استفاده از مار به جای ماسک در اتوبوس، ایده مرد انگلیسی!

استفاده از مار به جای ماسک در اتوبوس، ایده مرد انگلیسی!

انتشار تصاویری از مردی در اتوبوسی در شهرستان منچستر بزرگ انگلیس که به جای ماسک یک مار غول پیکر از خود آویزان کرده بود، خشم مقامات محلی را برانگیخته است. مرد از این مار بزرگ که از گردنش آویزان بود، به جای ماسک استفاده کرده بود.

استفاده از مار به جای ماسک

مسافران دیگران اتوبوس که از دیدن این صحنه شوکه شده بودند، بهت زده به مرد خیره مانده بودند. این مرد که به وضوح محدودیت های کرونایی انگلیس از جمله اجباری شدن ماسک در وسایل نقلیه عمومی را به شوخی گرفته بود، پس از مدتی مار را از دور گردنش برداشت.

بعد از آن مار خودش را به دور میله های اتوبوس پیچید. مسافران دیگر اتوبوس این صحنه ی سوررئال را «واقعاً سرگرم کننده» توصیف کرده اند.

یکی از مسافران این اتوبوس به رسانه ها گفته تا قبل از اینکه مار دور میله های اتوبوس بخزد، فکر می کرد مرد یک «ماسک عجیب و غریب» زده.

او گفته به نظرش این ماجرا «واقعاً جالب» بود و اصلاً به نظر نمی آمد حضور مار بقیه ی مسافران را اذیت کرده باشد: «هیچ کس از این صحنه چشم برنمی داشت.»

مقامات محلی روز گذشته شیرین کاری این مرد در یک مکان عمومی را فوراً محکوم کردند و تأکید کردند مارها جایگزینی برای ماسک نیستند. تصاویر گرفته شده از این مرد نشان می دهد او در زیر مار بزرگ خود ماسکی به صورت نداشت.

دولت انگلیس استفاده از ماسک در وسایل نقلیه عمومی را اجباری کرده است، به استثنای کسانی که به دلیل سن، وضعیت سلامتی یا معلولیت، از این کار معاف شده باشند.

سخنگوی بخش وسایل نقلیه عمومی شهرستان منچستر بزرگ گفته: «در دستورالعمل دولت به وضوع ذکر شده که لزومی به استفاده از ماسک های جراحی نیست و مسافران می توانند برای خودشان ماسک درست کنند یا از چیز مناسب دیگری مثل روسری یا دستمال گردن استفاده کنند. درست است که می شود برداشت های دیگری هم از این صحبت کرد، اما فکر نمی کنیم تا این حد که کسی بخواهد از پوست مار استفاده کند، به خصوص که این پوست هنوز روی بدن مار باشد.»

مسافر اتوبوس مذکور به رسانه ها گفته: «مرد در اتوبوس مار را مثل ماسک دور صورتش پیچیده بود.»

«اول فکر کردم یک ماسک عجیب و غریب زده، بعد گذاشت مار دور میله های اتوبوس بخزد. واقعاً هیچ کس در اتوبوس اذیت نشد، جز مردی که از این صحنه فیلم گرفت.»

«واقعاً سرگرم کننده بود.»

دیدن این ویدئو را به شما توصیه می کنیم:

منبع: dailymail
بدون نظر

ورود