داستان‌های «علی کوچولو»: بازیگر مدرسه لات ها (زنگ آخر)

داستان‌های «علی کوچولو»: بازیگر مدرسه لات ها (زنگ آخر)

علی کوچولو ، علی بابایی طلا تپه معروف به علی کوچولو، از شخصیت های اینستاگرامی ایرانیان است که الکی معروف شده و در سریال اینستاگرامی زنگ آخر نیز حضور دارد. ادبیات گفتاری و نوشتاری خاص در کنار استایل منحصر به فردش سبب شده تا داستان هایش جذاب باشد. کارت بادیگارد بین المللی هم در سال ۲۰۱۹ میلادی اخذ کرد.

علی کوچولو نام هنری یکی از هنرمندان جوان تهرانی است که در اینستاگرامش، خود را بازیگر، کمدین، ورزشکار و مدل تبلیغاتی معرفی میکند. استایل خاص و بدن ورزیده علی کوچولو قصه ما سبب شده تا او در کنار حامد تبریزی، یکی از چندین هنرپیشه مجموعه سریال اینستاگرامی لات های مدرسه باشد که در هفته های اخیر با استقبال شماری از کاربران ایرانی اینستاگرام مواجه شده است.

علی کوچولو ظرف ۲ سال اخیر بیش از ۲۴۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و سلفی های زیادی با شخصیت های مختلف گرفته و بیش از نیم میلیون کاربر اینستاگرام ایران، وی را دنبال می کند. علی کوچولو بیش از ۳۲۰۰ صفحه اینستاگرام را نیز فالو کرده که نشان می دهد او خیلی به شبکه جادویی عکس محور اینستاگرام، علاقمند است.

به هر حال نیم میلیون فالوئر داشتن، سبب خواهد شد تا افراد، بخشی از وقت خود را در طول روز، صرف فالو بازی ولایک بازی و به طور کل، سبک زندگی دیجیتالی کنند. بعضی از ویدیوهای خنده دار و جذاب اینستاگرام علی کوچولو، بیش از ۲۰۰ هزار بازدید و هزاران لایک می گیرد. البته علی کوچولو به واسطه معروفیتی که پیدا کرده در میان عده ای از کاربران اینستاگرام ایرانیان، به تبلیغ برندها نیز می پردازد.

کلا شخصیت هایی که در طول روز، زندگی خاصی از خود به نمایش می گذارند مثل بهادر وحشی و ساشا سبحانی و پویان مختاری و بقیه، در کانون توجه روزانه برخی از کاربران شبکه های اجتماعی بوده و به واسطه قدرت و جادوی هشتگ ها ولایک ها، ماه به ماه بر شمار مخاطبانشان نیز افزوده می شود و به کلکسیون اینفلوئنسرهای الکی یا واقعی اینستاگرام محلق می شوند.

اینستاگرام علی کوچولو در نشانی @alikoochoolo21 قرار دارد. او در یوتیوب نیز در یک کانال، فعالیت دارد. البته از هواردانش خواسته برای تبلیغ در صفحه او با شخص دیگری تماس بگیرند که نشان می دهد این ورزشکار با استیل و جذبه ما، مدیر تبلیغاتی هم داشته باشد. گویا بادیگارد هم دارد.

علی کوچولو
علی کوچولو و بادیگاردهایش
علی کوچولو
علی کوچولو در یکی از فوتوشوت های خاص در لوکیشنی نامعلوم!
علی کوچولو در کنار یکی از کمدین های سینما و تلویزیون

سلسله برنامه های زنگ آخر که قسمت آخر (اردو) است، جدید ترین پست اینستاگرامی علی کوچولو است. در این پست، قسمت آخر برنامه زنگ آخر که با نام اردو بارگذاری شده را در اینستاگرام علی کوچولو می توان مشاهده کرد.

علی کوچولو
تصویر اینستاگرام حامد تبریزی از دوستان علی کوچولو در سریال اینستاگرامی زنگ آخر

علی کوچولو، سریال زنگ آخر را با همکاری حامد تبریزی، محمد معماریان، حمید آقا مشتی، مهدی تبریز، علی غفاری زاده، مهدی امینی ساخته است و سریال اینستاگرامی خنده دار و جالبی است که روایت گر دوران مدرسه با بازی گری هنرپیشه های جوان خوش استعداد با چاشنی طنز است. البته اگر نویسنده سناریو، در انتخاب متن، دقت بیشتری بکند، امکان نمایش مجموعه سریال اینستاگرامی زنگ آخر در رسانه ملی نیز می تواند فراهم شود.

علی کوچولو
تصویری از اینستانوشته علی کوچولو در تابستان کرونایی ۹۹ که او را با رد بول نشان می دهد
علی کوچولو
علی کوچولو و مهدی امینی و مشکی پوش ها

علی کوچولو با تریپ و استایل خنده دار و جذابش، تلاش می کند تا روایتگر داستان های جالب در طول هفته باشد که ویدیو آن ها گاها بیش از ۸۰۰ هزار بار دیده می شود. عطر رمانس و برنج توسلی مقدم، از اسپانسرهای تبلیغاتی صفحه علی کوچولو است.

علی کوچولو در طول ماه، مسابقاتی هم برگزار می کند و از هشتگ های عجیبی در پست زنی استفاده می کند که : بادیگاردهای مشکی پوش، قوی ترین مردان جهان، مشتی با معرفت بی ادعا، موتور سنگین و دعوا خیابانی از آن جمله است.

برنامه زنگ آخر مدرسه لات ها قسمت نهم با بازی علی کوچولو لات اینستاگرام را در ویدیو بالا تماشا کنید که ۸ دقیقه و ۵۰ ثانیه است و پربیننده شده است. علی کوچولو در مراسم نیکوکاری هم فعالیت دارد. مثل مراسم بیماران خاص برج میلاد که سال ۱۳۹۷ برگزار شد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۱۰ نظر

ورود

  • ادریس شهریور ۱۹, ۱۳۹۹

    ملتی که علاقه‌ای به کتاب خوندن نداره باید به چنین چیزهایی پناه ببره، برای کتاب مجانی وقت نداره، برای کتاب پولی پول نداره ولی برای حرف مفت زدن تا دلت بخواد وقت داره.

  • SINA شهریور ۱۹, ۱۳۹۹

    اصلا هم مشخص نیست که دارید براشون تبلیغات می‌کنید.

  • saeed شهریور ۲۰, ۱۳۹۹

    علی کوچولو طبق فاند محکوم به پیشرفت هست :)))

    راستی سلطان بورس که طبق فاند داشت میرفت رو شاخص ۸ میلیونی چرا اخر سر کارش به مجلس و صندوق توسعه ملی و … کشید؟ شما که گفتی از یک شهریور برمیگرده!!! الان ۲۰

    • علی زمانی شهریور ۲۰, ۱۳۹۹

      چون اصلاح دستوری دولت خورد بهش وگرنه خیلی زودترها باید شاخص برمیگشت. با روند، نمی توان مقابله کرد. روند بورس، صعودی است. شاخص ۸ میلیونی در بازه اسفند ۱۴۰۰ تا تابستان ۱۴۰۱ شمسی در دسترس است. شک نکن

  • پیمان شهریور ۲۰, ۱۳۹۹

    من اصلا اینجور آدم ها رو توی اینستاگرام فالوو نمیکنم … الان هم این پست شما رو دیدم باهاش آشنا شدم … خواهشا از شاخ های مجازی خیلی کمتر بنویسید یا اصلا ننویسید … ارزشش رو نداره

    • علی زمانی شهریور ۲۰, ۱۳۹۹

      سلام. ضمن تشکر از نظر حضرتعالی
      من جای شما بودم دفعه بعدی این مطالب که باب میل من نبود را رویش کلیک نمیکردم که بخواد باز بشه و چند مگ ترافیکم صرف لود شدن مطلبش بشه 🙂

      از دیگر مطالب سایت استفاده بفرمایید.

  • رضا شهریور ۲۱, ۱۳۹۹

    مقالات شما در شان این سایت نیست اقای زمانی

  • علیرضاامین پور مهر ۲۲, ۱۴۰۰

    سلام و درودبه مردبزرگ علی اقا .من یه مشکل دارم که با نظر ولطف علی آقا بنظر حل میشه به امیدخدا.نمی دونم ما انسانها چرا همه را به یک چشم نگاه میکنیم بخدا به پیر پیغمبر همه مثل هم نیستن .یعنی توی این دنیا یکی پیدا نمیشه که لااقل برای یکبارهم که شده بقولن راستی آزمایی کنه بابا من هربانکی که برای وام میری برای ۵۰تومان میگه دوتا ضامن رسمی بیار آخه منیکه دارم کارمیکنم فیش حقوقی دارم بیمه دارم نامه ازاموراداری میارم ثفته از بانک میارم چک بازاری میارم پس اینها همه هیچ جای ۵۰تومان نمیگیره پس منیکه احتیاج به این پول را دارم خدایش باید چکارکنم .یکی مرده مردونه پیدا نمیشه این مشکله منو حل کنه به آن خدایی که بالای سرمون هستش وناظر همه کارامونه تا حالا نشده پول کسی راخورده باشم یا حتی از مغازهایی که هجناس بیشتر برقی که معمولا ماقسطی میاری همیشه خدا سرموقع پرداخت کردم باهزار زحمت وکار نذاشتم کسی طلبکارم باشه و ازدستم ناراحت باشد به موقع سره حرفم .بهیاری خدابودم حالا مشکل من یه ۵۰<60تومانیه که باید وام بگیرم بدم برای پیش اجاره خونه .علی آقا اگه بتونی بهم قرض بدی مثل بانک ماهیانه قسطش پرداخت کنم .ثفته .چک. تعهد محضری خواستی بهت میدم .برام درستش کن .خانوار ۵نفره هستم یک دانشحو دارم که اگه انشاالله تمام کنه داروساز میشه.یه دبیرستانی دارم که انهم درسش خوبه خداراشکر.ویه دبستانی دارم که کلاس پنجم .این شماره تلفن منه باعث افتخاره که یه شخص بزرگی مشکل این بنده حقیر را برطرف کند۰۹۱۷۰۴۰۹۵۸۱علیرضاامین پور۰۹۳۰۳۴۰۶۵۱۸منتظر لطف وعنایت شمابزرگان هستم تا ازشرمندگی خانواده ام دربیام .بامید خدا.

  • عرفان آبان ۲۷, ۱۴۰۲

    یا ابالفضل این علی کوچولوی خرس اینو ببینه جفتک میندازه میره