دختر مغول، دومین زن درازپای دنیا که عاشق پاهای درازش است

دختر مغول، دومین زن درازپای دنیا که عاشق پاهای درازش است

رنتسنخورلو باد یا همان رن، دختر مغولستانی تبار ساکن آمریکا این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. علت این مسأله هم پاهای بلندبالای او است که طول آن ها به تنهایی به بیشتر از ۱۳۰ سانتیمتر می رسد. همین ویژگی رن را به یکی از درازپا ترین زنان دنیا بدل کرده است. رن گرچه به خاطر همین ویژگی دوران کودکی و نوجوانی سختی داشته اما او بالاخره توانست زیبایی طبیعی اش را بپذیرد و به آن عشق بورزد.

در ادامه با او بیشتر آشنا خواهیم شد.

رن باد ۲۹ ساله یکی از بلندترین پاهای دنیا را به طول ۱۳۴/۵ سانتیمتر دارد. یک ضرب المثل معروف انگلیسی هست که می گوید همه ی چیزهای خوب دنیا کوچک اند. اما رن باد معتقد است همه ی چیزهای خوب دنیا درازند.

پیدا کردن شلوار یا دامن مناسب برای رن یک دردسر تمام عیار به نظر می رسد. رن در حال حاضر در شهر شیکاگوی آمریکا زندگی می کند اما در اصل متولد مغولستان است. او در کودکی از قدش خجالت می کشید و با این مسأله مشکل داشت. رن از ظاهرش راضی نبود اما وقتی بزرگ تر شد این احساس بالاخره جایش را به اعتماد به نفس داد.

او حالا زیبایی اش را پذیرفته و دوست دارد با پوشیدن کفش های پاشنه بلند و لباس های کوتاه آن را دوچندان کند. جمله ی معروفی هست که می گوید چرا باید تلاش کنید خودتان را همرنگ جماعت کنید در حالی که اصلاً زاده شده اید که متمایز باشید. این جمله گویی شعار زندگی رن است.

رن ژن قدبلندی را از پدر و مادرش به ارث برده؛ پدرش نزدیک به ۲ متر و مادرش حدود ۱۸۵ سانیمتر قد دارد. او می گوید داشتن قدی اینچنین بلند هم مزایایی دارد و هم معایبی. جدا از دردسرهای خرید لباس، سر رن اغلب با درگاه های کوتاه برخورد می کند، اما در عین حال می تواند هر چه که از قفسه های بلند نیاز داشته باشد را به راحتی بردارد.

رکورد درازپا ترین زن دنیا در حال حاضر در اختیار زنی روسی به نام اکاترینا لیسینا است. قد پاهای او و رن تقریباً یک اندازه است، با این تفاوت که طول پاهای رن یک اینچی کمتر است. به همین دلیل رن احتمالاً دومین زن درازپای دنیا محسوب می شود. البته او هنوز درخواستی برای ثبت نام خود در کتاب رکوردهای جهانی گینس نداده است.

رن می گوید: «عاشق پاهای بلندم هستم و فکر می کنم من را زیباتر می کنند.»

رن صفحه ی پرطرفداری هم در اینستاگرام دارد که هر روز به تعداد دنبال کننده های آن افزوده می شود. اینستاگرام رن بیشتر از ۱۲ هزار دنبال کننده دارد.

بیشتر بخوانید:

زن میانماری که ادعا می‌کند دور کمرش فقط ۳۴ سانتیمتر است

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود