تصاویری از خانه ۴۰ میلیون دلاری جدید جنیفر لوپز و الکس رودریگز

تصاویری از خانه ۴۰ میلیون دلاری جدید جنیفر لوپز و الکس رودریگز

جنیفر لوپز خواننده مشهور آمریکایی و همسرش الکس رودریگز خانه ۴۰ میلیون دلاری جدیدی در جزیره ستارگان میامی خریده اند که ۱۰ اتاق خواب و ۱۲ سرویس بهداشتی دارد. خانه لوکس جنیفر لوپز ۳۷۰۰ متر مربع مساحت دارد و حیاط آن در زمینی به ابعاد ۳۴ هکتار بنا شده است که استخری بسیار زیبا با مناظر جذاب و یک اسکله خصوصی را در دل خود جای داده است.

جنیفر لوپز ۵۱ ساله و همسر ۴۵ ساله اش اما تنها یکی از زوج های ثروتمند ساکن جزیره ستارگان میامی هستند؛ منطقه ای که هنرمندان، صاحبان کسب و کار و  میلیاردرهای آمریکا را در خود جای داده است. از جمله امکانات خانه لوکس جنیفر لوپز میتوان به سونا و جکوزی، اسکله خصوصی، آبشار مصنوعی، آلاچیق و فضای نشستن و بسیاری امکانات تفریحی دیگر اشاره کرد.

خانه لوکس جنیفر لوپز
نمای هوایی از خانه لوکس جنیفر لوپز

طبق اطلاعات مندرج در وبسایت خرید و فروش خانه Realtor.com خانه جنیفر لوپز دارای سنگ فرش بسیار نفیس، دیوارهای گچ کاری شده ونیزی و حتی یک آسانسور است.

خانه لوکس جنیفر لوپز
این خانه یک اسکله خصوصی برای خود دارد

علاوه بر امکاناتی که به آنها اشاره کردیم اتاق پذیرایی این خانه به یک اتاق ناهارخوری خصوصی باز می شود که برای خود آشپزخانه، کتابخانه و اتاق های جداگانه دارد و از همانجا میتوان به استخر خانه نیز دسترسی داشت.

در طبقه دوم خانه لوکس جنیفر لوپز سوئیتی با اتاق نشیمن، دفتر کار و دو تراس بزرگ طراحی شده که هر کدام چشم اندازهای زیبای خود را دارند.

سوئیت موجود در طبقه دوم دارای سرویس بهداشتی اختصاصی خود است که یک حمام شیشه ای و کمد لباس بسیار بزرگ و همچنین جکوزی سفارشی سازی خود را دارد.

در این بنای لوکس خانه ای هم برای مهمان ها طراحی شده که دو اتاق خواب و دو اتاق ویژه کارکنان دارد و یک رختشویخانه نیز در آن به چشم می خورد.

شاید بد نباشد اشاره کنیم که جنیفر لوپز تاکنون سه مرتبه دیگر ازدواج کرده (با مارک آنتونی، Ojani Noa و کریس جود) و آخرین طلاقش مربوط به سال ۲۰۱۴ از مارک آنتونی می شود. این هنرپیشه و خواننده آمریکایی که ثروت خالصش برابر با ۴۰۰ میلیون دلار برآورد شده است مدتی پیش با الکس رودریگز بازیکن مشهور بیسبال نامزد شد و قرار است بعد از ازدواجشان همراه با چهار فرزند خود به خانه جدیدشان نقل مکان کنند (دو دختر جنیفر به نام های مکس و امی و دو دختر الکس به نام های ناتاشا و الا).

روردیگز که پیشتر بازیکن بیسبال بود صاحب یک کارخانه تولید نوشیدنی است و یک شرکت سرمایه گذاری به نام A-Rod Corp  دارد.

 

بیشتر بخوانید:

مادرخوانده کوکائین جهان که جنیفر لوپز نقش او را بازی خواهد کرد

ازدواج چهره های هنری و ورزشکاران با هم؛ از جنیفر لوپز تا دیوید بکهام

منبع: thesun
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود