سلبریتی هایی که خالکوبی های خود را پاک کردند

سلبریتی هایی که خالکوبی های خود را پاک کردند

خالکوبی از آن چیزهایی است که به نظر می آید هرگز از مد نمی افتد و حتی می توان گفت در سال های اخیر طرفداران بیشتری در سرتاسر دنیا پیدا کرده است. سلبریتی های هالیوودی هم از این قاعده مستثنی نیستند و معمولاً خالکوبی های خود را با افتخار به نمایش می گذارند. اما همیشه هم اینطور باقی نمی ماند و آن ها گاهی مجبور شده اند خالکوبی خود را به کلی پاک کنند یا با خالکوبی جدیدی بپوشانند. برای این تصمیم دلایل مختلفی هم داشته اند، مثل جدایی از شریک عاطفی/ زندگی سابق یا خسته شدن از طرح خالکوبی. بعضی هم خود حتی اعلام کرده اند که آن خالکوبی برایشان «بدشانسی» آورده است.

در ادامه با چند سلبریتی آشنا خواهیم شد که خالکوبی خود را یا پاک کرده یا با خالکوبی جدیدی پوشانده اند.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی خالکوبی های زیادی دارد. این خالکوبی ها نشانگر چیزهایی هستند که اهمیت زیادی برای او دارند. یکی از این خالکوبی ها که روی بازوی چپ او بود، اسم همسر سابق جولی یعنی بیلی باب تورنتون را نشان می داد. اما در سال ۲۰۰۳، بعد از طلاق این زوج از یکدیگر، جولی این خالکوبی را پاک کرد. او بعدها به جای آن، مختصات جغرافیایی محل تولد نزدیک ترین افراد زندگی اش را خالکوبی کرد:

  • کامبوج- محل تولد بزرگ ترین پسرش مدکس
  • اتیوپی- محل تولد دخترش زهارا
  • نامیبیا- محل تولد دخترش شایلو
  • ویتنام- محل تولد پسرش پاکس
  • فرانسه- محل تولد فرزندان دو قلویش ناکس و ویوین
  • ایالت اوکلاهاما- محل تولد همسر سابقش برد پیت

اوا لونگوریا

این بازیگر چندین خالکوبی در رابطه با همسر سابقش، تونی پارکر، بازیکن بسکتبال، داشت. یکی از این خالکوبی ها یک عدد ۹ بود که شماره ی پیراهن پارکر در تیم بستکبالش بود. لونگوریا آن را روی گردنش خالکوبی کرده بود. یکی دیگر از این خالکوبی ها تاریخ ازدواج این زوج بود که لونگوریا آن را به عدد رومی روی مچ دست راستش خالکوبی کرده بود. بعد از جدایی این زوج از یکدیگر، لونگوریا خالکوبی تاریخ ازدواج شان که زمانی نمادی از عشقش به این بسکتبالیست فرانسوی بود را فوراً پاک کرد.

هایدی کلوم

هایدی کلوم وقتی همسر سیل، خواننده ی نیجریه ای تبار بود، خالکوبی ای روی ساعد راستش داشت که نام همسر سابقش و چند ستاره بود که نمادی از فرزندان شان بودند. کلوم بعد از جدایی از سیل، بخشی از این خالکوبی را فوراً با لیزر پاک کرد که حتماً می  توانید حدس بزنید کدام قسمتش بوده!

کیلی کوئوکو

کوئوکو که بعد از بازی در سریال محبوب «تئوری بیگ بنگ» (Big Bang Theory) به سرعت مشهور شد تاریخ ازدواجش با رایان سوئیتینگ، بازیکن تنیس را با خالکوبی ای به شکل اعداد رومی روی پشتش جاودانه کرد. اما بعد از طلاق این زوج از یکدیگر، کوئوکو تصمیم گرفت این خالکوبی را با طرحی به شکل یک حشره ی شبپره مانند بپوشاند.

کلی آزبورن

کلی آزبورن در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار از تصمیمش برای پاک کردن بعضی از ۱۵ خالکوبی روی بدنش صحبت کرد. او حتی در اینستاگرامش از فرآیند دردناک پاک کردن این خالکوبی ها با لیزر گفت. بعد از اعلام کلی، بعضی رسانه ها فهرستی از خالکوبی های او منتشر کردند. در میان آن ها یک پیانو و یک کلمه ی Daddy (بابا) بود که کلی آن را به عشق پدر مشهورش، آزی آزبورن، خواننده ی اصلی گروه موسیقی راک Black Sabbath خالکوبی کرده بود. دیگر خالکوبی های آزبورن عبارتند از: یک قلب قرمز، یک لنگر و یک اسم Jack (برادرش جک آزبورن)، یک کلمه ی Lovely، یک ستاره، چند جمجمه و یک جفت بال قرمز به همراه جمله ای برای مادرش.

مگان فاکس

فاکس تصمیم گرفت خالکوبی مریلین مونرویش را به کلی پاک کند. دلیلش چه بود؟ طبق گزارش برخی رسانه ها، مگان فاکس به این خاطر خود را از خالکوبی تصویر این اسطوره ی سینما خلاص کرد که انرژی های منفی را به زندگی جذب می کرد.

مارک آنتونی

این خواننده ی اهل کشور پورتوریکو چندین سال همسر خواننده و بازیگر مشهور، جنیفر لوپز بود، اما بعد از جدایی این زوج از یکدیگر، آنتونی تصمیم گرفت اسم جنیفر را که روی مچ دست راستش خالکوبی کرده بود، با خالکوبی جدیدی بپوشاند.

کالین فارل

این بازیگر هالیوودی چندین خالکوبی داشت که به مرور زمان آن ها را پاک کرد. دلیل پاک کردن بعضی از این خالکوبی ها به نقل از خود فارل این بود که او از اینکه هنگام بازی در فیلم ها مجبور بود مدت زیادی روی صندلی گریم بنشیند تا خالکوبی هایش را بپوشانند خسته شده بود. به علاوه او گفته که بعضی از خالکوبی هایش را دیگر دوست نداشت و حتی از آن ها خجالت می کشید.

پاملا اندرسون

این مدل و بازیگر مشهور یک خالکوبی روی بازوی چپش داشت که به شکل سیم خاردار بود. با این حال، اندرسون زمانی پیش از سال ۲۰۱۴ تصمیم گرفت آن را به کلی پاک کند. هنوز تقریباً معلوم نیست این خالکوبی چه معنایی برای اندرسون داشت. بعضی اما احتمال می دهند معنای محبوس شدن داشته باشد و بعضی هم فکر می کنند نمادی از یک زندگی مملوء از فداکاری است.

کریس زیلکا

کریس زیلکا نامزد پاریس هیلتون بود. زیلکا تصمیم گرفت با خالکوبی کردن نام هیلتون روی ساعد دست چپش نشان دهد که عشقش به او ابدی است. اما وقتی نامزدی این زوج به هم خورد، زیلکا ۹ ماه وقت صرف کرد تا نام نامزد سابقش را با خالکوبی تصویر یک گوریل بپوشاند.

منبع: brightside
بدون نظر

ورود