا رای را به بیمارستان کشاند

همسر او، آبیشک باچان و پدر همسرش، آمیتا باچان هم به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در همان بیمارستان به سر می برند. خانواده ی باچان مشهورترین چهره هایی هستند که تا به حال در هند به این بیماری مبتلا شده اند، کشوری که حالا بیشتر از یک میلیون نفر در آن گرفتار این ویروس هستند.

روز شنبه حال آیشواریا رای، ملکه زیبایی سابق که به یکی از برجسته ترین بازیگران هند تبدیل شده و دخترش به دلیل ابتلا ویروس کرونا رو به وخامت گذاشت.

آن ها پیش از این در قرنطینه ی خانگی به سر می بردند اما به گفته ی رسانه های هندی، روز جمعه به دلیل «تنگی نفس» به یکی از بیمارستان های بمبئی منتقل شدند.

این بیمارستان حال مادر و دختر را خوب توصیف کرده است.

آمیتا باچان ۷۷ ساله و پسرش، آبیشک ۴۴ ساله در بخش ایزوله ی بیمارستان به سر می برند. بیماری این پدر و پسر مشهور هند در زمان ورود به بیمارستان، خفیف توصیف شده بود.

هیچ خبر جدیدی در مورد وضعیت سلامتی آن ها منتشر نشده است اما آبیشک همچنان در توییتر فعال است.

او روز جمعه در توییتی اینگونه نوشت: «شما نزدیکان و عزیزان ما، دعاگویان ما، هواداران ما، چه در دوران خوشی و چه در دوران بیماری همیشه عشقی بی حد و حصر به ما بخشیده اید.»

آیشواریا رای در سال ۱۹۹۴ موفق به دریافت تاج ملکه زیبایی شد و از آن زمان به یکی از مشهورترین چهره های سینمای بالیوود تبدیل شده است. رای همواره در مراسم های فرش قرمز جشنواره ی فیلم کن حضور داشته است. او در سال ۲۰۰۷، با آبیشک باچان ازدواج کرد.

باچان بزرگ که در هند از شهرت و محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است، بیشتر از ۴ دهه در صنعت سینما فعالیت داشته است.

او در سال ۱۹۹۹ در نظرسنجی آنلاین بی بی سی عنوان «بازیگر نسل هزاره» را دریافت کرد و اولین بازیگر هندی ای بود که مجسمه ای از او در موزه ی مجسمه های مومی مادام توسو ساخته شد.

به گفته ی مقامات هند، در دهلی نو، پایتخت هند تا به حال بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و هر روز بیشتر از ۱،۲۰۰ بیمار جدید شناسایی می شود. این ویروس تا به حال بیشتر ۵،۵۸۲ قربانی در پایتخت هند داشته است.

در مجموع تا به امروز ۱/۳ میلیون نفر در هند به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده و ۲۶ هزار نفر نیز بر اثر آن جان خود را از دست داده اند.

منبع: theguardian
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود