افشاگری بازیگر بازی تاج و تخت : قرار بود شخص دیگری پادشاه شب را به قتل برساند

افشاگری بازیگر بازی تاج و تخت : قرار بود شخص دیگری پادشاه شب را به قتل برساند

مایسی ویلیامز بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) اتفاقی که در ابتدا قرار بود برای پادشاه شب رخ دهد را فاش کرده است. ویلیامز با اولین نقش آفرینی خود در این سریال و در نقش آریا استارک به شهرت رسید. سریال بازی تاج و تخت که در دوران اوج خود یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی به شمار می رفت در فصل پایانی خود باعث تفرقه در میان طرفداران و منتقدان شد زیرا بسیاری نتیجه پایانی و انتخاب های روایی این فصل را خوشایند و مطلوب نمی دانستند.

کشته شدن پادشاه شب توسط آریا استارک در بازی تاج و تخت

در یک مصاحبه مفصل، ویلیامز فاش کرده که یکی از این انتخاب ها قرار بوده متفاوت از آنچه باشد که طرفداران دیدند. وی در این مصاحبه فاش می کند که در ابتدا قرار بوده جان اسنو قاتل پادشاه شب باشد: «[کیت هرینگتون] نیز انتظار داشت که آنطور رخ دهد و حتی گفت:  قرار بود آنطور رخ دهد. یک نفر در فصل سوم به من گفت که من پادشاه شب را خواهم کشت». ویلیامز با اشاره به این موضوع در ادامه تصریح می کند: «و سپس او سناریو را خواند و تمام مدت این آریا بود [که قرار بود پادشاه شب را بکشد]. آره، فکر می کنم آنطوری بیش از حد واضح بود. خوشحالم که این آریا بود، صادقانه بگویم. فکر می کنم من بهترین داستان فصل پایانی را داشتم».

کشته شدن پادشاه شب توسط آریا استارک در بازی تاج و تخت

در بازی تاج و تخت، شخصیت جان اسنو با بازی کیت هرینگتون از همان ابتدا به عنوان قهرمان اصلی داستان پرورش داده شد که شبیه شاه آرتور یا آراگورن گذشته ای رازآلود داشته، مهارت بالایی در شمشیرزنی داشته و مردانگی و شرافت خود را به هیچ عنوان خدشه دار نمی کرد. طرفداران اما از این بیم داشتند که او نیز مانند پدرش ند استارک به یکباره کشته شود، اتفاقی که رخ داد و یکی دیگر از قهرمان های اصلی داستان کشته شد اما بازگردانده شد. جان اسنو زنده شد و وقتی مشخص گردید وارث اصلی تاج و تخت است، طرفداران به این باور رسیدند که او قهرمان نهایی داستان خواهد بود و کسی که پادشاه شب را از بین می برد کسی نیست جز او.

کشته شدن پادشاه شب توسط آریا استارک در بازی تاج و تخت

اما در اپیزود سوم فصل پایانی سریال بود که پادشاه شب در نبرد وینترفل نه توسط اسنو بلکه خواهر کوچکش آریا کشته می شود. طرفداران سریال از این ماجرا شوکه شدند، نه تنها به این دلیل که فکر می کردند بزرگ ترین صحنه مورد انتظارشان در مورد جان اسنو از آن ها گرفته شده بلکه به این دلیل که اصلا هیجان انگیز و قابل قبول نبود که ترسناک ترین و اصلی ترین شخصیت منفی سریال با یک ضربه چاقو از بین برود. اکنون به نظر می رسد که در ابتدا قرار بوده جان اسنو قهرمانی باشد که پادشاه شب را می کشد.

کشته شدن پادشاه شب توسط آریا استارک در بازی تاج و تخت

شاید نویسندگان فکر کرده اند از آنجایی که همه انتظار دارند جان اسنو ضربه نهایی را به لشکر مردگان زنده شده بزند، بهتر است به شکلی غیرمنتظره داستان را تغییر داده و شخصیت دیگری ضربه نهایی را به پادشاه شب بزند. اگر چه این اتفاق یک پیچش داستانی بسیار غیرمنتظره بود اما طرفداران حتی تا به امروز نیز این انتخاب را به چالش کشیده و بر سر آن بحث دارند.

در پایان از شما دعوت می کنیم ویدیو مربوط به گریه کیت هرینگتون بعد از پایان فیلمبرداری سریال بازی تاج و تخت را تماشا کنید.

منبع: movieweb
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود