مدافع سابق رئال مادرید به در اختیار داشتن و انتشار محتواهای مستهجن کودکان متهم شد

مدافع سابق رئال مادرید به در اختیار داشتن و انتشار محتواهای مستهجن کودکان متهم شد

کریستوفر متزلدر مدافع سابق تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید در پرونده اتهامات مربوط به انتشار ویدیوهایی مربوط به پورنوگرافی کودکان اعتراف کرده است. مقامات قضایی آلمان این فوتبالیست ۳۹ ساله را متهم به داشتن ۲۹۷ فایل حاوی تصاویر و ویدیوهای مربوط به پورنوگرافی کودکان کرده اند. همچنین گفته می شود که وی ۲۹ تصویر و ویدیو از محتواهای مشابه را سال گذشته از طریق پیام رسان واتس اپ برای سه زن دیگر ارسال کرده است.

کریستوفر متزلدر مدافع سابق تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید در پرونده اتهامات مربوط به انتشار ویدیوهایی مربوط به پورنوگرافی کودکان اعتراف کرده است.

روزنامه های آلمانی گفته اند که مشخص نیست متزلدر تا چه اندازه در مورد اتهامات مطرح شده علیه خود اعتراف کرده است. ظاهراً متزلدر می خواسته از افشای محتوای پرونده خود توسط دادگاه ایالتی و انتشار آن در رسانه ها جلوگیری کند. نیروهای پلیس آلمان، کریستوفر متزلدر را سال گذشته تحت عنوان بخشی از تحقیقات در مورد پرونده پورنوگرافی کودکان مورد بازجویی قرار داده و در جریان دو حمله به خانه وی در دوسلدورف تجهیزات کامپیوتری او را ضبط کردند. مدافع سابق تیم رئال مادرید بعد از این بازجویی ها از مقام ریاست باشگاه TuS Haltern که در دوران جوانی در عضویت آن بود کناره گیری کرده و شروع به گذراندن دوره های مربیگری کرد که مقامات پلیس تلفن همراه او را نیز ضبط کردند.

کریستوفر متزلدر مدافع سابق تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید در پرونده اتهامات مربوط به انتشار ویدیوهایی مربوط به پورنوگرافی کودکان اعتراف کرده است.

به ادعای مقامات قضایی هامبورگ، متزلدر به ارسال تصاویر دارای محتوای پورنوگرافی کودکان به یک زن از طریق پلتفرم ارتباطی واتس اپ است هر چند هنوز اطلاعات و اسناد زیادی در مورد این پرونده و میزان و ماهیت مشارکت کریستوفر متزلدر در آن وجود ندارد. این مدافع آلمانی با تیم بورسیا دورتموند موفق به کسب عنوان قهرمانی بوندس لیگا شده و در دوران فعالیت خود برای تیم های رئال مادرید و شالکه نیز به میدان رفت. وی در جام جهانی ۲۰۰۲ نیز عضو تیم ملی فوتبال آلمان بوده و ۴۷ بازی ملی برای تیم فوتبال کشورش انجام داد. متزلدر در سال ۲۰۰۶ نیز عضوی از تیم ملی کشورش بود.

بیشتر بخوانید: ۱۰ رسوایی دنیای فوتبال که جهانیان را شوکه کرد؛ از مصرف مواد مخدر تا خیانت به برادر

اعمال نفوذ ولادیمیر پوتین در فوتبال روسیه؟ نتیجه عجیب بازی جنجالی روستوف و سوچی

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود