جزییاتی از ادعای تجاوز سریالی کیوان امام‌ وردی به دختران دانشگاه تهران [دستگیر شد]

جزییاتی از ادعای تجاوز سریالی کیوان امام‌ وردی به دختران دانشگاه تهران [دستگیر شد]

کیوان امام وردی نام پسر دهه هفتادی است که گویا دانش‌آموخته رشته باستان شناسی دانشگاه تهران بوده و اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشت و بر اساس ادعاها با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال های اخیر، به تعداد قابل توجهی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.

داستان تجاوز سریالی و ادعایی کیوان امام وردی به شماری از دانشجویان دختر دانشگاه تهران در سال های اخیر، از دیشب بازتاب های گسترده ای در رسانه های فارسی زبان و شبکه های اجتماعی ایرانیان داشته است.

اکنون در توییتر، هزاران توییت توسط قربانیان و حامیان قربانیان تجاوز کیوان امام به دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به راه افتاده که گویا مسئولان دانشگاه تهران نیز قول پیگیری و بررسی اتفاقات صورت گرفته و انتقال موضوع به قوه قضاییه را داده اند. داستان تجاوز سریالی به دختران و زنان، اکنون به قلب پایتخت و دانشجوان دانشگاه تهران رسیده و به نظر می رسد که باید از جنبه های مختلفی مورد واکاوی قرار بگیرد.

داستان، آشنا و تکراری است. پسری با چرب زبانی، راه اندازی کانال در تلگرام و اینستاگرام و رایزنی با دختران مختلف و برگزاری تورهای گردشگری و ایرانگردی، دختران دانشجو را اغفال کرده و آنها را برای نوشیدنی الکلی، به خانه اش دعوت میکرده و پس از مست کردن آن ها و بیهوش شدن قربانی، به آن ها تجاوز می کرد.

در تصاویری که قربانیان از چت های کیوان امام با آن ها در تلگرام و اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند، نوع مهندسی اجتماعی کیوان امام وردی در جذب نظر دختران قربانی به نمایش گذاشته شده است. برخی از قربانیان کیوان امام وردی با انتشار تصاویر چت های مشترک با او و توییت هایی گفته اند که او آن ها را اغفال میکرد و پس از مدتی که به هوش می آمدند، متوجه می شدند که کار از کار گذشته و برهنه روی تخت هستند. البته برخی از قربانیان نیز به دلیل جثه کوتاه کیوان امام وری ، توانسته اند از شکارگاه او فرار کنند.

یکی از قربانیان تجاوز کیوان امام وردی در توییترش نوشته است که کاش فقط به من تجاوز کرده بود! او اکنون به خیلی از دانشجویان دختر تجاوز کرده و مشابه سناریو من برای آن ها رخ داده است. کیوان امام وردی بر اساس روایت هایی که دختران دانشجوی دانشگاه تهران به اشتراک گذاشته اند، تا کنون به ده ها دختر تجاوز کرده است.

کیوان امام وردی
تصویری از چت های اینستاگرامی و تلگرامی کیوان امام وردی با قربانیانش
کیوان امام وردی
تصویری از چت های کیوان امام وردی با یکی از قربانیان

هشتگ #کیوان_امام در توییتر در حال ترند شدن است و امیدواریم مسئولان قضا برای شناسایی و دستگیری این فرد متجاوز اقدام کنند. سفرهای تفریحی و علمی و گردشگری در تهران تا جزیره قشم و کیش، ابزاری برای کیوان امام وردی بود تا قربانیان را شناسایی و آن ها را به دام بیاندازد.

اینستاگرام کیوان امام وردی بیش از ۲۰۰۰ دنبال کننده دارد و به صورت خصوصی است و در نشانی: @keyvanemam قرار دارد. تلگرام و اینستاگرام و واتس آپ این فرد همچنان فعال است. برای پیدا کردن هشتگ های ترند شده در توییتر بایستی به نشانی : twitter.com/hashtag مراجعه کنید. کیوان امام وردی از دیشب، کلیه تصاویر ایرانگردی خود را که در تلگرام به اشتراک گذاشته بود پاک کرده است.

درباره تجاوز سریالی و مخ زدن های کیوان امام وردی و اغفال دختران توسط این پسر تهرانی، نظرات و دیدگاه ها بسیار است. بعضی معتقدند که دختران با اطلاع خودشان به خانه وی رفتند اما اغفال شدند. بعضی ها هم می گویند که او کاملا دختران را اغفال کرده و آنهارا پس از بیهوشی، مورد تجاوز قرار داده است.

تجاوز سریال کیوان امام وردی به ده ها دانشجوی دختر دانشگاه تهران، حرف و حدیث ها درباره بند ت ماده ۲۲۴ قانون مجازات اسلامی که درباره تعریف تجاوز جنسی است را افزایش داده است. تجاوز جنسی در فقه و قوانین کیفری ایران، با تشدید مجازات همراه است.

بعضی هم می گویند او متجاوز نیست. چون دختران با اطلاع و آگاهی به شکارگاه او رفته اند و پس از طرح دوستی که مشخص نیست چه مدتی به طول انجامیده، با وی ارتباط داشتند و اکنون که تجاوز، ترند شده، ابراز انزجار می کنند. بعضی ها هم معقدند که چرا دختران قربانی تجاوز این پسر، تا کنون سکوت کرده اند؟ آیا از چیزی وحشت داشته اند؟ خلاصه سناریوها و پرسش های زیادی مطرح شده است که باید برای دریافت پاسخ، منتظر دریافت داده های بیشتر بود.

 

به روز رسانی

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری کیوان امام وردی خبر داد. وی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت های متعددی روبرو شدند که نشان می داد فردی به نام “ک.الف” با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حجم شکایت ها و جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می برد، بیان داشت: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

 

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۷۲ نظر

ورود

  • منظوری شهریور ۱, ۱۳۹۹

    رفتن خونه پسره، مست هم کردن همچین میگن اغفالمون کرده که انگار بچه ۵ ساله هستن.

    • Hosain L شهریور ۴, ۱۳۹۹

      دقیقا، از قدیم گفتن کرم از خود درخته! این هرزه‌ها همون‌هایی هستن که به مدافعین حجاب و حیا میگن شما ذهنتون خرابه! همون‌هایی هستن که میگن دلت پاک باشه! همون‌هایی هستن که مدافع بی بند و باری به اسم آزادی هستن! همون چشم و دل سیر‌ها هستن! همون روشنفکرانی(روغنفکر!) هستن که به مخالفان بی‌حجابی میگن عقب مونده! همون‌هایی هستن که وقتی حرف حجب و حیا میشه میگن برید به اختلاس‌ها رسیدگی کنید! الان هم دادگاه کشور به جای رسیدگی به شکایت این هرزه‌های بی شرم و حیا که قوانین و دین بر حق کشور رو قبول نداشتن و نقضش کردن، باید به مسائل مهمتری همچون اختلاس‌ها بپردازه!

      • امین شهریور ۴, ۱۳۹۹

        کاملا موافقم
        فقط ادعای روشنفکری میکنن
        وقتی حرف از حیا میزنی میگن بزار دم کوزه آبشو بخور

      • لیلی شهریور ۴, ۱۳۹۹

        ها ها ها خیلی خوشم اومد ..مخصوصا از خط آخر…. اره والله… الان باید به مسائل نهمتر مثل اختلاس بپردازیم چون خودشون اینطور میخواستن همیشه ها ها ها

      • صبور شهریور ۴, ۱۳۹۹

        خیلی احمقی

      • ممد شهریور ۵, ۱۳۹۹

        همه که مثل شما عاقل و بالغ نیستن و عاقبت کارشون رو نمیدونن
        اینهایی که میگی هرزه ، فقط یه دختر بی تجربه یا بهتره بگم نپخته بودن که به راحتی میشه گولشون زد و بهشون تجاوز کرد !!!
        سعی همیشه خودتو برای یه لحظه هم شده بزاری جای قربانی و از نگاه اونها قضاوت کنی

      • سعید شهریور ۵, ۱۳۹۹

        دمت گرم. خوب گفتی. لایک داری والّا

      • جام شهریور ۶, ۱۳۹۹

        ایشالله پ کرم بیافته به جون درختای خودت نا دیگه اینجوری راجع به دخترای مردم حرف مفت نزنی

      • مهوش مهر ۲۸, ۱۳۹۹

        آهای تویی که پسری دوست شما دعوتتون کنه خونش اما بهت خواب آور بده بهت تجاوز کنه بازمیگی هرزه ای ؟؟؟هرزه تویی که دوستی ساده رو مصادف با تن فروشی وهرزگی میدونی .کمی فکرکنی میفهمی .

    • هادی شهریور ۴, ۱۳۹۹

      چند سال پیش در یکی از شهرستان ها چند مرد و پسر به یک دختر تجاوز کردن
      دختر با یکی از پسرها دوست بود و میخواسته فقط با اون رابطه داشته باشه،ولی یهو بقیه پسرها هم میان و ….
      قاضی حکم چند ضربه شلاق و چند ماه تبعید برای پسرها داد،چرا؟
      چون دختر قبلا سابقه این کارها رو داشته و با رضایت خودش به خونه اون پسر رفته و حکم از آدم ربایی و تجاوز به رابطه نامشروع تقلیل پیدا کرد که درستم بود.
      قاضی میگفت اگه دختر سابقه هیچ گونه رابطه و دوستی نداشت و با اختیار خودش نرفته بود،حکم مردها اعدام بود،که به نظر منم این حکم درست بوده
      باید یه فرقی باشه بین کسی که خودش با میل خودش و اختیار رفته و با کسی که به زور بردنش…
      نمیشه که هر کاری بخوای بکنی،بعدم بگی گول خوردم،اغفال شدم،نمیخواستم…..
      حیا و عفت همینه
      البته منکر جرم پسر نیستم که باید حتما زندان و تنبیه بشه ولی دخترا هم علیه السلام نبودن

      • صبور شهریور ۴, ۱۳۹۹

        دوتا موضوع جدا چه ربطی داره ابن آقا چوب خطش مر تر از این حرف هاست

      • مهوش مهر ۲۸, ۱۳۹۹

        جناب دختری که با یه نفرهست یعنی علاقه منده ونیتش موندگاری وازدواجه .مگه زن هایی که ازدواج میکنن بایه نفرنیستند؟؟شما میگین به این زن متاهل مردای دیگه تعرض کننند چون تجربه بودن بایه مرد رو داره .؟؟؟شعور شما ونفهمیتون اینه که بایدبدونین یک زن همیشه با یه مرد میتونه به اختیارخودش باشه .قرارنیست دیگران بهش تجاوزکننن اگر عدالت وقضاوت صحیح باشه اینه که پسری که ازاعتماد دختر سواستفاده کرده و تمامی متجاوزان شلاق زده بشن تا هیچ مردی به خوداجازه مخ زنی وفریب دختر به اسم ازدواج نباشه چون قانون از زن حمایت میکنه. وقتی قانون طرف متجاوزو بگیره متجاوز همین شکلی دامشو پهن میکنه.ماهرچه خوردیم ازقانون خوردیم چون ساپورت کننده مجرماست نه قربانی ها

    • زهرا شهریور ۴, ۱۳۹۹

      یه سری از خانمها و یه سری آقایون اومدن و از کار دختری که خونه پسر رفته دفاع کردن
      و به کسانی که دختر را تقبیح کردن و به کار دختر ایراد گرفتن،تاختند
      این افراد از قشر همون دختر و پسرها هم از قشر پسرهایی هستند که با رضایت دختر ،یه سری کارهایی میکنند که خودشون ترجیح میدن خواهر خودشون دنبال اون کارها نره، فقط واسه بقیه دخترا تریپ آزادی و روشنفکری برمیدارن.
      اینها در این طرفداری ذینفع اند وگرنه کاری که مشخصا خلاف اخلاقه جای طرفداری نداره

      • ۱۳۴ شهریور ۵, ۱۳۹۹

        شما اصلا میدونی تجاوز چیه؟
        جرم این آقا چیه؟
        یک فرد حق نداره چه در خانه چه در بیرون خونه بدون رضایت فردی با آن شخص رابطه داشته باشه
        اون قربانی ها رضایت بر حضور در خانه ای که مالک راضی بر حضور آنان بود داشتند
        این قسمت هیچ اشکالی نداره
        ولی تعرض در هر مکانی تعرضه و ربطی به مکان آن شخص یا پوشش ان شخص نداره
        این مجرم رو اگه انقدر مظلوم میبینید ببریدش تو خونه خودتون
        چون جامعه این جور افراد رو خطری برای مردم و آسایش مردم میبینه

    • زهرا شهریور ۴, ۱۳۹۹

      و البته اون آقایونی که از کار این دخترا حمایت میکنن میخان که رفتن به خونه پسر یه وقت بد جا نیفته بین دخترا و بگن همه پسرا مثل هم نیستن که یه موقع نون خودشون آجر بشه……..

      • سمیرا شهریور ۵, ۱۳۹۹

        اتفاقا مغز های زنگ زده اصلی بعد این حادثه بیشتر در نظر مردم آشکار شدن
        من بعد این اتفاق رو حقوق زنان بیشتر دقت کردم و فکر کنم خعلی از مسائل رو از زاویه دیگه ای بهش نگاه کردم و باعث شد خیلی از افکار پوسیده ام رو بریزم دور

    • حسن اکبری شهریور ۴, ۱۳۹۹

      در بین باستان شناسها کم نیستن همچین افرادی نمونه آن شخصی به اسم مرتضی حصاری که استاد دانشگاه هست و با وقاحت تمام به تعداد زیادی دختر تجاوز کرده و با توسل به قدرت و اینکه استاد راهنما هست دانشجویان خودش رو مجبور به هر کار کثیفی میکنه

      • salim شهریور ۵, ۱۳۹۹

        استادت نمره ات رو نداده تو هم دیدی آب گل آلوده بذار ما هم ماهیمون رو بگیریم؟ ا

    • ... شهریور ۵, ۱۳۹۹

      تو که کل داستان هر چهل نفر رو نمیدونی.قبل از اینکه دیگران رو بدون مدرک کافی قضاوت کنی حرفتو مزه کن بعد بگو.سر بی گناهو الکی بدون دیدن تمام شواهد نبر
      تو که نمیدونی چه اتفاقی افتاده که
      الان آدم خونه خیلیا میره باید همه اونا به آدم تجاوز کنن؟
      استدلالاتون فقط….

  • Afi شهریور ۲, ۱۳۹۹

    دختره پا میشه میره خونه پسره دوتاشون تنهایی چیکار کنن؟
    نماز بخونن یا ازدواج کنن؟
    جوری میگید اغفال کرده انگار اسلحشه گذاشته رو سرش برده خونه تجاوز کرده،به زور نبرده که،دخترا خودشون زحمت کشیدن رفتن خونه پسره.
    ببین اون دخترا چجور دختری هستن که پامیشن میره خونه یه پسر.اون دختر که میره خونش بهش تجاوز هم نشه توافقی قبول میکرد.
    لطفا هردو طرف قضیه رو ببینید و بگید

    • دختر شهریور ۲, ۱۳۹۹

      ببین آقای محترم مسئله تجاوز هست، اگه به دختر پیشنهاد میداد بیا با هم باشیم و اونم قبول میکرد این یه مسئله ی دیگه بود، اگه همین بلا سر خواهر خودت بیاد بازم با این لحن وقیح میگی «فکر کن چه دختری بوده؟» هر دختری هم که بوده گول خورده، این گول خوردنه توی یه روز دو روز نبوده توی چندین ماه بوده و خودت هم خوب میدونی شما آقایون چطوری بلدین با چرب زبونی طرف رو خام کنین پس بهتره چشماتو وا کنی

      • وحید شهریور ۲, ۱۳۹۹

        کاری با گناهکار یا بیگناه بودن این آقا ندارم ولی خیلی خوب می دونیم شما خانمها چطور بلدین با فریب و نیرنگ و بیگناه جلوه دادن خودتون از عواقب و مسئولیت کارهاتون فرار کنید و حتی عوایدی هم کسب کنید. الان این مثلا جنبش metoo هم که در خارج راه افتاده درصد زیادیشون فقط دنبال کسب پول و شهرت هستند. پروپاگاندای فمینیسم هم کاری کرده که کافیه یک زن صرفا ادعا کنه که مثلا مورد آزار و اذیت قرار گرفته، همه رسانه ها شروع میکنند به پروبال دادن به داستان و حتی عوامل قضایی هم تحت تاثیر این جو قبل از بررسی موضوع طرف رو پیشاپیش گناهکار می دونند.

        • صبور شهریور ۴, ۱۳۹۹

          جنبش می تو زمانی مسخره هست که یک نفر بدون مدرک بیاد بگه ولی ایت شاکی ها همه متن و پیام داشتند و یک نفر نبودند چند نفر بودن و بین این شاکی ها پسر ها هم بودن نکنه اون ها هم فریب و نیرنگ کردن یا دلبری ?فعلا که ایران با جنبش می تو کاری نداره چون اینجا امثال طوسی آزاد می گردند بماند خبر ها آقای افشین پرورش خودش رفته سراغش و پیدا کرده گذاشته که حتی بقیه رو با سللح سرد تحدید می کرده لامصب شاکی یکی بود می گفتیم دروغ بیست و یک نفر همه خرابن همین جنبش و فمنیست نبود معلوم نیست چه کسای دیگه زیر دست این طرف نمی رفتند

          • وحید شهریور ۴, ۱۳۹۹

            اسکرین شات گرفتن ار مخ زدن پسره توی اینستا پس یعنی بهشون تجاوز شده؟ چه مدارک محکم و مستدلی! چه دخترهای پاک و معصومی! خودتون خندتون نمیگیره از این حرفها؟ فکر می کنید کسی دخترهای این دوره و زمونه رو نمیشناسه یا اینکه اینقدر ادا در آوردین خودتون هم باورتون شده که مظلوم و قربانی هستین؟ فعلا که همین فمینیسم و “جنبش” می تو گندش در اومده. به جز یک عده عقده ای جنسیت زده کسی روی خوش بهشون نشون نمیده. لابد فکر کردی چون رسانه ها خیلی تحویلشون میگیرن نظر مردم هم نسبت بهشون مثبته؟

          • صبور شهریور ۵, ۱۳۹۹

            اسکرین شات از متن ها فقط یه نمونه بوده یوزارسیف پاکدامن! ،

        • صبور شهریور ۵, ۱۳۹۹

          بعدش حرفم درست بخوان چی گفتم بعد بیا دوباره حرف های قبلیت بزن که جوابش بهت داده بودم اون هم اینکه طرف چندین نفر شاکی خصوصی داره که همه هم خونه اشون نرفته بودن ! بلکه رو در رو تحدید شده بودن آره سی نفر میان دروغ میگن! چون عقلشون از دست دادن خودشون تو همچنین مملکتی بی آبرو کنند! بعد منظور از مردم فقط خودتی ؟؟! فعلا که نظرات مردم مثبته اگر مثبت نبود هیچکس استفاده نمی کرد حتی تو توییتر خیلی از آقایون اومدن از تجربه هاشون درباره تجاوزی که بهشون شده گفتن نکنه این ها هم مظلوم نما بودن خنده ات نمی گیره? ۱۲۰۰۰ نفر از آقیون اومدن از سو استفاده هایی که ازشون شده گفتند این جنبش فقط برای زن ها نبود نمونه اش اون پسری که از دست درازی کیتی پری گفته بود ، بعدش همین جنبش نمیاد با حرف یک نفر طرف از کار و زندگی بندازه یا طرف باید مدرک ارائه کنه یا چند تا شاکی خصوصی داشته باشه وگرنه دادگاه قبول نمی کنه حتی تو فمنیستی ترین کشور مثل سوئد دادگاه برگذار می کنند تا مطمئن باشند طزف بدون مدرک مجازات نشه همین طوری طرف از کار بر کنار نمی کنند که! بعد شما نگران نباش ایران کاری به می تو و فلان فلان نداره طوسی که چهار تا شاکی داشت آزاد شد این هم قدرت و خرش بره آزاد میشه ، حالا مگه گفتم من مظلوم و قربانیم اگر ناراحتی میگم تو مظلومی معلوم نیست از کجا ناراحتی که گیر دادی آره بین هفت میلیارد آدم اگر یک میلیاردش خانم باشند همه رو توانستی یک شبه بشناسی !?والا تو حتی نمی دانی من کیم پس خودت زیاد خسته نکنه پسر جون

          • پویا شهریور ۵, ۱۳۹۹

            کسایی مثل تو که نمیتونند مثل آدم تهدید رو درست بنویسند حق ندارند راجب همچین مسائلی اظهار فضل کنند!!
            معلومه خیلی هم بیکاری که ۲۴ ساعته تو این صفحه نشستی منتظری یکی کامنت بزاره تو بپری بهش?

        • M شهریور ۵, ۱۳۹۹

          میدونی چیه؟
          شما و امثال شما میخواید این فرد مجازات نشه تا شما هم بتونید با خیالت راحت همین کار ها رو تکرار کنید ولی کور خوندید
          ما ساکت نمی نشینیم

          • سلیم شهریور ۶, ۱۳۹۹

            ما دنبال اجرای عدالتیم. اگر این فرد جرمی انجام داده باید مجازات بشه. ولی شما و امثال شما دنبال این هستین که طرف رو هرطور شده محکوم کنید و نشون بدین که دخترها هیچ نقش و مسئولیتی در این مسائل ندارند تا از این به بعد راحت هر کاری دلتون خواست بکنید و بعد اگر ارتباطتون اونطور که دوست داشتین پیش نرفت (مثلا ولتون کرد رفت سراغ یکی دیگه) خودتون رو بیگناه و اغفال شده نشون بدین و طرف رو به تجاوز متهم کنید. ولی کور خوندین ما هم ساکت نمیشینیم. اون مردهایی هم که از این کارتون حمایت می کنند یا احمقند و نمیبینند وضعیت کشورهای مثلا جهان اول به کجا رسیده یا میگن گور بابای بقیه فعلا بذار ما با این حرفها مخ دخترها رو بزنیم.

          • سلیم شهریور ۶, ۱۳۹۹

            ما دنبال اجرای عدالت هستیم. اگر این فرد جرمی مرتکب شده باشه باید مجازات بشه. ولی شما فقط دنبال محکوم کردن طرف هستین تا نشون بدین دخترها در این مسائل تقصیر و مسئولیتی ندارند و همیشه قربانی هستند. اینطوری هر کاری دلتون خواست می کنید و بعدش اگر رابطه طوریکه فکر می کردین پیش نرفت (مثلا طرف ولتون کرد رفت سراغ دختر دیگه) خودتون رو بیگناه و اغفال شده نشون میدین و طرف رو به تجاوز متهم می کنید. ولی کور خوندید ما هم ساکت نمیشینیم. مردهایی هم که از این قضیه حمایت می کنند یا اینقدر ابلهند که نمیبینند کشورهای مثلا جهان اول به کجا رسیدند یا مثل همین پسره فقط به خودشون فکر می کنند و میگن بذار فعلا با این حرفها مخ دخترها رو بزنیم.

        • سیدمحمدرضا شهریور ۶, ۱۳۹۹

          امان از بیشعوری
          بی عقلی
          نفهمی
          و یک دنیا کمبود ما ایرانیها
          شدیم یه ملت پر از بغض و کینه
          در حالیکه به ایرانی بودنمون و تمدن میبالیم مصداق اتم تحجریم
          گُه زدیم به همه چیز
          به جایگاهی رسیدیم که فقط دنبال آتو گرفتنیم
          و هیچوقت خودمون رو جای دیگران نگذاشتیم
          کاش هرچیزی رو برای خودمون میپسندیدیم برای دیگران هم …
          از عرش عشق به فرش کینه سقوط کردیم
          از کی ما اینطور شدیم
          واقعا بغضش میگیره آدم
          ما همه هموطنیم
          کاش کمی دلامون به هم وصل بشه
          و غمخوار هم باشیم
          به جای اینکه از دریچه قضاوت به آدما نگاه کنیم
          به این فکر کنیم چرا ما به این منجلاب کشیده شدیم
          چرا اون دخترا باید اصلا اغفال بشن؟؟؟
          چرا اون آدم پست تا مدتها به این کارش بدون مشکل ادامه بده؟؟؟
          چرا این روش رو انتخاب کرده برای امیال طبیعی جنسیش؟؟؟
          و امثال اون کم آدم تو این اجتماع نداریم…
          این یعنی یه مرض اجتماعی..‌.
          یعنی فقدان عشق…
          که توی اون دختر با حس نیاز به یه آدم فان و باحال پدیدار شده
          توی اون پسر با عقده های روانی جنسی…
          و در وجود من و تو با همین قضاوت های سطحی…
          دنیا رو به گند کشیدیم…

        • M شهریور ۶, ۱۳۹۹

          اولا این که اومدی جواب دادی معلوم شد بهت برخورده و خودتو مخاطب حرفام قرار دادی???
          دوما شما دارید به دخترا تهمت میزنید بعد میگید عدالت رو میخواید؟?
          سوما طرف غلط کرد تجاوز کرد و طرح دوستی ریخت و ول کرد رفت(به راحتی میگه طرف ول کنه بره?)
          چهارما هنوز چیزی معلوم نیس من نگفتم فرد مجازات بشه(چون هنوز چیزی مشخص نیس) من گفتم شما نمیخواید فرد مجازات بشه حتی اگه مقصر باشه?و میخواید دخترا رو بی حیا و مقصر جلوه بدین با گفتن جملاتی از قبیل کرم از خود درخته و… واگه فرد مجرم باشه بله ما سکوت نمیکنیم و نمیذاریم(((( این بار)))) حقی خورده بشه!
          منظورو اشتب متوجه شدی چیزی نگو?

          • سلیم شهریور ۶, ۱۳۹۹

            بله برای چی نباید بهم بر بخوره؟ شما زن ها هر توهینی می کنید و فکر می کنید کسی نباید جوابتون رو بده. الان هم معلومه چشم و عقل رو تعطیل کردی و فقط دهن رو باز کردی که مذخرفات قبلی رو تکرار کنی. من حرفهام رو برای کسی که می فهمه زدم نه شما. جایی هم نگفتم یک نفر تجاوز کنه و ول کنه بره. بحثم اتهامهای بی اساسی بود که دخترها وقتی رابطه مطابق میلشون پیش نره یا مثلا سر کار یا تحصیل به چیزی که می خوان نرسن به راحتی آب خوردن میزنن و با زندگی و آبروی دیگران بازی می کنند. شما می خوای ساکت باشی یا نباشی برای من مهم نیست ولی فکر نکنید ما مردها هم ساکت می مونیم و از حقمون دفاع نمی کنیم.

      • دکتر خسته شهریور ۳, ۱۳۹۹

        عرض سلام و ادب.
        و خداوند دو قوه عقل و اختیار را در وجود انسان نهادینه‌ کرد تا نسبت به حیوانات برتری داشته باشد…
        اگر پسری با چرب زبانی قصد خام‌ کردن دختری‌ را داشته باشد، در نهایت این خود اوست‌ ک تصمیم‌ گیرنده‌ی غایی‌ است و عقل و اختیار در اختیار اوست. عقیده من بر این است که دختر خانم تصمیم گیرنده نهایی بوده و بس.
        والسلام

      • masood شهریور ۳, ۱۳۹۹

        اگر خواهر من بخواد اینجوری بره با غریبه؟؟!! اصن تجاوزم نشه باید بگه خواهر؟؟!!

      • سعید شهریور ۴, ۱۳۹۹

        اینایی که میگن کرم از درخته و از این خزئبلاتْ اگه خودشون هم جای این مردک بودند همین کار رو میکردند و حتی از تصورش هم لذت میبرن
        به قول معروف: ذات بد نیکو نگردد چون که بنیادش کج است

    • علی شهریور ۳, ۱۳۹۹

      اقا من کاری ندارم ولی این بابا باید اعدام بشود.

    • جاوید شهریور ۴, ۱۳۹۹

      یه روانپزشک برو

    • ۱۳۴ شهریور ۵, ۱۳۹۹

      شما فقط فکر میکنی خونه دیگرون بری باید باهاشون رابطه داشته باشی
      متاسفانه همه مثل شما از این نبوغ عجیب بهره نبردن جناب
      ما ادما خونه خیلیا(فامیل،دوست،آشنا…) میریم یعنی طبق استدلالت هر جا میریم باید بهمون تجاوز کنن؟
      مجرم هم چه در خونه ش چه در بیرون خونه اش یا هر جایی باشه نباید بدون اجازه فرد دیگه به اون دست بزنه
      عملش جرمه مکان اگه رضایت مالک رو داشته باشن جرم نیست

    • ۱۳۴ شهریور ۵, ۱۳۹۹

      ۱.ورود به مکان شخصی با رضایت مالک ایراد نداره
      پس دختران و پسرانی که خونه بقیه میرن هیچ جرمی چه اخلاقی چه حقوقی انجام ندادن
      ۲.تجاوز به یک انسان به مکان ربطی ندارد به رضایت طرفین ربط دارد
      پس کسی که فارغ از موقعیت و مکان بدون رضایت شخص مقابل تجاوز کنه مجرم هست
      الان از این بحث فقط حاشیه اش رو چسبیدین و اصل که درد اصلی اجتماعمون هست رو ول کردین

      • سلیم شهریور ۶, ۱۳۹۹

        شما چطور ثابت کردی بدون رضایت بوده؟ من اگر ماشینم رو به کسی بفروشم و فردا بیام بگم من راضی نبودم و این یارو دزده همه باید حرف من رو قبول کنند؟ شاید این پسر مرتکب جرم شده باشه شاید هم نه و باید بررسی بشه ولی چیزی که معلومه اینه که در این موارد امثال شما بی چون و چرا و لحظه ای فکر یا تردید می پذیرید که طرف متجاوزه و اگر دستتون برسه همون موقع طرف رو تکه تکه می کنید. ما فقط به ظاهر متمدن شدیم وگرنه هیچ فرقی با مردم ۲۰۰-۳۰۰ سال پیش نداریم که خودشون در جا پلیس و قاضی و جلاد بودن. اصلا می دونی توی دنیا چقدر اتهامهای جنسی بی اساس زده میشه؟

  • hoodsin شهریور ۲, ۱۳۹۹

    شما چطور بدون ادله و صرفا با همراهی با یک موج شبکه اجتماعی، آبروی یک نفر دیگه رو به بازی میگیرید اگر مسئله ایی هم باشه از مسیر دستگاه قضاء باید حل بشه و تازه با دستور قاضی باید تصویر یک مجرم و نه یک متهم از رسانه ها منتشر بشه واقعا برای تحریریه روزیاتو متاسفم که به حداقل ها هم پایبند نیست . و در تمام متن نوشته شده مشخصا با هدف گذاری در صدد ایجاد التهاب و ترند کردن ایشون وجود و داره و شما چون نخواستید از غافله و مطالب داغ اینروزها عقب نیفتید این کار غیر حرفه ایی رو انجام دادید امید وارم بدون سانسور بارگزاری کنید با تشکر

    • علی زمانی شهریور ۲, ۱۳۹۹

      شما چطور درباره چیزی که هیچ اطلاعاتی درباره اش نداری، بیانیه صادر میکنی؟
      خوبه نگاه کنید که روزیاتو بعد از اعلام این افتضاح توسط ده ها سایت در چند روز اخیر، خبر را با تصاویر چت های منتشر شده این جانور، منتشر کرد. کشف روزیاتو نبود که پسر جان.
      آفرین

      • رستا شهریور ۲, ۱۳۹۹

        به هر حال انتشار تصویر یک متهم قبل از اثبات گناهکار بودنش جرمه. اگر سایتهای داخلی دیگه ای هم این کار رو کردن اونها هم مجرم هستن. الان شما که معلومه قضاوت هم کردی و رای هم صادر کردی ولی بر مبنای چه شواهدی؟ آیا صحت ادعای اون دخترها بررسی شده؟ اگر بر مبنای حرف باشه اون هم در فضای مجازی من هم می تونم تعدادی اکانت توییتر بسازم و توش ادعا کنم علی زمانی یک کلاهبرداره.

        • علی زمانی شهریور ۲, ۱۳۹۹

          شما بگو علی زمانی کلاهبرداره بعد ببینیم نفر اول و آخر هستی که این حرف را میزنی یا نه 🙂 lol
          تا نباشد چیزکی . . . .

      • حمید شهریور ۲, ۱۳۹۹

        آقای زمانی به کارتون ادامه بدید . کارتون درسته . همین که اخبار داغ روز رو پوشش میدید با جزئیات کامل خیلی ارزشمنده . تشکر

        • علی زمانی شهریور ۲, ۱۳۹۹

          ممنونم
          اگه لطف کنید همه مطالب سایت روزیاتو رو به اصلاح موقتی شاخص کل بورس ایران ربط ندهید، خارج از نوبت از حضرتعالی و اقوام ، سپاسگزاری میکنیم
          باتشکر

      • Mani شهریور ۲, ۱۳۹۹

        افرینو‌ خوب گفتی ??

      • علی زمانی شهریور ۳, ۱۳۹۹

        من معمولا توانایی حرف زدن با حیوانات ندارم.
        اینکه شما اینقدر زجر میکشی در مطالعه مشتاقانه مطالب روزیاتو، تبریک و تسلیت عرض میکنیم
        ما هیچ ماموریتی در جواب دادن ملت نداریم. کسی دیگه باید پاسخ بده. آدرس عوضی دادن به شما آرش تو اف ام . . . .

      • مریم شهریور ۴, ۱۳۹۹

        آقای زمانی درود بر شما
        کاش همه به شجاعت و جسارت شما بودن

  • علیرضا شهریور ۲, ۱۳۹۹

    اون دوست عزیزی ک میگه تجاوز نیست اول نگاه کن متن رو نوشته بیهوش میکرده دختر مردم رو کسی اگه میخواسته با رضایت طرفین رابطه ای برقرار کنه نمیاد توی نوشیدنی ماده بیهوشی بریزه و بعدش بیاد و تجاوز کنه اگه این دخترا با رضایت خودشون بود و بیهوش نبودن حرف شما سند ولی این حیوون اینارو بیهوش میکرده و صد در صد با رضایت خودشون نبوده

  • SINA شهریور ۲, ۱۳۹۹

    تا جایی که من اطلاع دارم در کشورهای جهان اول اگر مرد زن قانونی خودش و به زور ببوسه (دقت کنید ببوسه) تجاوز به حساب میاد و زن می‌تونه از شوهر خودش شکایت کنه. اونایی که میگن دخترها مقصر بودن و نباید می‌رفتن خونه طرف؛ یا خیلی بی‌شعورن که این حرف و می‌زنن یا اینکه خودشون هم یه کثافتی مثل کیوان امامین. از این دور حالت خارج نیست.

    • ثمین شهریور ۲, ۱۳۹۹

      مساله اینه که امثال شما صرفا بر اساس ادعای این دخترها طرف رو قضاوت و محکوم کردین و اگر می تونستین حتی مجازاتش هم می کردین. هیچ کس نگفته اگر این فرد از زور استفاده کرده باشه یا حتی با دارو دخترها رو بیهوش کرده باشه عملش تجاوز محسوب نمیشه. اینها تخیلات شماست. مساله اینه که کی چه ادعایی میکنه و آیا ادعاش حقیقت داره یا خیر. معمولا حقیقت چیزیه که در اینطور وقایع تو های و هوی آدمهای جوگیر گم میشه. یک دختر با میل خودش به خونه پسری میره و با اون میشینه مشروب میخوره و … بعد که مستی از سرش پرید و فهمید چه اتفاقی افتاده احساس پشیمونی میکنه و شروع میکنه خودش و دیگران رو گول زدن که آره من اغفال شدم من اصلا قصد رابطه نداشتم و از این حرفها. یک عده هم جو میگیرتشون که آره درسته بهت تجاوز شده چون تو رضایتت رو اعلام نکردی. توی کشور فلان اگه شوهر بدون اجازه دست به زنش بزنه تجاوز محسوب میشه. (ظاهرا باید مردها همیشه یک اجازه نامه تو جیبشون باشه و قبل از هر حرکتی بدن خانم اون رو امضا کنه)
      هرچند حتی اگر توی اون کشورها هم قوانین این چنینی گذاشته باشند دلیل درستیش نیست چرا که اونجا هم قانونگذارها برای راضی کردن فمینیست جماعت صدها قانون بی منطق رو میگذاره.

      • SINA شهریور ۲, ۱۳۹۹

        آهان!!! حالا شما این قوانین روز دنیا رو از کجا آوری که اگر طرف با داروی بی‌هوشی دخترها رو بی‌هوش کنه و بعد رابطه جنسی برقرار کنه، تجاوز به حساب نمیاد. آدم بی‌شعور که روی پیشونیش ننوشته بی‌شعور؛ از حرف زدنش مشخص میشه که طرف بی‌شعوره.

        • ثمین شهریور ۳, ۱۳۹۹

          ظاهرا شما سواد خوندن زبان فارسی رو هم نداری. یکبار دیگه بخون چی نوشتم هرچند بعید میدونم با این سطح سواد و فهمت بازهم متوجه بشی. برای تو و امثال تو که درک یک جمله ساده فارسی براشون سخته تکرار می کنم “کسی نگفته چنین کاری تجاوز نیست.” پس الکی تراوشات ذهنی خودت رو به دیگران نسبت نده.

          • SINA شهریور ۵, ۱۳۹۹

            ببین اشتباه پیش میاد. چون پیامت بی‌ارزشه سریع خوندم. توی صحبت کم میاری نرو تو حاشیه. حرف زدن طرز فکر ادم و نشون میده و تو طرز فکرت برای همون ۱۴۰۰ سال پیشه. تو و امثال تو با زنده به گور کردن دخترها هم موافقین. با سنگسار زن‌ها موافقین. با کتک زدن زن‌ها موافقین. انقدر هم ادعای سواد نکن اینجا. تو اگه یکم مطالعه داشتی نمی‌گفتی که من درست میگم و قوانینی که توی همه جای دنیا داره اجرا میشه غلطه. آره یعنی همه دنیا علط میگن تو درست میگی. خلاصه دفعه بعد خواستی نظر بدی، اول یه نگاه به خودت و شخصیت نداشته و سواد نداشتت بکن، اون وقت می‌فهمی که در حدی نیستی بخوای نظر بدی.

      • ۱۳۴ شهریور ۵, ۱۳۹۹

        طبق تحقیقات آقای امامی دارو ی بیهوشی داده و رضایتی هم از شاکی ها نگرفته
        عدم رضایت یکی از طرفین در برقراری ارتباط تجاوزه
        اگه اغفال بود چهل نفر اونم از دانشجوهای بهترین دانشگاه کشور که با فاحشه های تو خیابون فرق دارن و نمیومدن شکایت کنن

        • سلیم شهریور ۶, ۱۳۹۹

          کدوم تحقیقات؟ تازه طرف رو دیروز دستگیر کردن (اون هم به خاطر جنجالهای شبکه های اجتماعی) و گفتن کسی اگر شکایت داره بیاد شکایت کنه پس تا قبل این قضیه شکایتی در کار نبوده. این چهل نفر هم فقط توی توییتر زبونشون باز بوده برای شکایت. جالبه اینجا شدن دانشجوی نخبه ولی وقتی بحث عدم شکایتشون میشه طوری نشون میدین که انگار یک عده دختر خام و ساده هستن که راحت گول متجاوزها رو می خورن و بعد هم از ترس خانواده های سنتی شون جرات شکایت ندارن.
          درضمن هیچ کس شکی نداره که اگر ثابت شد این آقا از دارو یا زور استفاده کرده نباید مجازاتش کنند فقط چرا به جای ایجاد هیاهوی الکی در فضای مجازی اجازه ندادیم که حقیقت بررسی و روشن بشه؟ مگه ده ها متجاوزی که تا الان با شکایت قربانیان دستگیر و مجازات شدن فرقی با این طرف داشتن؟

    • آذین شهریور ۳, ۱۳۹۹

      بی شعور نیستیم . خب عزیز من دختر خانم ها چرا باید به منزل ایشون بروند؟؟؟؟؟ اگر دوستی ، همکاری یا هرچیزی بوده میشد به دانشگاه و کتاب فروشی و پارک ختمش کرد . غیر از اینه؟؟؟؟

      • ۱۳۴ شهریور ۵, ۱۳۹۹

        شاید یه مجلس دوستانه بوده و اون ها رفتن بدون اینکه این خانم ها رو بردارن ببرن
        شاید اون خانم ها رو دعوت یکرده تو خونش که الان ۳۰ یا ۲۰ تا آدم میان اینجا مهمونیه و تا اونا بیان تو این نوشیدنی رو بخور سرگرم شی
        همین
        انقدر راحت
        احتمال دروغ گفتن این آقا رو در نظر نگرفتید و یه طرفه کلاهتونو قاضی کردید
        بدون شنیدن تمام داستان قضاوت نکنید
        طرف ۴۰ تا شاکی داره تازه نه دخترایی که سرشون به تنشون نمی ارزه که بگیم دختره کارش اینه…۴۰ تا ازدانشجو های بهترین دانشگاه کشورن
        ۴۰ نفر شوخی نیس

        • صبا شهریور ۷, ۱۳۹۹

          حالا چون دانشجوی بهترین دانشگاه بودن، دلیل میشه که فساد اخلاقی نداشتن؟؟؟
          مخصوصا که نوشته مشروبم میخوردن،البته رشته دانشگاهی هم تو نوع رفتار افراد دخیله
          رشته های هنر و تیپ هنری و روشنفکری و ….

    • رشید شهریور ۴, ۱۳۹۹

      این تجاوز نیست چون دختر آگاهانه با این فرد همراه شده وبه منزل رفته چون میدانسته وبا این فرد همراه شده چون خانه که مکان عمومی یا بستنی فروشی نیست صد در صد مشکل از خود افراد بوده و

      • ۱۳۴ شهریور ۵, ۱۳۹۹

        معنای شما از تجاوز با معنای جامعه و قانون متفاوته
        تجاوز یعنی برقراری رابطه بدون رضایت یکی از شرکای رابطه جنسی
        مامان تجاوز در ماهیت این عمل اختلالی ایجاد نمیکنه
        چه بیرون چه خونه اگر یکی از طرفین رضایتی بر برقراری ارتباط نداشته باشن جرم اتفاق افتاده
        و به مکان ،وضعیت شغلی و کاری و فرهنگی فرد مجرم یا قربانی ربطی نداره

        • صبا شهریور ۷, ۱۳۹۹

          هیچ کس نمیگه پسر مقصر نیست و نباید مجازات بشه
          میگن تقصیر دخترا هم بوده
          دیدی وقتی به یک بچه میگی یک کارو نکن ،چند بار بهش تذکر میدی و اخطار میکنی و هشدار میدی، ولی آخرش کارو انجام میده، بعد میگی خوبت شد،چرا حرف گوش نکردی
          اینها که دیگه بچه هم نبودن،حداقل ۱۸ سالشون بوده
          دنبال عشق و حالشون رفتن،بعد که ضربه خوردن و نتیجه کار غلطشونو دیدن،اومدن گفتن ما اغفال شدیم و گول خوردیم و ما را ….
          بالاخره هر کی خربزه میخوره پای لرزشم باید بشینه…

    • رشید شهریور ۴, ۱۳۹۹

      فعلا که در ایران زندگی میکنیم

  • آرمین شهریور ۲, ۱۳۹۹

    من میگم ارتباط زن و مرد باید تعریف شده باشه. ذات زن برای مرد به لحاظ جنسی جذاب هست و هیچکی نمیتونه اینو منکر بشه مگه این که خودش مشکل داشته باشه و سیستمش کار نکنه. حالا اسلام حجاب رو به عنوان یک خط مرزی برای زن مشخص کرده ولی خب…. اسم حجاب برای ما یعنی امل بودن و مخالفت با آزادی های فردی!!!! همه ته دلشون اینو خوب میدونن عمده خیانتها و تجاوزها اول با نگاه سناریوش در ذهن مرد چینده میشه ولی آروغ روشنفکری میزنن و میگن بدن خودشه دوست داره هر جور میخواد بپوشه و با هر کی میخواد ارتباط بگیره…

    • نامجو شهریور ۲, ۱۳۹۹

      یعنی اگر این دخترا محجبه بودن بهشون تجاوز نمیشد؟؟؟؟؟! بهتره در مورد تجاوز علمی صحبت کنی تا از روی مذهب و عقیده. متاسفانه تو ایران آمار نمیدن ولی طبق آمار تو امریکا بیشتر قربانین تجاوز دخترهای دانشجو هستن(مثل همین مورد امام وردی) و ۹۵ درصد تجاوزها توسط کسانی انجام میشه که فرد بهشون اعتماد داره ( بازهم مثل این شخص!) و فقط در ۴ درصد موارد تجاوز صرفا برای لذت جنسی بوده. لذت جنسی وقتی صورت میگیره که هر دو طرف رضایت داشته باشن. شاید حجاب داشتن و پوشش زیاد از اینکه تو خیابون کسی بهتون خیره نشه یا دنبالتون نیوفته کاربرد داره ولی تجاوز خیلی بیشتر از انگیزه جنسیه

    • ۱۳۴ شهریور ۵, ۱۳۹۹

      کسی که به چهل نفر آدم تجاوز کرده ذهنش خرابه و منحرفه
      حضور این آدم در جامعه خطرناکه
      من چادریم ولی تو خیابون بار ها مردای مختلف رو دیدم که سعی میکنن به اندام جنسی م دست بزنن
      خعلی از جاها هم دیدم که فرد بیکینی پوشیده ولی کسی اذیتش نمیکنه
      قبول حرفت درست حجاب فقط میتونه کمک کنه افرادی که مستعد این بیماری هستن رو تا حدودی کنترل کنه ولی نه کاملا
      حضور این افراد در جامعه خطرناکه و ربط کوچیکی به پوشش فرد مقابل داره.این افراد براشون فرقی نمیکنه؟ اون خانم چادری باشه یا لخت همشون رو لخت میبینن

  • نامجو شهریور ۲, ۱۳۹۹

    شما در نوشیدنی یک نفر (حالا آب باشه یا مشروب) داروی خواب آور بریزی و بعد از بیهوش شدن طرف رابطه جنسی برقرار کنی تجاوزه و لا غیر. البته این دختر خانمها هم از اعتماد کاذب ضربه خوردن. من که پسرم وقتی کسی رو که خوب نمیشناسم و میرم خونش نوشیدنی یا خوراکی ازش قبول نمیکنم چون ممکنه حالم خراب بشه و ازم دزدی بشه (یا حتی تجاوز! کسی چه میدونه).
    باید چنین موضوعی به دقت بررسی بشه. اگر واقعا تجاوزی در کار بوده و حداقل دهها نفر قربانی داشته و حرفی در موردش زده نشده باید نگران این شد که چرا هیچکدوم از این قربانی ها رسما شکایت نکردن؟ اگر سه روز از تجاوز بگذره دیگه پزشکی قانونی نمیتونه جرم رو اثبات کنه و حتی اگر ثابت بشه رابطه جنسی برقرار شده ولی روی بدن طرفین و در مکان برقراری رابطه آثار زور پیدا نشه در نهایت هر دو طرف مجازات شلاق میگیرن و به پسره جرم کیفری تعلق نمیگیره!
    به دختراتون و پسراتون یاد بدین باهاتون صادق باشن و به شما اعتماد کنن و هیچوقت نشناخته خونه فرد غریبه نرن و حداقل خواستن برن بهتون اطلاع بدن که بلایی سرشون نیاد

  • یک آدم معمولی شهریور ۲, ۱۳۹۹

    سعید طوسی با اینکه بیشتر از ده تا شکی داشت، قاضی تبرعش کرد و گفت قابل اثبات نیست?
    این اقای امام هم اگه یه وکیل درست و حسابی استخدام کنه میتونه قسر در بره، کرم از خود همون دخترا بوده، خودشون دم به تله دادن

    • صبور شهریور ۴, ۱۳۹۹

      پاش بیوفته شناگر ماهری هستی متجاوز آینده

      • God شهریور ۵, ۱۳۹۹

        آدم باش دخترم

        • صبور شهریور ۵, ۱۳۹۹

          نگران نباش هیچ وقت آدم نمی شم اشرف مخلوقات بودن چه گلی زد به طر جامعه بشری مستر گاد فرشته بودن بیشتر ترجیه میدم ?

          • آدم شهریور ۵, ۱۳۹۹

            اون دخترهایی هم که در توییتر و شبکه های اجتماعی دیگه مشغول مظلوم نمایی اند مثل تو «خود فرشته پندار» هستند. هرچند این توهم رو فقط خودتون دارید وگرنه ما که می دونیم شیطان هم پیش شما درس پس میده.

      • یک ادم معمولی شهریور ۵, ۱۳۹۹

        اتفافا به دخترای امثال تو باید تجاوز بشه تا حساب کار دستتون بیاد☹️حیوون

        • صبور شهریور ۷, ۱۳۹۹

          بگو دردم اینه که مثل کیوان امام متجاوزم و حقم اینه که تجاوز کنم و الان دارم دفاع می کنم که دو روز دیگه راحت بتوانم کارم انجام بدم و قانون جلوم نگیره ، خاک برسرت که آدم تحدید می کنی خوب ذات خرابت لو دادی دختر های امثال من !! برو طوسی به خاطر کرم داشتنت داره برات … برای پسر های مثل تو

          • صبور شهریور ۷, ۱۳۹۹

            ادمین این طرف می گه حقته تجاوز تو پخش می کنی برای من با سه نقطه سانسور عجببببب

  • سپیده شهریور ۳, ۱۳۹۹

    من تو نگاه اول از این قضیه میتونم بگم این فرد چقدر آدم شناسه حرفه ای بوده از نمونه صحبتاش کاملا مشخصه که بلده با هر کسی چطور و به سبک همون شخص صحبت کنه نکته مورد نظر بعدی اینه که این آقا نقطه ضعف افراد رو به راحتی پیدا میکرده و از همون راه وارد میشده خصوصا سوژه هاش افرادی بودن که توانایی دفاع لفظی از خودشون رو نداشتن این نقطه ضعف خیلی از خانم هاست در نهایت اونا رو طوری مجبور میکرده که نشون بده به میل و علاقه خودشون وارد بازیش شدن حالا اینوره قضیه که تجاوز رو انجام داده بحثش کاملا روانشناسیه و از عهده ی ما خارج ولی قطعا این فرد انگیزه ی قوی ای برای اینکار داشته ورای اون حس جنسیش طوری که بدون ترس از عواقبش مکرر این عمل رو انجام داده

  • علی شهریور ۳, ۱۳۹۹

    بزودی شاهد اعدام کیوان امام خواهیم بود. انشاالله

  • ساره شهریور ۳, ۱۳۹۹

    شما درباره یه قاتل هم همین رو میگید که آبروش رو نبرید؟ یا فقط چون موضوع مربوط به خانمهای قربانیه بهت برخورده و داری از متجاوز دفاع میکنی؟

    • ثمین شهریور ۳, ۱۳۹۹

      متاسفانه اکثر کسانیکه اینجا یا توی شبکه های اجتماعی نظر میدن فرق متهم و مجرم رو نمی دونند یا اینقدر جوگیرن که نمی خوان از مغزشون استفاده بکنند. فرقی نمیکنه جرم می خواد قتل باشه یا تجاوز یا دزدی تا وقتی که صحت ادعای شاکی مشخص نشده باشه فرد صرفا یک متهمه و نباید با انتشار عکس و مشخصاتش روند بررسی رو خدشه دار کرد. شاید یک آدم روانی و جوگیرتر از شما بره بلایی سر این فرد بیاره و بعدا معلوم بشه ادعاهایی که بوده صحت نداشته. البته فکر نکنم براتون گناهکار یا بیگناه بودن طرف فرقی داشته باشه اکثرا دنبال ارضای عقده های درونیتون هستین تا اجرای عدالت. واقعا متاسفم برای کسانی مثل شما که این حرف رو دفاع از متجاوز میدونین و ربطش میدین به زن بودن قربانیها.

  • سارا شهریور ۳, ۱۳۹۹

    به عنوان کسی که ده سال پیش مورد تجاوز قرار گرفت و مدت ها لطمات و آسیب روحی شدیدی دید میهام بپرسم چرا امثال این آشغال آزادن و اعدام نمیشن

    • مصطفی شهریور ۵, ۱۳۹۹

      خواهر من بلافاصله بعد از تجاوز باید به پلیس مراجعه می کردید. خیلی از خانمها به این دلیل به پلیس مراجعه نمی کنند چون بعدش گندهای خودشان هم لو میره. مثلا مشخص میشه به شوهرش یا خانواده اش دروغ می گفته و بارها با یکی دیگه قرار گذاشته تا بالاخره طرف بیش از حد تحریک شده و به زور متوصل شده. بنابراین به پلیس مراجعه نمی کنه چون خودش شریک جرمه. بعدها که از شوهرش جدا شد و فرصت کافی پیدا کرد تازه شروع به افشاگری می کنه.

    • حیدر شهریور ۷, ۱۳۹۹

      وقتی که برا اونا اعدام نکنید زدید باید یکم فکر میردید نه که زود جو بزنه بالا.کم کم داره تبعاتش دامن هممون رو میگیره

  • قلی قلی زاده اصل تبریزی شهریور ۳, ۱۳۹۹

    با میل خودشون پاشدن رفتن مشروب خوری بعد شد اغفال ??

  • محسن شهریور ۳, ۱۳۹۹

    شما که قصد لوث کردن جنایت رو داری با صاحب جرم شریک هستی!

  • ادو شهریور ۳, ۱۳۹۹

    جالبه نظر منو نپذیرید با این کار از امثال چنین خوکهای کثیف و رو شدن کارهاشون پیشگیری میکنید اگر با این جسارت نام یک جنایتکار را میبرم سند دارم حتی واسه پلیس فتا

  • ادو شهریور ۳, ۱۳۹۹

    مسعود امینی آفارانی در اصفهان عینا مثل اینه به بهانه ازدواج وارد رابطه میشه و بعد تجاوز میکنه بدون فهمیدن افراد فیلم میگیره بعدم تهدید میکنه فیلمها را پخش میکنم و ماه به ماه پول درخواست میکنه یه لپ تاپ پر فیلمهای مختلف از دخترا داره که به دوستانش نشون میده دهها نفر را به این روز انداخته همه از ترس آبروشون سکوت کردن راه درآمدش اینه بی سواده با کارت ویزیت جعلی خودشو مهندس فوق لیسانس عمران معرفی میکنه چندتا دختر با کره را هم بی آبرو کرده که من از نزدیک شاهد این ماجراها بودم امیدوارم قربانیان سکوتشون را بشکنند

    • سلیم شهریور ۴, ۱۳۹۹

      منم این مسعود امینی آفارونی را میشناسم تو شمس آباد کاوه اصفهان زندگی میکنه ا

  • دانشگاه تهران شهریور ۳, ۱۳۹۹

    اگه واقعا مسئله راست باشه خدارو شاکرم

  • پرویز شهریور ۴, ۱۳۹۹

    ا شنیدن گذارش شما ناخود آگاه به یاد سری فیلم های صمد با بازی آقای پرویز صیاد افتادم.

    امروزه این مشت ولگدها در دنیای خبر هم وجود دارند . و همین افراد ، افرادی که نه میدانی کیستند و نه اینکه چرا میزنند

  • سینا شهریور ۴, ۱۳۹۹

    متاسفانه ریشه خرابه، این داستان همچنان ادامه داره

  • ahmad شهریور ۴, ۱۳۹۹

    خدا گفته که با نامحرم ارتباط نداشته باشید
    مشروب خورید
    حالا وقتی این قوانین رو زیر پا میزارید
    شما هم در این اتفاق مقصر هستید

    • رضا شهریور ۴, ۱۳۹۹

      آقا اونی که نخواد گوش کنه،گوش نمیکنه.
      الان حدود ۴۰ تا نظر مخالف شماست ولی کدومشون برای این حرفتون جواب دارن؟؟هیچکی
      چون به نفعشون نیس جواب نظر شما را بدن و اصلا جواب منطقی ندارن

      • صبور شهریور ۵, ۱۳۹۹

        می توانی تا فردا حرف بزنی من متهم به مظلوم نمایی کنی همین حرف ها که میگید فرد آسیب دیده دروغ میگه به طوسی ها (متجاوزها)پر و بال داده، منم میگم اوکی تو مظلوم من بد اگر خوشحالت می کنه ، همه اون سی نفر دارند دروغ میگن و مظلوم نما!!! ولی کسی که داروی بیهوشی ریخته آدم درستیه !!کسی که با سلاح و سرد و اسید تحدید می کرده ، آره شیطان هم جلوی آدم سجده و تعظیم نکرد چون همچنین چیزی رو از پیش دید! اینجا ایرانه بهشت متجاوزین البته شاید پسر هایی هم که گفته بودند این آقا چندسال پیش به آشناهاشون سو قصد کرده و اینکه ده سال پیش به یکی از دانشجو های پسر گفته بود موقع بیهوشی مستی میشه حسابی دستمالی کرد و اینکه تجاوز به پسر هم دارند نکنه این آقایون هم مظلوم نما و دروغ گو و خود فرشته پندار هستند؟? ، والا خودت خدا می دانی و خود خدا پنداری نارسیسم عزیز بعد از فرشته پنداری من گله میکنی قابلمه به قابلمه میگه ته دیگت سوخته ، من به شیطان میگم این دفعه تو رو هم پاس کنه ، این که گله نداره

  • iman شهریور ۴, ۱۳۹۹

    نفرت برانگیزه که حرف‌هایی می‌شنوم که میگن کرم از خود درخته!!!!!!! حالم به هم می خوره از زندگی با مردمی که وقتی برای کار و یا هر چیزی ( خیلی از قربانی ها گفتن که قبلا با کاف الف دوست بودن و نمی دونستن همچین جونوریه) به خونه ی دوستشون میرن و اون جونور دست به چنین جنایتی میزنه، قربانی رو محکوم می کنن!!!! جهت اطلاع عرض کنم که حتی اگر مردی بدون اجازه با همسرش رابطه برقرار کنه و زن راضی نباشه، تجاوز محسوب میشه. شما هستین که محیط جامعه رو انقدر بد کردین که آدم نتونه دو کلمه با دوستا و همکلاسی های جنس مخالفش صحبت کنه. رومینا رو هم شما کشتید… فقط این که هیچوقت هیچکس دلش نمیخواد بهش تجاوز شه 🙂

    • مریم شهریور ۴, ۱۳۹۹

      حرف حق

    • یاسر شهریور ۵, ۱۳۹۹

      امثال تو غرب گرایان که دین وایمان ندارید این حرفها رو میزنی آخه مردک ناحسابی آخرآزادی بی مرز وبی حساب وکتاب وخارج ازدین همین میشه دیگه

      • ساریه شهریور ۵, ۱۳۹۹

        با دینش هم دیدم خانه عفاف و حاج طوسی گرامتون تجاوز ربطی به دین نداره وگرنه طرف تو محل خواهرم این ها مثلا متدین بود پدر و مادرش خادم مسجد ولی به زور به یه پسر بچه تجاوز کرد ولی آخرش با پارتی بازی ول شد با اینکه شاکی رضایت نداده بود و فورا براش زن گرفتن آدم بشه مثلا -_-

    • مصطفی شهریور ۵, ۱۳۹۹

      دوست عزیز این خانم ها فقط ادعای بیهوش شدن دارند و هیچ مدرکی ندارند. می گید سی نفر چطور ممکنه دروغ بگن. در جواب می گم چرا هیچکدام از این سی نفر زمان اتفاق افتادن این به ظاهر تجاوز شکایتی نکرده اند. یعنی همشون اینقدر ماخوذ به حیا بودن. به نظرت دخترایی که اینقد آزادند که بهخانه مرد مجرد برای مشروب خوری می رند، اینقدر آزادی ندارند که اگه بهشون تجاوز بشه به پلیس بگن. نظر من اینه که رابطه با رضایت طرفین بوده.

  • مریم شهریور ۴, ۱۳۹۹

    درود بر شما. کلا جای قربانی و متهم عوض شده

  • محمدمهدی شهریور ۴, ۱۳۹۹

    هزاران نفر باهم این تجربه رو به اشتراک میزارن این نشون میده با یک متجاوز سریالی مواجهیم حتی اگر هیچ وقت در دادگاه اثبات نشه که او متجاوزه چون خیلی از دخترا از ترس آبرو نمیرن شکایت کنن.این فرد باید اعدام شود یا به قتل برسد.این که بعضیا میگن دخترا هم مقصرن این اوج بی انصافی و بی شعوریه که اشتباه یک متجاوز سریالی رو با اشتباه دخترا که رفتن خونش بخواییم مقایسه کنیم.

    • سهیل شهریور ۴, ۱۳۹۹

      چطور توی فضای مجازی ترس از آبرو ندارن و با اسم خودشون هر تهمتی رو میزنند؟ مساله اینه که واقعا چقدر از این حرفها حقیقت و قابل اثباته. ببینیم اگر هیاهوی یک عده مثلا روشنفکر مجازی نباشه بازهم می تونند خودشون رو مریم مقدس و طرف مقابل رو شیطان نشون بدن.

  • بهار شهریور ۴, ۱۳۹۹

    از نظر بعضی ها واقعا تعجب می کنم.
    امام حسین می فرمایند اگر دین ندارید سعی کنید آزاده باشید
    این که چون کسی بی حجابه یعنی باید بهش تجاوز کنیم یعنی فراتر از رفتار حیوانات
    این که دو نفر با هم تنها هستند پس حتما باید انسانیت را زیر پا بذارن یعنی…
    من یک چیز را خوب می دانم انسانیت و رفتار مناسب در تمام دنیا برای همه افراد با همه عقاید یکسان است.
    به جای قضاوت کردن اگر نمیخواهیم کمک کنیم حداقل سکوت کنیم.

  • امیر شهریور ۴, ۱۳۹۹

    دخترا … رو‌که می دیدند مست می شدند حالش رو می بردند حالا شاکی شدند ههههه هههه چشمشون کور نباس تنها می رفتند
    به نظر من باید به این آقا جایزه نوبل بدهند هر چی هم جایزه براش ببرن

  • رشید شهریور ۴, ۱۳۹۹

    به نظر من این تجاوز نیست چون فرد خودش به اختیار با این فرد همراه شده و به منزل او رفته ضمنا منزل نام برده نمایشگاه نبود که با او همراه شد این دختران حتما مشکلی داشتند که با این فرد رفته اند

  • Saeede شهریور ۴, ۱۳۹۹

    من میگم اگر موضوع یک دختر بود میشد قبول کرد که کرم از درخته ولی دوستان دقت کنید تجاوز سریالی!!!!!این اقا بیمار جنسیه مریضه نمیشه بگی همه دخترا هرزه بودن که رفتن منزل این اقا .خود ایشون هرزه تشریف داشتن.خدا میدونه چقدر تلاش میکرده تا به این همه دختر تجاوز کرده بودن امثال این اقا تو جامعه واقعا خطرناکه

  • رضا شهریور ۴, ۱۳۹۹

    مگر تو ایران تجاوز همین یه دونه بوده برید تو مشهد ببینید چه خبر .حالا دادگاه بجای محکوم کردن متجاوز دختران رو محکوم میکنن

  • محسن شهریور ۴, ۱۳۹۹

    میدونم خیلی ها الان روشن فکر بازی شون گل میکنه ولی دختری که بره خونه یه پسر تا مشروب بخوره باید منتظر عواقب بدتری هم باشه. اینا تازه شانس آوردن!
    فکر کردن همه چی مثل فیلم های هالیوودیه! توی همون آمریکا گند فساد آمار تجاوزشون زده بالا! دو دو تا چهار تا میشه حالا هی خودتون رو بزنید به روشنفکر نمایی تا یه عده سوار بر موج جهالت ما حکمرانیشون رو تو دنیا قوی تر کنن.

  • مجید شهریور ۴, ۱۳۹۹

    من سوال برام پیش اومده دختری که میره خونه خالی دقیقا میره چکار کنه؟ یعنی نمیدونه واقعا؟

  • میم کاف شهریور ۴, ۱۳۹۹

    حالم بهم خورد،چه افکار کثیفی
    چون خودش رفته و مشروب خورده پس حقشه بهش تجاوز بشه
    هیچ کس حق نداره با هیچ بهانه و دلیلی به کسی تجاوز کنه
    این حرفها فقط از مغزهای کوچک زنگ زده میاد، از مغز پهن هایی که وقتی به دختر ۸ ساله هم تجاوز شد گفتن چون ححاب نداشت

    • ثابتی شهریور ۴, ۱۳۹۹

      خیلی عجیبه که چطور یک عده در مقابل فهمیدن اینقدر مقاومت می کنند! کی گفته که تجاوز اشکالی نداره؟ هرکی این حرف رو بزنه مطمئنا خودش مشکل داره. حرف اکثریت اینه که اینقدر ابله نباشید که تا کلمه تجاوز رو شنیدید احساساتی بشین و بدون بررسی و تحقیق، یک طرف قضیه رو فرشته و طرف دیگر رو شیطان فرض کنید. روابط انسانی اینقدر پیچیده است که قضاوت در موردش به این آسونی نیست. شما چه می دونید بین اینها واقعا چی گذشته؟ الان تعداد زیادی دختر ادعا کردن که این شخص بهشون تجاوز کرده. ممکنه مواردی واقعا هم تجاوز بوده باشه که باید طرف مجازات بشه ولی واقعا فکر می کنید همه این افراد حقیقت رو گفتن؟ یک مجرم هرچقدر هم حرفه ای باشه ممکنه به این تعداد آدم تجاوز کرده باشه و تا حالا هیچکدومشون شکایت نکرده باشن؟ حتی در مواردی که شخص متجاوز فیلم و عکس تهیه می کرده و قربانیانش رو با اونها تهدید به سکوت می کرده نهایتا ۱۵-۲۰ قربانی داشته و بالاخره یکی از اونها شکایت کرده و مجرم رو دستگیر کردن. حالا چطور شده که مثلا قربانیهای این فرد فقط در توییتر صداشون در اومده و هیچکدوم شکایتی نکردن؟ حالا از بین این همه دختر پاک که ادعا می کنند اغفال شدن واقعا چند نفرشون حقیقت رو میگن؟ اگر ثابت بشه بعضی از اونها دروغ گفتن کسی ازشون بازخواست می کنه؟ رسانه ها و فعالان مثلا روشنفکر فضای مجازی صداشون در میاد؟ عمرا حتی یکی از همینهایی که روزی ده تا پست در راستای همدردی با قربانیان تجاوز و احقاق حقوق زنان ارسال می کنند یک کامنت در این رابطه بگذاره. توی کشورهای غربی که این اتهامها شده محل کسب شهرت و درآمد برای زنان (و حتی مردان). حالا ظاهرا قراره همچین رویه ای در ایران هم راه بیوفته. فعلا که از آغداشلو شروع کردن تا حالا برسن به افراد معروف یا پولدار دیگه. این پسره هم با این جنجالی که درست شده به تجاوز هم محکوم نشه به دلیل تشویش اذهان و فساد فی الارض اعدام روی شاخشه.

  • شادمهر شهریور ۴, ۱۳۹۹

    اونایی که میخان روشنفکر و غربی باشن و میگن دختر میتونه بره خونه پسر و مشروب بخوره ولی اون پسر نباید نجاوز میکرده،پس باید حکم اون پسر را هم مثل غربی ها براش بگیرن
    تو اروپا و امریکا اگه این اتفاق میفتاد حکم اعدام نمیدادن
    نهایتش چند سال زندان یا به احتمال خیلی کم حبس ابد
    چرا اون قسمتش روشنفکر میشید،موقع حکم دادن حکم اسلامی میدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • احسان شهریور ۴, ۱۳۹۹

    کیوان دوره دبیرستانش را در یکی از مدارس فرهنگ شهر تهران گذرانده بود ؟

  • فرناز شهریور ۴, ۱۳۹۹

    اول از همه در جواب کسانیکه کار این حیوونو توحیه میکنند و دخترانی که رفتنو محکوم باید بگم متاسفانه به علت محدودیتهایی که در کشور ما وجود دارد معنی یک قرار ساده یا قرار برای رابطه جنسی کاملا باهم یکی شده اند این خیلی زشته بگیم طرف رفت خونه یارو باهم نماز بخونند یا ازدواج کنند باید رابطه برقرار کنند!! برقراری رابطه تمایل دو طرفه وقتی حیوونی مثل اون مردک این حرکتو با این شگردا میکنه کاملا باید محکوم بشه به بدترین حالت که درس عبرت برا همه حیوونایی مثل خودش بشه نه که بشینیم طرف قربانیو با فلسفه های مندراوردی دینی که حتی ریشه هاشم نمیدونیم محکوم کنیم در ضمن اوناییکه هی راحب حجاب و عفت و..حرف میزتین چند تا از این دخترارو میدونین باحجاب نبودند واقعا فک میکنین مثلا دخترای با حجاب و چادری و..این کارارو نمیکنند!!؟؟ بیایم یکم از دیدگاه عقلانی و درست نگاه کنیم این مردک فقط باید به بدترین حالت محکوم بشه و بیایم انقد راجب این مسایل روشن صحبت کنیم که حیوونایی مثل این اشغال به خودشون اجازه ندن هر غلطی خواستن بکنند و قسر در برند…

  • طاهره شهریور ۴, ۱۳۹۹

    چه دخترا مقصر بوده باشن یا نباشن، این فرد باید مجازات بشه.
    حتی سعید طوسی هم باید مجازات میشد که متاسفانه تبرئه شد و این ظلمی بود در حق بچه های معصوم.

    • mehdi.ep شهریور ۵, ۱۳۹۹

      مگه هرکی مشروب خورد باید بیهوشش کرد

  • کاظم ایرانی شهریور ۵, ۱۳۹۹

    تقصیر دخترهاست تو اصلا خونه نامهرم چکار میکنی
    ،ناشر وطن پرست نیستی اگه منتشر نکنی پیاممو

  • آنتی رضا ستوده شهریور ۵, ۱۳۹۹

    احسنت به این جوانان انقلابی…

  • مصطفی شهریور ۵, ۱۳۹۹

    بیایید به وقعیات مساله بپردازیم
    ۱- همه این دخترها با این فرد دوست شده اند.
    ۲- همه این دخترها با رضایت خودشان به خانه طرف رفته اند.
    ۳- همه این دخترها با رضایت خودشان مشروبات الکلی خورده اند.
    ۴- اعلام کرده اند که بیهوش شده اند اما مدرکی ندارند.
    ۵- بعد از رابطه هیچ شکایتی هیچ کجا نکرده اند.
    ۶- در تمام چتها مرد هیچ حرف تهدید آمیز یا اغواگرانه نزده است.
    ۷- همه این دخترها بالای سن قانونی بوده و خودشان تحصیل کرده و به روز بوده اند.

    نظر من اینه که اکثر قریب به اتفاق این خانمها با رضایت و در کمال هوش رابطه جنسی داشته اند و هر کدام بارها مساله را تکرار کرده اند و بعد که پسر رابطه را قطع کرده و با دختر دیگری که ممکنه دختر قبلی را بشناسه طرح دوستی ریخته دخترهای قبلی کینه او را به دل گرفته اند.
    به نظر من شکایت اصلی دخترها تجاوز نیست بلکه حسادت نسبت به دوستی پسر با سایر دخترهاست.
    وقتی متوجه شده اند که پسر با دخترهای زیادی بوده، می خواهند از او انتقام بگیرند.

    به هر حال بدون مدارک کافی نمی توان کسی را متهم کرد. زنها هم باید مسیولیت روابتشان را به عهده بگیرند و همیشه با مظلوم نمایی مرد را گناهکار جلوه ندهند. در اینجا قانون باید از مرد حمایت کنه. بله اگر زنی با علایم جرح یا تجاوز یا بیهوشی شکایت کرد میشه مرد را مقصر دانست.

    • Abbas sayyadlou شهریور ۵, ۱۳۹۹

      والا ما دختری رو ندیدیم باهات دوست بشه واسه بهتر شدن ایمان و عمل صالح و اخلاقش اول پول و تیپتو میشماره بعد سومین چهارمین قرار منتظره بهش بگی کی و کجا وعده ی دیدار ما، اگرم نری سمتش و کاری باهاش نکنی می ره و پشت سرت می گه …. نداشت، خلاصه که این تناقض بزرگ توو رفتارشون با همه و کیوان امام برای من سواله، البته تا حدودی جوابش رو می دونم، جو زدگی از صفات بارز ما ایرانی یاست ، الان فصل شکایت از کیوان امام توسط یه عده آی ام کوئین هستش… مد این روزا اینه،

    • ثابتی شهریور ۵, ۱۳۹۹

      چه انتظاراتی از اینها داری! به واقعیات بپردازند؟ مسئولیت کارهاشون رو بپذیرند؟ از یک عده متوهم جنسیت زده که دنبال خالی کردن خودشون هستند نمیشه چنین انتظاراتی داشت. مطمئن باش قانون هم هیچ وقت از مرد حمایت نمیکنه. نه توی ایران که ادعا می کنند مردسالاریه نه توی کشورهای پیشرفته که مرد هیچ ارزشی نداره. اینقدر رسانه های فمینیستی توی گوش اینها خوندن که شما قربانی هستین، شما بیگناه هستین، شما بی نقص هستین، هر مشکلی توی زندگی دارین مقصرش مردها هستن و … که اصلا براشون درک اینکه ممکنه مقصر باشند ممکن نیست. متاسفانه مردهای زیادی هم با این جریانات همسو شدن حالا یا اینقدر احمق هستن که فکر می کنند اینطوری روشنفکر به نظر میان یا اینکه دنبال این هستن که از این نمد کلاهی برای خودشون ببافن مثل همین پسره که با حرفهای اینچنینی مخ دخترها رو میزد.
      حالا هم منتظر باش که یک عده بیان بهت انگ حمایت از متجاوز رو بزنند چون خواستی واقعیات رو بررسی کنی و چشم بسته هر ادعایی رو نپذیری. کلا این جماعت عاشق برچسب زدن هستن. یک کلمه مخالفشون بگی تبدیل میشی به زن ستیز، حامی متجاوز، مردسالار و …

  • حریر شهریور ۵, ۱۳۹۹

    جدای از روشنفکری!!!پیامبر (ص) فرمودن وقتی دوتا نامحرم خلوت میکنن نفر سوم شیطانه بعدشم مشروبم که حرامه به نظرمن خوبشون کرد دختر کجا بره با نامحرم خلوت کنه؟؟؟از کجا مشخصه اینا دوستای مصی علینژاد نباشن الکی هیاهو راه بندازن پول بگیرن؟؟؟الان چطوری میخوان ثابت کنن که بیهوششون کردن؟؟؟مشخص نیست با کیا بودن الان نیخوان بندازن گردن این بدبخت…
    ضمنا وقتی حجاب نباشه احکام اسلام رعایت نشه نتیجه شم میشه این وقتی اسلام میگه با نامحرم خلوت نکن ی چیزی هست خبر مرگتون میخواستین ببینیدش میرفتین پارکی ی جای عمومی نه خونه طرف قطعا هرکسی که میره با ی نامحرم خلوت میکنه مخصوصا تو خونه باید منتظر چنین عواقبی باشه مشروب خوردی زهرمارت بشه خوب شد بیهوشی هم بهت داد آبروتو برد ….البته مشکوکم که این ی نمونه از کارهای مصی علینژاد چون چهارشنبه سفیدش جواب نداد میخواد قبح تجاوزو بشکنه میخواد ی امر عادی باشه و همه رو ب منجلاب فساد بکشه پس الکی قضاوت نکنیم

    • ساریه شهریور ۵, ۱۳۹۹

      حجاب و احکام اطلام شده امثال طوسی و ل اط بین بسیج محله? همین که خوشحالی می کنی طرف چون مشروب خورده حقشه نشان میده چقدر مریضی تو کشور اروپایی اگر شما یه فاحشه رو ببری برای سکس ولی فاحشه همان جا پشیمان باشه و به زور طکط کنی مجرم حساب میشی حالا شما بیا هی بگو از پیغمبر و خدا که خودت هم بویی نبردی بگو بعدش اسلام اجباری و چوب ت سر نتیجه این حماقت هاست ، بماند که طرف شاکی مرد هم داره طرف یه آقا رو هم بیهوش کرده بوده مثل اینکه شیطان برات الان سر تعظیم فرود میاره آخ خدا فقط مختص امثال تو، همین که میگی خوب سد آبروش برد نشون میده که عاشق متجاوزی با آبروی کی بودی تو مرزم الکی مقدس

    • حیدر شهریور ۷, ۱۳۹۹

      ولشون کن اینارو که میگن ۱۴۰۰سال پیش این شکلی و اون شکلی اگه همین از اون زهرماریا نمیخورد یا کلا نمیرفت اونجا اصن این شکلی نمیشد. بعد هی بعد از این پیام هی بیاین بگین اسلام الکیه و فلان و بهمان بدبختا وقتی خدا گفته این کارو کنین یا اینو نکنین حتما میدونسته. اگه اعدامشم نکردن بیان اخته کنن تا هر کسی و که میبینه دیگه شهوت نداشته باشه تا راحت بشیم از این حرامی ها

  • پویا شهریور ۵, ۱۳۹۹

    امیدوارم کسایی که تو اروپا تشریف دارن و مرتب تو یک سال اخیر مقاله میگذاشتن که مردم رو تشویق کنن برن تو بورس تا مالشون رو از دست بدن هم به همین شکل تو روزیاتو و دیگر سایت ها راجبشون نوشته بشه و رسوا بشن انشاالله!

  • ابراهیم شهریور ۵, ۱۳۹۹

    ما همه چیزو نمیدونیم.همه محکومیم.و لطفا کسی قضاوت کنه که تا حالا خودش رابطه ی نامشروع در هر حدی نداشته

  • صبور شهریور ۵, ۱۳۹۹

    اول اینکه اصل ول کردی برای
    چسبیدی به فرع! بعد غلط املایی پیش میاد موقع تایپ( درست مثل خودت که از نوشتی ار) یعنی یک نفر موقع تایپ اشتباه کنه حق نداره اظهار نظر کنه ؟! پس چرا اظهار نظر کردی؟ اینجا که قرار نیست واست کتاب ویراستاری کنم !، من بیکارم و تو که میای جواب یه آدم بیکار میدی نشون میده علافتر از منی?راستی فقط تهدید غلط ننوشتم حالا که بیکاری بقیه غلط ها رو هم بگیر ?

    • پویا شهریور ۵, ۱۳۹۹

      واقعاً نمی فهمی یا خودت رو زدی به نفهمی؟!
      اون غلط املایی نشون میده بی سوادی میفهمی؟!… بی سوااااااد
      پس عملاً تمام حرفات پشیزی ارزش نداره
      یک موی زائد امام وردی ارزشش از تو و اون دختره های بی بند بار خیلی بیشتره!!

      • صبور شهریور ۷, ۱۳۹۹

        شما خودت داری ثابت می کنی نفهمی خودت هم بی سواد تری که ?? کیوان امام وردی نکنه خودتی داری جلز ولز می کنی من ماندم اگر اون دختر ها بی بند بار بودن اون پسری هم که بهش تجاوز کردی بی بند و بار بود اون مسر هایی که گفتند دیدن چه لجنیه بی بند بارن پس چرا یک آدمی که مو زائدش از من با ارزش تر باید بره با آدم بی بند بار آخی چقدر پاک چقدر مظلوم شما همان از رو ار ننویس بعد نیا برام تز با سواد بودنت بدی ، حالا تو بگو من نفهم من اگر می خواهی خوشحال بشی می گم با فهم کی بودی تو حکایت حرفات مثل کسبه به همه میگه بی بند بار ولی وقتی خودش با همام ها دم خور میشه ننی دانم اسمش چی میشه گذاشت بعد من می شم جنسیت زده تو دنبال حقوق برابر خوب افشین پرورش با مدرک داره می رینه به هیکلت امام وردی

      • صبور شهریور ۷, ۱۳۹۹

        آره پسر جون پشیزی ارزش نداره که داری خودت می کشی?

  • صادق شهریور ۵, ۱۳۹۹

    فرهنگ ما اشکال دارد

  • masoud شهریور ۵, ۱۳۹۹

    یک طرف یک گناه کار و طرف دیگر ۴۰ نفر شاکی!!!! یهنفر ۲ نفر که شاکی نیستن که…. اصلا مثلا از ۴۰ تا دختر ۳۸ تاشون مقصر گناه اون ۲ تای دیگه چیه؟
    یارو کارش حروم زاده بازی و طور پهن کردنه__فقط کافیه یه لحظه خودتو جای اون بیچاره ها بزارید_شاید اینا فقط قرار یه دیدار و خوردن یه نوشیدنی بوده و دختره خبر نداشته که طرف چه فکری داره….دختره به صحبت و نوشیدنی و شام و … رضایت داده و نه به کار دیگه…!!میگن بیهوشمون میکرده بفهم

    • صبا شهریور ۷, ۱۳۹۹

      شاید اینا فقط قرار یه دیدار و خوردن یه نوشیدنی بوده ….
      دختره خیلی بیجا کرده قرار گذاشته
      خیلی بیجا کرده مشروب خورده
      هر کی خربزه میخوره پای لرزشم باید بشینه
      پسره که باید مجازات بشه،حرفی توش نیست
      ولی دخترا هم جای دفاع ندارن،هر کس هر کاری انجام میده باید عواقب و خطرات احتمالیشم بسنجه
      نمیشه که طرف بره تو قفس شیر، بعد انتظار داشته باشه شیر گرسنه نباشه یا اهلی شده باشه یا بیاد نوازشش کنه یا ……
      اولین احتمال و محتمل ترینش اینه که شیر اونو میدره
      گفت: آگه نیستی کز سر در افتادت کلاه/ گفت در سر عقل باید بی کلاهی عار نیست

  • امیر شهریور ۶, ۱۳۹۹

    فرض کنیم این آقا محکوم و مجازات هم بشه ، آیا به نظر شمای روشنفکر باید به خانمهایی که به منزل ایشون رفتن جایزه بدهند ؟؟ یا حداقل برای دیگر خانمهای روشنفکر درس عبرتی بشه که با پسری به منزل خلوت نروند ؟؟ یا اینکه بروند ولی قبل از خوردن مشروب بگویند اول خودت بخور ببینیم !! چون اغلب تجاوزها بعد از خوردن مشروب مسموم بوده اما بقیه موارد فقط آزار جنسی بوده ،کتکش زدن و فرار کردن ، به جایی و کسی هم شکایتی نکردن!! خانم یا خانمها به خانه آقایون به خلوت نروید اگر واقعا” از تجاوز میترسید….

  • علیزاده شهریور ۶, ۱۳۹۹

    خیابان سروش نیست و خیابان شریعتی جنب ستاد کل ناجا پلیس سایبری یا فتا هست خیابان شریعتی خیابان شهدای ناجا خیابان سروش مراجعه کنند ملت لطفا تصحیح کنید

  • امیر شهریور ۶, ۱۳۹۹

    وقتی یک بچه دانشجو دهه هفتادی در حد یک دکتری ادبیات و جامعه شناسی احساس روشنفکری کنه و متاسفانه حتی اکیپ ایرانگردی هم تشکیل بده در یک مملکت اسلامی اینجاست که ادم به یکسری قضایا شک میکنه اول دانشگاه تهران رفت امد به درونش انقدر برای یک دانشجو قدیمی دانشگاه راحت نیست به فرض رفتن به دانشگاه بیشتر از بیست تا سی تا دختر را مورد تجاوز که مصداق این عمل نیست بهتر بگوییم رابطه نامشروع …. چون مشروبات الکلی اب معدنی نیست که دختری بخورد و نفهمد پس در اینجا قاضی رابطه تجاوز رو منتفی میدونه این ماجرا شد نقل محافل اکنون اگر هم رفت و امد به دانشگاه بوده پای حراست دانشگاه درمیان است اگر در مغازه دختران را اغفال میکرده پای اماکن درمیان است و اگر اردو ایران گردی راه انداخته پای پلیس امنیت اخلاقی در میان است که یک دهه هفتادی مگر چند رابطه داشته این بحث بیشتر به یک سناریو سبیه است دختری که تنها به منزل پسری میرود و مشروبات الکلی میل میکند پس عواقبش را باید بپذیرد این که یک کتابفروش معمولی در میدان انقلاب بوده ببینید چند هزار پسر از این خوشچهره تر و پولدارتر در این مملکت است که با یک مبلغ چند میلیونی همه چیز را به روز اول برمیگردانند کافیست به شمال کشور نوشهر چالوس متل قو و ….سری بزنید و در همین ایام تابستان ببینید چه پارتی هایی گرفته میشود گاهی ساده لوحانی گرفتار یک تراژدی از پیش تعیین شده میشوند همزمان با اقدام مجلس برای ضرربار بودن شبکه های اجتماعی میشوند از هر منظر که به قضیه نگاه کنیم کوتاهی دستگاههای اجرایی رو میبینیم شاید لازم باشه قسمت هشتم سریال اقازاده رو افراد ببینن که بنام اسلام و مسلمونی چه اتفاقاتی داره در مملکت اسلامی ما میوفتد نه حجاب میتواند جلوی فوران نیاز جنسی دختر پسرها را بگیرد نه سرکوب ان این بین اگر اتفاقی هم واقعا افتاده باشد با اعدام حکم سنگین برای متهم راه به جایی نمیبند صورت مسئله را پاک و گزک دست برخی تندروی ها میدهند فساد اخلاقی رابطه نامشروع نیست رضوی متهم بانک سرمایه هم فاسد هست هفتاد نماینده دور قبل هم فاسد هستند تو کابینه دولت هم اکثر وزرا یک فرزند فاسد دارند فساد گویا نهادینه شده مراقب ذهنها از فساد اصلی که ذهن مردم رو گمراه میکند با اسامی نا اشنا بهتر است باشیم

  • امیر شهریور ۶, ۱۳۹۹

    اولا غلط کردی رفتی دوما باژ غلط کردی مشروب خوردی سوما باز غلط کردی موندی

    • F شهریور ۶, ۱۳۹۹

      اولا غلط کردی دختر مردمو بردی خونت دوما غلط کردی بش مشروب دادی سوما غلط کردی بش تجاوز کردی چهارما خیلی غلط کردی که با چند نفر دیگه ام همین کار رو کردی و چند تا غلط کردی دیگ?✌

  • حسن شهریور ۶, ۱۳۹۹

    سلام،الان من بخوام ازدواج کنم با یه دختر دانشجو ،باید از اقای کیوان امام وردی استعلام بگیرم ،ببینم به اون تجاوز کرده یا نه خخخخ،کار ملت به کجا کشیده .

  • دانیال شهریور ۶, ۱۳۹۹

    پرسشی که ازین اتفاقات بوجود میاد این است که در دانشگاههای مملکت چه خبر است؟
    اینهادانشجو بودند یا یک مشت پست فطرت